Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

han har sikkert god råd og alt sånn, men er en skikkelig drittsekk. det er han som fortjener å være som barna i afrika.

7499347[/snapback]

Second. Man kan ikke oppføre seg sånn mot andre mennesker.

7499364[/snapback]

right! derfor burde han bli "straffet"

EDIT: Når fattigdom en gang blir utryddet, burde det bli den ny straffemetoden. Tenk barna i afrika har det verre enn de i fengsel og barna har ikke gjort en dritt.

Endret av Gimpen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Barna i Afrika". Det er liksom blitt en slags klisje nå, vi har hørt så mye om barna i Afrika siden vi var små, at det blir vanskelig å faktisk forstå hva det handler om. Hvem har ikke hørt "spis opp maten din, tenk på barna i afrika som sulter" x antall ganger i løpet av barndommen?

Lenke til kommentar
"Barna i Afrika". Det er liksom blitt en slags klisje nå, vi har hørt så mye om barna i Afrika siden vi var små, at det blir vanskelig å faktisk forstå hva det handler om. Hvem har ikke hørt "spis opp maten din, tenk på barna i afrika som sulter" x antall ganger i løpet av barndommen?

7499418[/snapback]

Det har jeg gjort 1000 ganger, hva hjelper det egentlig de barna der nede om jeg spiser maten min?

Lenke til kommentar

7499418[/snapback]

er også derfor jeg brukte stakkarene som eksempel...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...