Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Forkunnskaper

Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows.

 

Målgruppe

Kurset retter seg mot personer som ønsker å lære grunnleggende ferdigheter i Word.

 

Målsetning

Kunne bruke Word som verktøy for å skrive brev og andre dokumenter på en hurtig og effektiv måte.

 

Fantastisk :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forkunnskaper

Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows.

 

Målgruppe

Kurset retter seg mot personer som ønsker å lære grunnleggende ferdigheter i Word.

 

Målsetning

Kunne bruke Word som verktøy for å skrive brev og andre dokumenter på en hurtig og effektiv måte.

 

Fantastisk :hrm:

8794409[/snapback]

 

det der var jo lett :p , nei det hadde vært en kjedelig kurs for meg gitt :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fantastisk :hrm:

8794409[/snapback]

Du er på det kurset fordi?

8794414[/snapback]

 

Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs.

Lenke til kommentar
Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs.

8794455[/snapback]

Ikke mye i livet som er sikkert. :whistle: Du får prøve å lide deg igjennom.

Lenke til kommentar
Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs.

 

Det kurset der høres ut som idioti, er du pliktig til å dra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi tok et Access-kurs som vi slaktet på tilbakemeldingen og ble da tilbudt et nytt kurs i erstatning. Ettersom vi slutter i Forsvaret om få uker, måtte vi neste hoppe på det første vi fikk muligheten til. Dessuten var jeg 100% sikker på at det var videregående kurs.

 

Det kurset der høres ut som idioti, er du pliktig til å dra?

8794486[/snapback]

 

Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sitter bare på forumet hele dagen, chill :cool:

8794491[/snapback]

 

Jeg kjenner meg igjen.. :whistle:

8794505[/snapback]

 

Don't we all :ph34r:

Lenke til kommentar

Hmm, det mest funky med å jobbe på en stor fabrikk er at vi har alt her, jeg trenger ikke å kjøpe meg teite ting som tape og kabler, det får jeg på jobben.

 

En ekstra mobil lader og USB-kablen til telefonen? Null problem det får jeg med jobben. Låne en laptop i en måned? Jobben. Ringe gratis? Jobben. Treningssenter? Jobben. Gratis badebasseng? Jobben. Strips? Jobben. Spiker? Jobben. Oppvarming i leiligheten? Jobben!!

 

Kanskje jeg skal ta til vurdering å fortsette her etter lærlingtiden min

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...