Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Mja, har visst ikke fått med meg det.

Menja, vi kan jo si det sånn at jeg prøver å gå inn for det, men lykkes ikke. I og med at jeg ikke lykkes i noe, så er vel ikke det noe stort sjokk (:

7499885[/snapback]

Må ikke si sånnt :(. Noe annet jeg har funnet ut som iallefall gjelder for meg, er at 1 vekkerklokke er bedre enn 10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamma er syk. Og bitchy. Jeg blir deprimert av å være i nærheten av henne. Hun minner om pappa når hun er syk. Sånn. Alt vi gjør er galt og sånn.

7499946[/snapback]

<heheeh, kjenner til det der du! :) Har en bestefar som ikke akkurat er verdens mest positive mann.

Det siste halvåret har jeg jobba meg halvt ihjel, hjulpet han når det trengtes osv, men så presterer han å si at han ikke har tro på meg! :)

Lenke til kommentar

Seriøst, hun driver og skriker og hyler, og har det så vondt atte. Og jeg må gjøre alt. Jeg vil bare sove, joo. jeg er fortsatt morgengretten etter å ha kommet HJEM fra skolen. Hun er ikke den eneste som er syk i huset, nemlig, menjeg presser meg til å gå på skolen og allting. Og hva får jeg for det? "Ta hunden ut og gå på apoteket for meg". Men jagge glemmer hun ikke å gi meg penger. Det er min feil det og :)

Lenke til kommentar
Jeg har en veldig kul bestefar, banner, drikker, røyker og snuser. Får bomme snus og masse sånt av han.

 

Han er 70 år og har bedre helse enn meg. ^^

7499965[/snapback]

Det er det som er problemet med min, han er ikke frisk, hverken i kroppen eller i hodet :)

Så jeg tar meg ikke nær av det han sier, vet at han innerst inne setter pris på meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...