Ø.B. Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Soooolbrent på ryggen! Auff, Mye søvn i natt ja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 OT som i OT-innlegg. OT-baren, Annet, Humor osv. osv. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 <Adeptech> Av en eller annen grunn ser jeg for meg DemoniZer som en slags dverg-alv som løper frem fra under skrivebordet og roper: "Jeg er på saken!"; for så å løpe avgårde gjennom mange tuneller for å fikse problemet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 <Adeptech> Av en eller annen grunn ser jeg for meg DemoniZer som en slags dverg-alv som løper frem fra under skrivebordet og roper: "Jeg er på saken!"; for så å løpe avgårde gjennom mange tuneller for å fikse problemet. 8803788[/snapback] Hahahahhahha, nå lo jeg høyt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Hva gjør egentlig folket her? Vi fikk fri om vi lagde et tankekart over det vi har vært igjennom i samfunnskunnskap i år. Jeg ble ferdig på en halvtime, så nå KAN jeg gå hjem om jeg vil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 <Adeptech> Av en eller annen grunn ser jeg for meg DemoniZer som en slags dverg-alv som løper frem fra under skrivebordet og roper: "Jeg er på saken!"; for så å løpe avgårde gjennom mange tuneller for å fikse problemet. 8803788[/snapback] Heller: <Adeptech> Av en eller annen grunn ser jeg for meg DemoniZer som en slags dverg-alv som løper frem fra under skrivebordet og roper: "Jeg er på staken!"; for så å suge glasuren ut av diverse menn. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 *snip* 8803819[/snapback] æsj, nå er du værre enn Lars også... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 æsj, nå er du værre enn Lars også... 8803830[/snapback] Aj aj, da er jeg ille da. Verre enn lars og greier Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 D'ekkje lide gale. Anyhow. DemoniZer, jeg skal drikke meg full i natt, fordi jeg skal døgne. Skal jeg ringe deg eller har du jobb i morgen? Hvis du har jobb i morgen, får jeg lov til å drite i det og ringe deg allikevel? XD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Hurray, tidlig hjemme fra skolen i dag og 2 kalde glasscolaer Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Ja, men jeg har snart drukket en allerede Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) D'ekkje lide gale. Anyhow. DemoniZer, jeg skal drikke meg full i natt, fordi jeg skal døgne. Skal jeg ringe deg eller har du jobb i morgen? Hvis du har jobb i morgen, får jeg lov til å drite i det og ringe deg allikevel? XD 8803836[/snapback] Jeg skal på jobb i morgen ja Kommer ann på når du ringer kjære EDIT: Nasty, men jeg lo Endret 7. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Vi får se når jeg begynner å drikke. Vurderer å stikke hjem og lage meg en mugge Long Island Istea. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har pils i kjøleskapet Hmm.. bytte avatar for en stund trooo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Nei, ikke du og. Jeg blir deprimert om alle skal bytte avatar. Da føler jeg meg presset til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har byttet avatar i dag. Jeg skal drikke pils i dag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Gah, hva er greia med å ta gamle avataren min Hva er greia med å bytte til den teite mannen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg