Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent :wee:

Jeg øvelseskjørte med 125cc min i dag på grus. Har ikke akuratt de beste egenskapene på grus, men jeg klart å unngå velt, phew.

Hva gjorde du i sør o-daln?

8793066[/snapback]

jeg var og besøkte ei vennine... åssen 125cc har du? :p

Lenke til kommentar

Nesten artig, L4r5. Men det er nesten saken med lillebroren min. Mamma skulle egentlig sterilisere seg, men de måtte utsette det til etter neste gang hun hadde vært i Nordsjøen. Da hun møtte opp måtte hun ta en graviditetstest. Den var positiv. Lillebror var et uhell. :wee:

Lenke til kommentar
Nesten artig, L4r5. Men det er nesten saken med lillebroren min. Mamma skulle egentlig sterilisere seg, men de måtte utsette det til etter neste gang hun hadde vært i Nordsjøen. Da hun møtte opp måtte hun ta en graviditetstest. Den var positiv. Lillebror var et uhell. :wee:

8793125[/snapback]

Jeg er den eneste i familien min som var planlagt jeg :D

Blei unnfanget i en campingvogn på en strand ikke mer enn fem minutter med bil unna her

Lenke til kommentar

8793125[/snapback]

er sikkert morro og vite for bror din? at han var ett uhell :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...