Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Fiks sykkelen da vel.

8796431[/snapback]

Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den.

8796447[/snapback]

Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv :whistle:

Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow! Du er kul! Du prøver å få en åpent bifil jente til virke rar som henger på et community for skeive folk!

Kan jeg ta på deg?

8796502[/snapback]

Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at TLZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Fiks sykkelen da vel.

8796431[/snapback]

Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den.

8796447[/snapback]

Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv :whistle:

Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover ;)

8796513[/snapback]

Takk. Da slapp jeg å forklare..

Wow! Du er kul! Du prøver å få en åpent bifil jente til virke rar som henger på et community for skeive folk!

Kan jeg ta på deg?

8796502[/snapback]

Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente.

8796517[/snapback]

TLZ ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente.

8796517[/snapback]

Se signaturen så ser du TLZ og om du hadde giddi å lese litt mere enn det du trenger for å slenge dritt til folk her så hadde du fått det med deg :roll:
Lenke til kommentar
Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv   :whistle:

Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover  ;)

8796513[/snapback]

Jaha? Kan prøve senere. Takk :)

Det var mye til stolthet.. :tease:

8796514[/snapback]

Når man ikkje bryr seg uannsett så :ermm: Hvorfor faen skal eg bry meg om eg er brun eller hvit viss eg gir faen i alt uannset? Gir faen i om eg får husarrest, blir påkjørt av en trailer, internettet ryker eller whatever,

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

8796517[/snapback]

Se signaturen så ser du TLZ og om du hadde giddi å lese litt mere enn det du trenger for å slenge dritt til folk her så hadde du fått det med deg :roll:

8796531[/snapback]

Haha, er du så jævlig bitter på at han retter på skrivefeilene dine i ny og ne? :!:

Lenke til kommentar

8796531[/snapback]

Et søk på "bifil" på brukeren Eplefe gav fire treff, alle i Sex og Samliv-kategorien. Ikke enkelt å få med seg, altså.

Lenke til kommentar
Haha, er du så jævlig bitter på at han retter på skrivefeilene dine i ny og ne?  :!:

8796550[/snapback]

Nei jeg er bare lei av at han slenger dritt til alt og alle bestandig

og skaper dårlig stemning. Han har aldri noe positivt å komme med.

Alt han gjør er å kommentere hvor dumme alle andre er

Lenke til kommentar
Ostekake:

Du holder deg i Bærum? Hva tar man seg til for tiden?

8796596[/snapback]

Akkurat nå har jeg siviltjeneste på UiO, bor litt hjemme og litt på Ullevål. Videre skal jeg vel ta noen eksamener til jul og så får vi se.

Edit: Skal du tilbake hit når du eventuelt er ferdig i barteland?

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...