Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hei..

Så trøtt.. så trøtt.. kom sent på jobb i dag.. usj

8802654[/snapback]

God morgen vennen :D

Nå får jeg snart spise mat, jeg har ikke spist siden i går klokken 4. Og da spiste jeg 2 sveler. Som sunnmøring har jeg bestemt meg for å spare penger, å den beste måten å gjøre det på er å ikke bruke penger :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

Så trøtt.. så trøtt.. kom sent på jobb i dag.. usj

8802654[/snapback]

God morgen vennen :D

Nå får jeg snart spise mat, jeg har ikke spist siden i går klokken 4. Og da spiste jeg 2 sveler. Som sunnmøring har jeg bestemt meg for å spare penger, å den beste måten å gjøre det på er å ikke bruke penger :wee:

8802672[/snapback]

Skal spise om 11 minutter selv..

Sitter og nærmest drikker kaffe rett fra trakteren..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Halvparten av innleggene mine har kommet de siste 18 månedene, noe som merkes på karakterene. =D

8802673[/snapback]

Jeg postet som en gal de første to årene på vgs og hadde over 5 i snitt begge årene. Så begynte jeg på en skole uten WLAN og snittet dalte nesten en hel karakter. Diskusjon.no er en utømmelig kunnskapskilde.

Lenke til kommentar
Halvparten av innleggene mine har kommet de siste 18 månedene, noe som merkes på karakterene. =D

8802673[/snapback]

Jeg postet som en gal de første to årene på vgs og hadde over 5 i snitt begge årene. Så begynte jeg på en skole uten WLAN og snittet dalte nesten en hel karakter. Diskusjon.no er en utømmelig kunnskapskilde.

8802699[/snapback]

Veldig sant, jeg har lært mer av å være her enn å være på skolen. Dessverre er det slik at det man lærer her er livskunnskap, mens nynorsk, norsk litteraturhistorie, bedriftsøkonomi, gym og fransk ikke er like aktuelle her på forumet. Kroppen gikk fra Adonis (sier vi) til Erna (litt slankere) på nullkommasvisj.

Lenke til kommentar
DemoniZer. :love:

Herregud som jeg kjeder meg. Vi går igjennom "Hvordan presentere ved en muntlig eksamen", jeg fikk seks på prøvemuntlig i tiende, sekser på den ekte i tiende, sekser på prøvemuntlig her på VGS.. Jeg kan snakke ffs.

8802731[/snapback]

Å snakke er da virkelig ikke noe problem. Det er som regel krav at du kan noe også.

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan vel egentlig det meste i de fagene det er sjanse for at jeg kommer opp i. Kommer jeg opp i matte muntlig må jeg enten få en jævla dose med diazepam, eller få fritak. Med tanke på at psykologen min faktisk krangla med psykiateren for at jeg skulle slippe diazepamen, tror jeg ikke hun skal være så alt for tung å få et fritak fra.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg kan takle presset i de fagene jeg vet jeg gjør det godt i.

Matte er et fag jeg rett og slett ikke eier selvtillit i.

Og siden intelligensen er det eneste jeg har hatt i søskenflokken, så er det å ikke ha selvtillit i et så logisk fag som matte ganske nedbrytende for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...