Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke moro før man vet det blei for mye, og venter på konsekvensene. Jeg drikker aldri for å kose meg, jeg drikker for å slite med å komme meg hjem. (eller reise meg for den saks skyld)

I find it the funay!  :dribble:

8795530[/snapback]

Lets drink 'till we reboot! :w00t:

Lenke til kommentar
Hoho ^^

Jeg skjønner ingenting av detta da  :ermm:

Men det finner vi ut av  :)

8795577[/snapback]

Slapp av. Det går bedre etterhvert. Husk at forumet er avhengighetskapende og at alt du sier kan og vil bli brukt i mot deg :yes:
Lenke til kommentar
Hoho ^^

Slapp av. Det går bedre etterhvert. Husk at forumet er avhengighetskapende og at alt du sier kan og vil bli brukt i mot deg :yes:

8795590[/snapback]

Joda ^^

Får få storesøs til å lære meg opp :!:

Hvis hu gidder.. :hrm:

Lenke til kommentar
Hoho ^^

8795590[/snapback]

Joda ^^

Får få storesøs til å lære meg opp :!:

Hvis hu gidder.. :hrm:

8795600[/snapback]

Oii, der aner jeg ikke hva jeg gjorde O.o

Lenke til kommentar
Hoho ^^

8795577[/snapback]

Velkommen, velkommen.

Nå er nok ikke lenge igjen til du til du blir utskjelt på et forum for første gang i ditt liv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ereksjon!

8793800[/snapback]

Interessant... :hmm:

Hva tar du SO for? Et sted der "ereksjon" og liknende ublu ting blir tatt opp? :p

8793855[/snapback]

Ja :)

Gjør som meg; Ta deg en tur i skogen eller noe og finn deg et sted der du kan ligge og sole deg uten at noen ser :)

8794805[/snapback]

Note to self:

Ikkje gå skogstur der Lars bor, lite gøy å støte på en naken fyr som ligger i gresset :hrm:

Livet er herlig.  :cool:

8795187[/snapback]

Da er du heldig :(

Lenke til kommentar
Okei, jeg skjønner ingenting :)

*Føle seg dum*

8795610[/snapback]

Du bare kødda det til med quotinga litt... Ikke noe å bry seg om husk bare at for hver [ QUOTE ] så må det stå en [ /QUOTE ] (uten mellomromma) så havner det mellom dem i sånn boks :)

Lenke til kommentar
Hoho ^^

8795577[/snapback]

Velkommen, velkommen.

Nå er nok ikke lenge igjen til du til du blir utskjelt på et forum for første gang i ditt liv.

8795613[/snapback]

Ikke hør på skarstad. Han er en bitter sur mann som er så ufordragelig at alle skjeller ham ut

Lenke til kommentar

Du bare kødda det til med quotinga litt... Ikke noe å bry seg om husk bare at for hver [ QUOTE ] så må det stå en [ /QUOTE ] (uten mellomromma) så havner det mellom dem i sånn boks :)

8795619[/snapback]

Tror ikke jeg får det til ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...