Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har lagt merke til det du og?

Var ute å transporterte noe ymse i går, herlig i en bil uten air condition. Trodde jeg skulle svima av hver fjerde kilometer.

8806945[/snapback]

er ikke det værste det da... sitter og graver opp en dreniring i en hage med gravemskin... og i nabohagen la det seg 3 jenter som ville sole seg toppløst :cool:

Lenke til kommentar
er ikke det værste det da... sitter og graver opp en dreniring i en hage med gravemskin... og i nabohagen la det seg 3 jenter som ville sole seg toppløst  :cool:

8806970[/snapback]

Det er nice.

Så du kjører graver? Hmm, vi har visst litt til felles.

Lenke til kommentar

Frichassè?

Hva er det du krangler om/argumenterer for, og mot?

Har sjekka de siste sidene, men finner bare søppel om at l4r5 har vært i pr0n-bransjen.

Binko, JA JEG SKAL BYTTE AVATAR må bare mekke en først.

:)

Lenke til kommentar
Du har lagt merke til det du og?

Var ute å transporterte noe ymse i går, herlig i en bil uten air condition. Trodde jeg skulle svima av hver fjerde kilometer.

8806945[/snapback]

er ikke det værste det da... sitter og graver opp en dreniring i en hage med gravemskin... og i nabohagen la det seg 3 jenter som ville sole seg toppløst :cool:

8806970[/snapback]

Ville? Gjorde de ikkje det? :dontgetit: Oh well, pic's or it didn't happen :tease:

Lenke til kommentar
Ikke nå lenger dessverre.

Merke var en Daewoo, den var ikke særlig stor, rundt 8 tonn tror jeg. Kjørte i Valdres.

Hva kjører du da?

8807015[/snapback]

for tiden er det små Volvo maskiner mellom 3.5 og 5.5 ton... men det er mer enn stort nok inni hagene til folk :p

driver rundt i Oslo området :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...