magio Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fiks sykkelen da vel. 8796431[/snapback] Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den. 8796447[/snapback] Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Sole seg, bedre enn å sitte inne å bli mobbet på so.. 8796413[/snapback] likblek og stolt av det 8796429[/snapback] Det var mye til stolthet.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Wow! Du er kul! Du prøver å få en åpent bifil jente til virke rar som henger på et community for skeive folk!Kan jeg ta på deg? 8796502[/snapback] Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at TLZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente. Endret 6. juni 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fiks sykkelen da vel. 8796431[/snapback] Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den. 8796447[/snapback] Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover 8796513[/snapback] Takk. Da slapp jeg å forklare.. Wow! Du er kul! Du prøver å få en åpent bifil jente til virke rar som henger på et community for skeive folk!Kan jeg ta på deg? 8796502[/snapback] Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente. 8796517[/snapback] TLZ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente. 8796517[/snapback] Nå har du dårlig hukommelse. FtZ- var ganske aktiv i SO4, og han bor i ikke i Bergen, og han har alltid hatt dame. Skjerpings! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente.8796517[/snapback] Se signaturen så ser du TLZ og om du hadde giddi å lese litt mere enn det du trenger for å slenge dritt til folk her så hadde du fått det med deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg stikker nå. Skal ut i hagen og drikke øl og røyke og høre på Björn Rosenstörm, Håkan Hellström og Gyllene Tider ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg stikker nå. Skal ut i hagen og drikke øl og røyke og høre på Björn Rosenstörm, Håkan Hellström og Gyllene Tider ^^ 8796533[/snapback] Snakkes Kos deg... *vinke* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Dagens ungdom altså, klarer ikke å fikse noe selv Skru litt på skruene eller knotten bak på giret, når du strammer det går det innover og løsere går det utover 8796513[/snapback] Jaha? Kan prøve senere. Takk Det var mye til stolthet.. 8796514[/snapback] Når man ikkje bryr seg uannsett så Hvorfor faen skal eg bry meg om eg er brun eller hvit viss eg gir faen i alt uannset? Gir faen i om eg får husarrest, blir påkjørt av en trailer, internettet ryker eller whatever, Endret 6. juni 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg vet da vel ingenting om hennes legning, det eneste jeg vet er at FtZ (eller hva han nå enn kaller seg) ikke er ei jente.8796517[/snapback] Se signaturen så ser du TLZ og om du hadde giddi å lese litt mere enn det du trenger for å slenge dritt til folk her så hadde du fått det med deg 8796531[/snapback] Haha, er du så jævlig bitter på at han retter på skrivefeilene dine i ny og ne? :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Se signaturen så ser du TLZ og om du hadde giddi å lese litt mere enn det du trenger for å slenge dritt til folk her så hadde du fått det med deg 8796531[/snapback] Et søk på "bifil" på brukeren Eplefe gav fire treff, alle i Sex og Samliv-kategorien. Ikke så enkelt å få med seg, altså. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg stikker nå. Skal ut i hagen og drikke øl og røyke og høre på Björn Rosenstörm, Håkan Hellström og Gyllene Tider ^^ 8796533[/snapback] Kose deg vennen! Vurderer å ta første fly til deg for å bli med.. 1 time igjen av jobben.. hold ut Ludvig.. hold ut.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vi krysser fingre og håper på det beste.. Elektroteknikk eller? 8795097[/snapback] har ikke elektronikk på VK1 elektro, hadde eksamen i POF, produksjon overføring og fordeling av energi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Haha, er du så jævlig bitter på at han retter på skrivefeilene dine i ny og ne? :!: 8796550[/snapback] Nei jeg er bare lei av at han slenger dritt til alt og alle bestandig og skaper dårlig stemning. Han har aldri noe positivt å komme med. Alt han gjør er å kommentere hvor dumme alle andre er Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ostekake: Du holder deg i Bærum? Hva tar man seg til for tiden? redigert: Inleggene til Skarstad er noe av det som gjør SO til SO Endret 6. juni 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Haha, har aldri skjønt hva denne tråden vår fornoe før nå, da jeg gidda å lese på første siden Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fy f.. jeg merker jeg fort blir irritert i varmen her.. hodet fungerer jo ikke.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ostekake: Du holder deg i Bærum? Hva tar man seg til for tiden? 8796596[/snapback] Akkurat nå har jeg siviltjeneste på UiO, bor litt hjemme og litt på Ullevål. Videre skal jeg vel ta noen eksamener til jul og så får vi se. Edit: Skal du tilbake hit når du eventuelt er ferdig i barteland? Endret 6. juni 2007 av smilefjes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fy f.. jeg merker jeg fort blir irritert i varmen her.. hodet fungerer jo ikke.. 8796618[/snapback] Samme her... Skal liksom finne masse feil på et nettverk men her inne er det over 30 grader (sjekka akkurat). Hodet funker ikke nå Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Her er det.. *løpe og se* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg