stoltz Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Av og til skulle jeg nesten ønske jeg ikke var psykisk sterk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Det hadde du ikke sagt om du hadde vært det. Jeg skulle gjerne tatt ti matteeksamener i bytte mot å få slippe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Det går bra, du trenger bare ta én, som alle andre. Wee. Jeg har en katt på meg. Han er så SØT. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis det er den katten jeg tenker på så JA! Den er kjempesøt. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Lol jeg har muntlig eksamen i morgen. Nyere historie --> unionsoppløsningen yay. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Det hadde du ikke sagt om du hadde vært det. Jeg skulle gjerne tatt ti matteeksamener i bytte mot å få slippe. 8802825[/snapback] Men du vet ikke hva normalt press/normal selvtillit er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Vet du, det var egentlig et jævlig godt spørsmål.. Definer normalt press/normal selvtillit er, så kan jeg si om jeg vet hva det er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis det er den katten jeg tenker på så JA! Den er kjempesøt. 8802838[/snapback] Selvfølgelig er det den, tidenes katt. Han sitter her ved siden av laptopen og ser på tv. Også reagerer han hvis jeg lager susselyder. Jeg har aldri kysset på en gutt så mye som denne pusen. Trofast siden ungdomsskolen =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Søøøte dyret. Også så lat! Han bare lå på fanget mitt og lot alle ta på ham. Også snorket han når han la hodet ved siden av foten min. Søøøøt. EDIT: Nå går jeg ut for å spise is med klassen bak kirken og fortelle dem litt om "Edvard Grieg, one of the biggest norwegian composers" ^^ Endret 7. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vet du, det var egentlig et jævlig godt spørsmål..Definer normalt press/normal selvtillit er, så kan jeg si om jeg vet hva det er. 8802850[/snapback] Men uten å ha noe annet å vurdere i fra kan man ikke finne ut av det. Jeg vet bare at jeg plutselig blir stressa når jeg skal ha eksamen. Problemer med å være rolig, blir fort tørr i munnen osv. Men små presentasjoner foran klassen med stoff jeg føler at jeg kan er ikke noe stort problem. Og hvis jeg står der med andre er det null stress. Jeg har en katt på meg. Han er så SØT. 8802834[/snapback] Pussy? Pics or it didn't happend. Endret 7. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Karbonadebaguette, sjokomelk og en røyk. Heeerlig.. Mangler bare røyken.. hmm Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 du skrev jo røyk.. Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Da var muntlig eksamen overstått. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Da var muntlig eksamen overstått. 8802885[/snapback] Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Neh, man får gjøre seg ferdig med pakkingen, komme seg av gårde på skolen for så å reise på sykkeltur Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Da var muntlig eksamen overstått. 8802885[/snapback] Hvordan gikk det? 8802891[/snapback] Konge! Sensoren vår smilte jo hele veien! :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen gode tips til rask energi? Akkurat nå orker jeg ingenting, men jeg må ha litt energi til eksamen. Tenkte på å styrte en engergidrikk før jeg går inn, men det finnes kanskje bedre alternativer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen gode tips til rask energi? Akkurat nå orker jeg ingenting, men jeg må ha litt energi til eksamen. Tenkte på å styrte en engergidrikk før jeg går inn, men det finnes kanskje bedre alternativer... 8802903[/snapback] Frukt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen gode tips til rask energi? Akkurat nå orker jeg ingenting, men jeg må ha litt energi til eksamen. Tenkte på å styrte en engergidrikk før jeg går inn, men det finnes kanskje bedre alternativer... 8802903[/snapback] Nudelr! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Frukt. 8802908[/snapback] Noen spesiell frunk? Herlig avatar og sitat i signaturen btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg