Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke, seriøst. Det er helt sinnsykt hvor pervo de er. :ermm:

8796249[/snapback]

Jeg tror det er mest dem som er her på forumet, spesielt i so...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er ikke meningen å dømme noen, om du føler deg truffet så kan du trøste deg med at det er pusur som er hovedårsaken* :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke, seriøst. Det er helt sinnsykt hvor pervo de er. :ermm:

8796249[/snapback]

Jeg tror det er mest dem som er her på forumet, spesielt i so...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er ikke meningen å dømme noen, om du føler deg truffet så kan du trøste deg med at det er pusur som er hovedårsaken* :D

8796352[/snapback]

Argg! :hrm:

Sol og fint vær, og her sitter eg og mottar mobbemeldinger :wee:

Lenke til kommentar
Sol og fint vær, og her sitter eg og mottar mobbemeldinger :wee:

8796368[/snapback]

Du får ut i sola og leke deg i stedet for å sitte inne på et forum og stille deg lagelig til for hogg da

Man må altså regge seg på gaysir for å se bilder av ham? Bare hvis du er skeiv. Hater hetero gutter på gs.. Jævla drittidioter.

8796377[/snapback]

Hvorfor henger de der om de ikke er skeive egentlig?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Du får ut i sola og leke deg i stedet for å sitte inne på et forum og stille deg lagelig til for hogg da

8796380[/snapback]

Men, hva gjør man ute da? :hmm: Kommer ikkje på noe eg føler å gjøre, det er for varmt til å hoppe på trampoline, gidd ikkje skyte med luftgevær nå, sykkelen min er falleferdig...

Lenke til kommentar

8796380[/snapback]

Men, hva gjør man ute da? :hmm: Kommer ikkje på noe eg føler å gjøre, det er for varmt til å hoppe på trampoline, gidd ikkje skyte med luftgevær nå, sykkelen min er falleferdig...

8796406[/snapback]

Sole seg, bedre enn å sitte inne å bli mobbet på so..

Lenke til kommentar
Fiks sykkelen da vel.

8796431[/snapback]

Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den.

Lenke til kommentar
Fiks sykkelen da vel.

8796431[/snapback]

Giret er ganske messed up, skulle vært byttet fullstendig. Kjedet hopper av, og det lager knirke-lyder når eg trør osv.(funket ikkje å olje den) Og det er langt i fra det eneste som er galt med den.

8796447[/snapback]

Altså, alt du trenger å gjøre er å vri litt på en liten knott på giret, så virker den ;)

stort problem :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...