Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Lappen min kostet meg vel rundt 12k totalt, så da vil jeg si at du sparer mye ja, iom at du sparer mesteparten av summen dersom du ikke må kjøre opp på nytt. Men må du kjøre opp på nytt for å få godkjent lappen? Min oppkjøring kostet meg 2800, og det har sikkert blitt litt dyrere siden det.

 

Må du ta hele opplegget om igjen koster det jo en del tid og penger. (Selv om sistnevnte ikke betyr noe for deg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da vel for pokker elevene som har ansvaret for å finne ut om de har riktige oppgaver eller ei.

8793924[/snapback]

Jå såklart. Hver gang man har eksamen bør man spørre "Duuuu? Er du sikker på at jeg har fått riktige oppgaver??" :roll:

Det bør man faktisk kunne regne med at man får.

 

Skal du bestille oppkjøring eller noe JoachimR?

8793944[/snapback]

Om du får et oppgavesett som er helt uvesentlig i forhold til pensum, bør det ringe en liten bjelle.

Lenke til kommentar
Om du får et oppgavesett som er helt uvesentlig i forhold til pensum, bør det ringe en liten bjelle.

8793975[/snapback]

Ja, andreklassen burde kanskje ha stusset litt dersom oppgaven gikk på noe de ikke engang hadde hørt om, men dersom det ringte en liten bjelle ville vel de fleste trodd at de husket dårlig, og at dette hadde stått i pensum.

 

3.klasser må jo regne med at de kan komme opp i tidligere pensum i samme fag, så at de ikke bare kan få karakteren godkjent synes jeg er rart.

Lenke til kommentar
Intimvask! Lenge siden sist

 

Hvordan går det med deg? Hvor har du holdt hus?

8794139[/snapback]

 

Begynner å bli en stund siden, ja.

Går fint, takk. Hva med deg? :)

Ganske sliten om dagen, mye jobbing og mye musikk. Men det skjer litt småtterier i kjærlighetslivet da :love:

Lenke til kommentar
Mye jobbing, går vel helt greit. Skulle ønske jeg kunne ta steget videre i kjærlighetslivet, er en liten stopp akkurat nå med en.

 

Småtterier i kjærlighetslivet sier du? Så søtt :D

Hvem er den heldige? Noen som henger på forumet? :p

8794189[/snapback]

 

Hun heter Kristine. :)

Nope, henger ikke her. Kan jo godt hende jeg klarer å tvinge henne til å registere seg, men jeg tviler på at hun egentlig vil ta seg tid til forumet. :p

Hun er ei ganske opptatt jente med tre jobber og trening nesten hver dag. Så hvordan hun har tid til meg, vet jeg fortsatt ikke. Jobber med å finne ut av saken :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...