Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 ForkunnskaperDet er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Målgruppe Kurset retter seg mot personer som ønsker å lære grunnleggende ferdigheter i Word. Målsetning Kunne bruke Word som verktøy for å skrive brev og andre dokumenter på en hurtig og effektiv måte. Fantastisk Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fantastisk 8794409[/snapback] Du er på det kurset fordi? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 ForkunnskaperDet er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Målgruppe Kurset retter seg mot personer som ønsker å lære grunnleggende ferdigheter i Word. Målsetning Kunne bruke Word som verktøy for å skrive brev og andre dokumenter på en hurtig og effektiv måte. Fantastisk 8794409[/snapback] det der var jo lett , nei det hadde vært en kjedelig kurs for meg gitt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 LAN i dag, huff jeg er trøtt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fantastisk 8794409[/snapback] En fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Faktisk :!: Du får kose deg på kurs da Personlig skal jeg surre rundt i Drammen noen timer i dag Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Hva er et tastatur? Jeg har også liten erfaring med mus.. IM GAY! Jeg måtte bare.. jeg bare.. ja.. måtte.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også liten erfaring med mus.. IM GAY! Jeg måtte bare.. jeg bare.. ja.. måtte.. 8794444[/snapback] Det er snakk om mus til Datamaskinen? Herregud Jeg måtte bare jeg også.. jeg bare.. ja.. måtte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Fantastisk 8794409[/snapback] Du er på det kurset fordi? 8794414[/snapback] Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Hva er et tastatur? Jeg har også liten erfaring med mus.. IM GAY! Jeg måtte bare.. jeg bare.. ja.. måtte.. 8794444[/snapback] Håhå, den var nesten like tørr som "Why can't I be, when Chuck NorrIS". Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Det er synd å måtte lide seg gjennom noe slikt.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs. 8794455[/snapback] Ikke mye i livet som er sikkert. Du får prøve å lide deg igjennom. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Hva er et tastatur? Jeg har også liten erfaring med mus.. IM GAY! Jeg måtte bare.. jeg bare.. ja.. måtte.. 8794444[/snapback] Håhå, den var nesten like tørr som "Why can't I be, when Chuck NorrIS". 8794457[/snapback] Bare nesten? Jeg må gjøre en bedre jobb.. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs. Det kurset der høres ut som idioti, er du pliktig til å dra? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 So turn the heat up cause I'm feeling so cold. Lalalalaaa. Jeg må finne noe nyttig å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs. Det kurset der høres ut som idioti, er du pliktig til å dra? 8794486[/snapback] Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill Ja, da så . Forsov meg idag jeg, så jeg drar ikke siden læreren da tror jeg har skulket i 30 minutter hvis jeg kommer på skolen. Faen for en tulling... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill 8794491[/snapback] Jeg kjenner meg igjen.. Endret 6. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill 8794491[/snapback] Jeg kjenner meg igjen.. 8794505[/snapback] Don't we all Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hmm, det mest funky med å jobbe på en stor fabrikk er at vi har alt her, jeg trenger ikke å kjøpe meg teite ting som tape og kabler, det får jeg på jobben. En ekstra mobil lader og USB-kablen til telefonen? Null problem det får jeg med jobben. Låne en laptop i en måned? Jobben. Ringe gratis? Jobben. Treningssenter? Jobben. Gratis badebasseng? Jobben. Strips? Jobben. Spiker? Jobben. Oppvarming i leiligheten? Jobben!! Kanskje jeg skal ta til vurdering å fortsette her etter lærlingtiden min Endret 6. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Badebasseng på jobben? Korleis stor fabrikk er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg