Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Digg. Trenger ikke å være på skolen før halv ti, og så kan jeg gå hjem i ti-tiden. Prosjektuke ‹3 Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! 8794234[/snapback] Hoho! Tradisjonell brukerfeil Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mye jobbing, går vel helt greit. Skulle ønske jeg kunne ta steget videre i kjærlighetslivet, er en liten stopp akkurat nå med en. Småtterier i kjærlighetslivet sier du? Så søtt Hvem er den heldige? Noen som henger på forumet? 8794189[/snapback] Hun heter Kristine. Nope, henger ikke her. Kan jo godt hende jeg klarer å tvinge henne til å registere seg, men jeg tviler på at hun egentlig vil ta seg tid til forumet. Hun er ei ganske opptatt jente med tre jobber og trening nesten hver dag. Så hvordan hun har tid til meg, vet jeg fortsatt ikke. Jobber med å finne ut av saken 8794219[/snapback] 3 jobber!? Ja, det er litt det. Men du får ha lykke til(?) Ikke at du trenger det Slik en kjekk ung mann! Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! 8794234[/snapback] Jeg hadde blitt litt skremt ja. Du har vel selv valgt å huske passordet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gjør vel ikke noe det.. Nå får du mer ut av dagen. Kom deg ut i dagens solskinn Gjør vel igrunn ikke noe særlig, nei. Må bare prøve å finne på noe, så jeg slipper å waste hele dagen. Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! Haha, virker som om du har hatt flaks, eller? Hadde en random person kommet inn på kontoen din, så hadde han jo hatt moderatorrettigheter, sant? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 3 jobber!? Ja, det er litt det. Men du får ha lykke til(?) Ikke at du trenger det Slik en kjekk ung mann! Jepp, tre jobber. Skremmende egentlig. Jobber til tider syv dager i uka, i tillegg til trening. Og hun sier det er rart hun ofte blir syk. Slik en kjekk ung mann? Hvor tar du det fra? (brb, sigg) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvem er det egentlig som har den nye reformen? Alle som er født etter 90?.. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvem er det egentlig som har den nye reformen? Alle som er født etter 90?.. 8794266[/snapback] hvilken reform, kunnskapsløfet du snakker om? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Første kull er ferdig med VG1 i ny reform. VG3 læreplanene er til høring. Endret 6. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hvem er det egentlig som har den nye reformen? Alle som er født etter 90?.. Om det er kunnskapsløftet du snakker om, så er det fra og med 90-kullet, ja. Altså, 90, 91, 92, jeee. Endret 6. juni 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er 91, men jeg har ikke kunnskapsløftet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du får det vel når du starter på VGS, da. Ellernoesånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! 8794234[/snapback] Jeg hadde blitt litt skremt ja. Du har vel selv valgt å huske passordet. 8794253[/snapback] Jeg er veldig nøye på akkurat det der, når jeg surfer på andre maskiner enn min egen. Rart egentlig. Dette var jo mildt sagt urovekkende. Kommer til et kurslokale i Bergen hvor jeg har vært på kurs to ganger før. Sist i april. Skriver diskusjon.no i adressefeltet og blir automatisk innlogget som wh1te. Slik har det vært i to måneder og det er kurs på denne maskinen hver dag! Haha, virker som om du har hatt flaks, eller? Hadde en random person kommet inn på kontoen din, så hadde han jo hatt moderatorrettigheter, sant? 8794258[/snapback] Han kunne gjort mye rart, ja. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kanskje det var en liten glipp? Det er jo som sagt direkte skummelt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm, det kunne gått veldig veldig galt whi1te Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bare bra at du fant det ut nå da. Kjipt hvis du kom på kurs der igjenn om et halvt år, og oppdager det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg og en fra avdelingen fikk erstatning for et kurs vi ikke var helt fornøyde med og ble sendt på et innføringskurs i Word. Omg. 13k posts, here I come. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg og en fra avdelingen fikk erstatning for et kurs vi ikke var helt fornøyde med og ble sendt på et innføringskurs i Word. Omg. 13k posts, here I come. 8794386[/snapback] Jeg har vært med gamlinger fra jobb på kurs i flytting, kopiering og oppretting av mapper. Det er kjett det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg og en fra avdelingen fikk erstatning for et kurs vi ikke var helt fornøyde med og ble sendt på et innføringskurs i Word. Omg. 13k posts, here I come. 8794386[/snapback] Word ja Måtte jo vært mye mer kos med OpenOffice Writer 13k! o.O Jeg har bare 800 *Spamme villt på strategiske steder av forumet!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg