Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I anledning juleferie har vennegjengen min kommet til at vi skal leie oss et hotellrom eller to nå i helgen, og feste litt før vi drar hjem til jul. Vi snakker om å ha et tema av noe slag, men jeg kommer liksom ikke på noen gode ideer. Hore og hallik og bad taste er liksom litt oppbrukt nå. Noen forslag?

7499577[/snapback]

jul selvfølgelig?

Lenke til kommentar
EDIT: Når fattigdom en gang blir utryddet, burde det bli den ny straffemetoden. Tenk barna i afrika har det verre enn de i fengsel og barna har ikke gjort en dritt.

7499373[/snapback]

Ja, det er så synd på alle barna i Afrika.

 

Sør-Afrika

HDI-ranking: 121 (medium) Verdi: 0.653

GDP-ranking: 28 (av 181) Verdi: 239,419 USD

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
I anledning juleferie har vennegjengen min kommet til at vi skal leie oss et hotellrom eller to nå i helgen, og feste litt før vi drar hjem til jul. Vi snakker om å ha et tema av noe slag, men jeg kommer liksom ikke på noen gode ideer. Hore og hallik og bad taste er liksom litt oppbrukt nå. Noen forslag?

7499577[/snapback]

jul selvfølgelig?

7499591[/snapback]

 

Jul er kjedelig.

Lenke til kommentar
I anledning juleferie har vennegjengen min kommet til at vi skal leie oss et hotellrom eller to nå i helgen, og feste litt før vi drar hjem til jul. Vi snakker om å ha et tema av noe slag, men jeg kommer liksom ikke på noen gode ideer. Hore og hallik og bad taste er liksom litt oppbrukt nå. Noen forslag?

7499577[/snapback]

teenage mutant ninja turtels kan ikke gå galt. :hmm:

Lenke til kommentar

Åh!

Vondt, overalt :|

 

I alle fall i den herpa høyrehånda / arma mi.

Har verka i musklene i over en uke nå, og ble ikke bedre av at jeg sklei og landa på den i går.

95 kg Sjur møter vridd hånd som ligger på en spiss stein.

Yay.

 

Et helvete å skrive, både for hånd og på tastatur.

 

*whine,whine*

 

Hva skjer i SO da?

Lenke til kommentar
Hva skjer i SO da?

7499639[/snapback]

For det første: Auu? >.< *blåsepå*

 

Også for det andre: Jeg aner ikke. Folk diskuterer noe? Som jeg overhodet ikke klarer følge med på.

Jeg savner Jonas og jeg har akkurat fått mail fra lærer om at jeg egentlig likesågodt kan slutte på skola :ermm:

 

Maff. Bortsett fra aue hånda, hva skjer hos smurfen? ^^

Lenke til kommentar
Dr. Phil er definisjonen på ubrukelig. Jeg tenkte det var verdt å nevne.

7499527[/snapback]

Kjeft! Han redder alltid dagen!

 

 

EDIT: Nå har jeg vaska gangen og støvsugd soverommet :) Og jeg har trent. Jeg er flink!

 

*dusje vekk svetten av den deilige kroppen min*

 

:roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Vel du kan jo forandre det. Ta det som et mål å møte opp hver dag til dere får juleferie. Har selv en god del fravær, men bare jeg får karakterer så er jeg fornøyd. Hvis du klarer deg frem til terminslutt så gjelder vel ikke fraværet du har hatt til neste termin. Vil nå ikke tro ting blir bedre av å slutte på skolen, med mindre du har lyst til det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...