Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg lyst til å spille zelda igjenn :D

Men personlig spiller jeg det meste på data, noen spill (GT4, NFS osv) må spilles på consol, hadde aldri klart å kjøre bil på data. (med mus, wast styring og (den altid upassende) laggen.)

Nintendo er da et helt greit produkt, x-box har jeg ikke, så den kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg har vel aldri ønsket meg x-box av prinsipper (M$, og igjenn tenker jeg dyre lissenser og at jeg må betale 2000 kr ekstra pr person som bruker x-boxen.)

Dette er da min mening da.

Lenke til kommentar
Nintendo er da et helt greit produkt, x-box har jeg ikke, så den kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg har vel aldri ønsket meg x-box av prinsipper (M$, og igjenn tenker jeg dyre lissenser og at jeg må betale 2000 kr ekstra pr person som bruker x-boxen.)

7369994[/snapback]

Så dum tror jeg ikke MS er engang.

Lenke til kommentar

7369994[/snapback]

Så dum tror jeg ikke MS er engang.

7370024[/snapback]

Det var satt litt på spissen, (var det som var meningen)

Selvfølgelig tror jeg ikke man må betale 2000 ekstra pr person som skal bruke x-boxen, men vis du ser på lissenser idag (tenker da på windows) så må man betale i dyre dommer for å få noe man er helt avhengig av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...