Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er kaffe-situasjonen? vi krever oppdatering.

 

 

mushi: syke de folka på dr. phil i dag... utspekulert.

7499168[/snapback]

Eirik fikk gurglelyden og trakter ny kaffe nå ;)

 

Helt sjuk han duden som bare hakker på kona si. "Du er så feit, du er ikke bra nok, gå ned i vekt du er ekkel"

Haha, og det sender de på riksdekkende TV? L0Lz0r0mg!

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Helt sjuk han duden som bare hakker på kona si. "Du er så feit, du er ikke bra nok, gå ned i vekt du er ekkel"

Haha, og det sender de på riksdekkende TV? L0Lz0r0mg!

7499249[/snapback]

Går i mange land ja. Hun hadde gått ned 75 kg og han synes hun skulle gå ned ti til, så hun veide 68 kg. Hun måtte også ta plastisk oprasjoner siden hun hadde mye hud, som han synes var ekkelt.

Lenke til kommentar
Hun hadde masse ekkel hud, men det er da ikke nødvendig å si det til henne 100 ganger om dagen og nekte henne å gå i shorts/bikini fordi han ble flau.  :roll:

7499305[/snapback]

Nei egentlig ikke ^^

Tenk å ha sex med noen som har mye slik hud, er bare å stappe kuken inn i en tilfeldig valk, sikkert veldig enkelt, de gir fenomenet gruppesex en ny betydning når de har så mange valker

Lenke til kommentar
Hun hadde masse ekkel hud, men det er da ikke nødvendig å si det til henne 100 ganger om dagen og nekte henne å gå i shorts/bikini fordi han ble flau.  :roll:

7499305[/snapback]

Nei egentlig ikke ^^

Tenk å ha sex med noen som har mye slik hud, er bare å stappe kuken inn i en tilfeldig valk, sikkert veldig enkelt, de gir fenomenet gruppesex en ny betydning når de har så mange valker

7499323[/snapback]

Hahaha :w00t:

Lenke til kommentar
Slik hud forsvinner jo etter hvert da, i de fleste tilfeller.

Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert når jeg hører om mannfolk som behandler damene sine så dårlig. De skulle hatt deng skulle de.

7499362[/snapback]

:yes:

 

Man elsker da ikke noen for kroppen! Personligheten og interessene er det som teller, kroppen er et frynsegode :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...