MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Badebasseng på jobben? Korleis stor fabrikk er det snakk om? 8794527[/snapback] Var det jeg også tenkte Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Forsov meg idag jeg, så jeg drar ikke siden læreren da tror jeg har skulket i 30 minutter hvis jeg kommer på skolen. Faen for en tulling... Sånn er læreren vår også. Bedre sent enn aldri sier nå jeg, men neida. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Forsov meg idag jeg, så jeg drar ikke siden læreren da tror jeg har skulket i 30 minutter hvis jeg kommer på skolen. Faen for en tulling... Sånn er læreren vår også. Bedre sent enn aldri sier nå jeg, men neida. 8794547[/snapback] Hva med å komme presis på skolen, så er problemet løst Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva med å komme presis på skolen, så er problemet løst 8794555[/snapback] Second that. Hva tror du ville skjedd om dette dreide seg om jobb? En arbeidsgiver er ikke like rund i kantene som en lærer er Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Lenge leve flexitid og kjærnetid fra 10 til 2. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Second that. Hva tror du ville skjedd om dette dreide seg om jobb? En arbeidsgiver er ikke like rund i kantene som en lærer er Vel, problemet er at læreren gir meg skulk hvis jeg kommer et kvarter for seint. Hvorfor faen skal jeg gidde å komme på skolen da? Og hvorfor skulle noen gidde å skulke de første 15 minuttene av en skoledag? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Equerm, jeg begynner i morgen! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Second that. Hva tror du ville skjedd om dette dreide seg om jobb? En arbeidsgiver er ikke like rund i kantene som en lærer er Vel, problemet er at læreren gir meg skulk hvis jeg kommer et kvarter for seint. Hvorfor faen skal jeg gidde å komme på skolen da? Og hvorfor skulle noen gidde å skulke de første 15 minuttene av en skoledag? 8794579[/snapback] Du har et poeng der, men hva med å ta en prat med læreren din da? Om han ikke hører, har du alltids noen litt høyere opp i systemet som sikkert forstår deg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Vel, problemet er at læreren gir meg skulk hvis jeg kommer et kvarter for seint. Hvorfor faen skal jeg gidde å komme på skolen da? Og hvorfor skulle noen gidde å skulke de første 15 minuttene av en skoledag? 8794579[/snapback] Det er vel bare rimelig? Kommer du 15 min for sent, så er det 15 min for sent. Det du kan gjøre for å slippe skulk, er å ta med en melding hjemmefra, om at du forsov deg. Da skal du ikke få skulk EDIT: Er det noe bedre å skulke hele dagen da? Endret 6. juni 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 God morgen folkens. Forsov meg i dag så først nå er jeg kommet meg til kurset. Fikk beskjed fra læreren at det kan hende at ruterne henger seg litt når vi kjører lab i dag for kjølinga der inne fungerer ikke godt nok Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er vel bare rimelig? Kommer du 15 min for sent, så er det 15 min for sent. Det du kan gjøre for å slippe skulk, er å ta med en melding hjemmefra, om at du forsov deg. Da skal du ikke få skulk EDIT: Er det noe bedre å skulke hele dagen da? 1: Får skulk uansett ja. 2: Det er bedre å skulke hele dagen, "sykefravær" > ugyldig fravær. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 God morgen folkens. Forsov meg i dag så først nå er jeg kommet meg til kurset. Fikk beskjed fra læreren at det kan hende at ruterne henger seg litt når vi kjører lab i dag for kjølinga der inne fungerer ikke godt nok 8794617[/snapback] Man _må_ ha kjøling på Cisco-routerne.. stakkars små.. Heller kjøling til dem enn dere Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror faktisk det ser verre ut med noen få timer fravær, enn hele dager. For om man har noen få timer fravær (udokumentert, selvføgelig) innimellom, så ser det rett og slett ut som skulk. Når det er hele dager kan det har vært sykdom uten melding e.l. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg tror faktisk det ser verre ut med noen få timer fravær, enn hele dager. For om man har noen få timer fravær (udokumentert, selvføgelig) innimellom, så ser det rett og slett ut som skulk. Når det er hele dager kan det har vært sykdom uten melding e.l. Stemmer. Du skulle sett fraværet mitt nå, lærerene skriver bare timefravær i starten, så gjør de alt om til dagsfravær. Jeg har 90 timer fravær :| Edit; gjør om alt som faktisk ER dagsfravær da. Endret 6. juni 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 barely_amused: samme problemet på min skole, som følge av dårlig kommunikasjon mellom faglærer og kontaktlærer. hvis man bare sier fra til kontaktlærer så skal det la seg gjøres da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Man _må_ ha kjøling på Cisco-routerne.. stakkars små.. Heller kjøling til dem enn dere 8794652[/snapback] De virket usedvanlig trege til å reagere i dag. Sitter og kjører inn konfigen på dagens lab nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor erase start copy flash start Lab711andLab712.cfg reload Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Faen det er kjempevær ute. Jeg tørr ikke sette meg på biloppstillingsplassen og jeg tørr ikke gå de fem minuttene ned til tre forskjellige strender. Blir jo ikke brun av å sitte inne Rolf: lillesøs har regga seg, etter vi drakk og var på diskusjon. :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=131717 Endret 6. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Faen det er kjempevær ute. Jeg tørr ikke sette meg på biloppstillingsplassen og jeg tørr ikke gå de fem minuttene ned til tre forskjellige strender. Blir jo ikke brun av å sitte inne 8794740[/snapback] Hvorfor vil du ikke sitte på biloppstillingsplassen? Ingen grunn til å sitte inne i dag vel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Velkommen til helvete Maggii... Jeg ser du leser tråden Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Må da være bedre å gå til stranda enn å sitte på biloppstillingsplassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg