NgZ Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Lappen min kostet meg vel rundt 12k totalt, så da vil jeg si at du sparer mye ja, iom at du sparer mesteparten av summen dersom du ikke må kjøre opp på nytt. Men må du kjøre opp på nytt for å få godkjent lappen? Min oppkjøring kostet meg 2800, og det har sikkert blitt litt dyrere siden det. Må du ta hele opplegget om igjen koster det jo en del tid og penger. (Selv om sistnevnte ikke betyr noe for deg) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg betalte vel 14000 for min for 10 år siden. Måtte ha en haug med kjøretimer (20+) for jeg hadde aldri øvelseskjørt før jeg satte meg inn i skolebilen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Det er da vel for pokker elevene som har ansvaret for å finne ut om de har riktige oppgaver eller ei.8793924[/snapback] Jå såklart. Hver gang man har eksamen bør man spørre "Duuuu? Er du sikker på at jeg har fått riktige oppgaver??" Det bør man faktisk kunne regne med at man får. Skal du bestille oppkjøring eller noe JoachimR? 8793944[/snapback] Om du får et oppgavesett som er helt uvesentlig i forhold til pensum, bør det ringe en liten bjelle. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Om du får et oppgavesett som er helt uvesentlig i forhold til pensum, bør det ringe en liten bjelle.8793975[/snapback] Ja, andreklassen burde kanskje ha stusset litt dersom oppgaven gikk på noe de ikke engang hadde hørt om, men dersom det ringte en liten bjelle ville vel de fleste trodd at de husket dårlig, og at dette hadde stått i pensum. 3.klasser må jo regne med at de kan komme opp i tidligere pensum i samme fag, så at de ikke bare kan få karakteren godkjent synes jeg er rart. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Og nok en gang glemte man å sove. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, glemte det jeg óg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Skal ikke hjem og sove før om 1,5 time til, jeg. Kos å jobbe nattskift og sove på dagen når det er 25+ grader ute. Varmt på soverommet, ja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 God morgen. Hadde jeg ikke hatt vekkeklokka ville jeg ha sovi ut dagen. garantert. Nå må jeg straks dra på skolen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Hadde jeg ikke hatt vekkeklokka ville jeg ha sovi ut dagen. garantert. 8794053[/snapback] Godt jeg har en skikkelig alarmtone på mobilen. http://www.mytempdir.com/1347961 Klasseassistenten vår spiller i det bandet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Yoho, og vi har ikke skole i dag vi god morgen, btw Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Goood morning. Jeg sitter på jobben, koker levende. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Goood morning. Jeg sitter på jobben, koker levende. 8794121[/snapback] Mårnings! Aircondition is teh shit. Jeg er glad vi har det. Hadde det vært på gamle arbeidsplassen, hadde jeg muligens sagt det samme som deg. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Intimvask! Lenge siden sist Hvordan går det med deg? Hvor har du holdt hus? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde vinduet oppe i natt... Kaldt på rommet enda *Grue seg til man skal på sykkeltur med overnatting under åpen himmel i mårra...* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 VI hadde vinduet oppe på fullt, pluss en vifte på. Var like varmt når jeg våkna som da jeg la meg. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Intimvask! Lenge siden sist Hvordan går det med deg? Hvor har du holdt hus? 8794139[/snapback] Begynner å bli en stund siden, ja. Går fint, takk. Hva med deg? Ganske sliten om dagen, mye jobbing og mye musikk. Men det skjer litt småtterier i kjærlighetslivet da Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Mye jobbing, går vel helt greit. Skulle ønske jeg kunne ta steget videre i kjærlighetslivet, er en liten stopp akkurat nå med en. Småtterier i kjærlighetslivet sier du? Så søtt Hvem er den heldige? Noen som henger på forumet? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jess, i dag trodde man at man skulle på skolen, men nej, man hadde fri. Derfor er man våken altfor tidlig, når man egentlig kunne sovet kjempelenge. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jess, i dag trodde man at man skulle på skolen, men nej, man hadde fri. Derfor er man våken altfor tidlig, når man egentlig kunne sovet kjempelenge. 8794203[/snapback] Gjør vel ikke noe det.. Nå får du mer ut av dagen. Kom deg ut i dagens solskinn Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Mye jobbing, går vel helt greit. Skulle ønske jeg kunne ta steget videre i kjærlighetslivet, er en liten stopp akkurat nå med en. Småtterier i kjærlighetslivet sier du? Så søtt Hvem er den heldige? Noen som henger på forumet? 8794189[/snapback] Hun heter Kristine. Nope, henger ikke her. Kan jo godt hende jeg klarer å tvinge henne til å registere seg, men jeg tviler på at hun egentlig vil ta seg tid til forumet. Hun er ei ganske opptatt jente med tre jobber og trening nesten hver dag. Så hvordan hun har tid til meg, vet jeg fortsatt ikke. Jobber med å finne ut av saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg