Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189297

 

Bare jeg som får lyst til å rope og fortelle elevene: SAKSØK!"?

8793890[/snapback]

Det eneste riktigere i den situasjonen er å gå til avisen. Psykologiklassen min vurderte det etter en del kluss hos NTNU, vet ikke om det blir noe av.

 

Norge har ingenting å tjene på å bli mer som USA når det gjelder saksøkelser, du av alle burde respektere kapitalisme hvor man skal jobbe for pengene, og ikke bare få utdelt kompensasjon for ulykken man opplever. Noen er født fattige, skulle de saksøkt for dårlige muligheter til å bli rik? OFC not.

Lenke til kommentar

Jeg synes de burde få ta eksamen på nytt. Burde ikke være så vanskelig å få sammen nok lærere til å lage og rette en ny eksamen på kort tid.

 

Nest beste løsning er å la standpunkt-karakter bli stående på vitnemålet. Den burde være nær det elevene ville fått på eksamen, og dermed beste tilnærming til den korrekte karakteren (som jo er [standpunkt + eksamen]/2 )

Lenke til kommentar
Det er da vel for pokker elevene som har ansvaret for å finne ut om de har riktige oppgaver eller ei.

8793924[/snapback]

Jå såklart. Hver gang man har eksamen bør man spørre "Duuuu? Er du sikker på at jeg har fått riktige oppgaver??" :roll:

Det bør man faktisk kunne regne med at man får.

 

Skal du bestille oppkjøring eller noe JoachimR?

Lenke til kommentar
Jeg skal levere søknad, og det må gjøres i person når det gjelder innbytte av utenlandsk førerkort...

8793945[/snapback]

"Ja, hvorfor ikke gjøre det tungvindt?" = "Service"norges motto. :p Blir vel en del kroner spart der tenker jeg?

8793955[/snapback]

Er mer interressert i tiden jeg sparer. Tror ikke jeg sparer veldig mye penger, kanskje ti tusen? Bare det å ta å kjøre opp i Norge kommer vel fort vekk på 3000 kroner..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...