Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er den katten jeg tenker på så JA! Den er kjempesøt. :love:

8802838[/snapback]

Selvfølgelig er det den, tidenes katt. Han sitter her ved siden av laptopen og ser på tv. Også reagerer han hvis jeg lager susselyder. Jeg har aldri kysset på en gutt så mye som denne pusen. Trofast siden ungdomsskolen =D

Lenke til kommentar

Søøøte dyret. Også så lat! Han bare lå på fanget mitt og lot alle ta på ham. Også snorket han når han la hodet ved siden av foten min. Søøøøt. :wee:

EDIT: Nå går jeg ut for å spise is med klassen bak kirken og fortelle dem litt om "Edvard Grieg, one of the biggest norwegian composers" ^^

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Vet du, det var egentlig et jævlig godt spørsmål..

Definer normalt press/normal selvtillit er, så kan jeg si om jeg vet hva det er.

8802850[/snapback]

Men uten å ha noe annet å vurdere i fra kan man ikke finne ut av det. Jeg vet bare at jeg plutselig blir stressa når jeg skal ha eksamen. Problemer med å være rolig, blir fort tørr i munnen osv.

Men små presentasjoner foran klassen med stoff jeg føler at jeg kan er ikke noe stort problem. Og hvis jeg står der med andre er det null stress.

Jeg har en katt på meg. Han er så SØT.

8802834[/snapback]

Pussy? Pics or it didn't happend.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen gode tips til rask energi? Akkurat nå orker jeg ingenting, men jeg må ha litt energi til eksamen. Tenkte på å styrte en engergidrikk før jeg går inn, men det finnes kanskje bedre alternativer...

8802903[/snapback]

Frukt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...