Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel du kan jo forandre det. Ta det som et mål å møte opp hver dag til dere får juleferie. Har selv en god del fravær, men bare jeg får karakterer så er jeg fornøyd. Hvis du klarer deg frem til terminslutt så gjelder vel ikke fraværet du har hatt til neste termin. Vil nå ikke tro ting blir bedre av å slutte på skolen, med mindre du har lyst til det.

7499755[/snapback]

 

Tro meg, jeg er ikke en person som liker å skulke, ikke er jeg spesielt lenge oppe om kvelden heller, men til tross for klokkeradio, mobil og dataen som begynner å spille høy musikk på et gitt tidspunkt, klarer jeg fortsatt å forsove meg både titt og ofte, og da jeg ikke liker å ha timesfravær, blir jeg like godt hjemme om jeg går glipp av første buss.

Lenke til kommentar

Tro meg, jeg er ikke en person som liker å skulke, ikke er jeg spesielt lenge oppe om kvelden heller, men til tross for klokkeradio, mobil og dataen som begynner å spille høy musikk på et gitt tidspunkt, klarer jeg fortsatt å forsove meg både titt og ofte, og da jeg ikke liker å ha timesfravær, blir jeg like godt hjemme om jeg går glipp av første buss.

7499767[/snapback]

Slik var jeg også. Helvete nå kommer jeg 5 min for sent, jaja da dropper jeg hele dagen..

camiseta.jpg

 

*Bestille*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Vel du kan jo forandre det. Ta det som et mål å møte opp hver dag til dere får juleferie. Har selv en god del fravær, men bare jeg får karakterer så er jeg fornøyd. Hvis du klarer deg frem til terminslutt så gjelder vel ikke fraværet du har hatt til neste termin. Vil nå ikke tro ting blir bedre av å slutte på skolen, med mindre du har lyst til det.

7499755[/snapback]

Jeg har hatt det som mål siden begynnelsen av forrige uke. Jeg liker ikke skulke, og jeg liker ikke å føle meg som en tard som ikke klarer en dritt, men.. Jeg kommer mreg bare ikke opp. Til tross for fem fakkings vekkeklokker.

Vanlig vekkerklokke, stereo, og tre på mobilen.

 

Og jo, på vgs gjelder alt av fravær (:

Lenke til kommentar
95 kg Sjur møter vridd hånd som ligger på en spiss stein.

7499639[/snapback]

kan du ha brukket den?

7499653[/snapback]

 

Nei, ingenting brukket. Bare vondt overalt :p

 

Hva skjer i SO da?

7499639[/snapback]

For det første: Auu? >.< *blåsepå*

 

Også for det andre: Jeg aner ikke. Folk diskuterer noe? Som jeg overhodet ikke klarer følge med på.

Jeg savner Jonas og jeg har akkurat fått mail fra lærer om at jeg egentlig likesågodt kan slutte på skola :ermm:

 

Maff. Bortsett fra aue hånda, hva skjer hos smurfen? ^^

7499693[/snapback]

 

Smurfen ønsker seg vidundermedisin, alternativ medisin og kos.

Kjedelig med 4 fritimer midt på dagen når man ikke kommer seg hjem :/

 

Dr. Phil er definisjonen på ubrukelig. Jeg tenkte det var verdt å nevne.

7499527[/snapback]

EDIT: Nå har jeg vaska gangen og støvsugd soverommet :) Og jeg har trent. Jeg er flink!

 

*dusje vekk svetten av den deilige kroppen min*

7499719[/snapback]

 

Flink! :D

 

*plystre på deilige kroppen*

Bilder, RPP, NÅ!

Lenke til kommentar
Jeg har hatt det som mål siden begynnelsen av forrige uke. Jeg liker ikke skulke, og jeg liker ikke å føle meg som en tard som ikke klarer en dritt, men.. Jeg kommer mreg bare ikke opp. Til tross for fem fakkings vekkeklokker.

Vanlig vekkerklokke, stereo, og tre på mobilen.

 

Og jo, på vgs gjelder alt av fravær (:

7499805[/snapback]

Lettere å våkne hvis du virkelig går inn for det. Når jeg legger meg bruker jeg gjerne 5min til å si til meg selv "Du SKAL opp imorgen" og vips. Ikke hatt fravær fra jobb eller skole siste 3 åra.

Lenke til kommentar
Hmm...

Når jeg snakker til meg selv og beordrer meg selv som du sier kepp, får jeg latterkrampe. :roll:

 

Utvikla det da skolepsykologen på ungdomsskolen sa til meg at jeg måtte bruke 10 minutt om morgenen på peptalk i speilet.

7499829[/snapback]

Haha, nå sier jeg det ikke høyt akkuratt. Blir vel strengt tatt kun at jeg tenker det i hodet mitt.

 

Men nå kan jeg ikke huske sist jeg ikke vurderte å bare sove videre. Er ganske slitsomt og være så trøtt og kvalm om morgenen at jeg vurderer å bli hjemme konstant.

 

Er bare ment som tips btw. Kan testes, funker sikkert ikke på alle =P.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...