Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller du dum nå eller? :ermm:

8789697[/snapback]

Det er ikke VHaakonsen som spiller dum her.

8789716[/snapback]

 

Eg er dum, det er en stor forskjell...

 

Disse dumme Bergensfolkene tror de kan bare komme her og prøve seg på oss lørenskauinger.

8789741[/snapback]

 

Så du mener at bergensere er generellt dumme fordi eg er det? Da er ikkje eg den eneste dumme her iallefall :ermm:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Slasken kjøpte seg sexy røde sko :cool:

8789708[/snapback]

Ikke no vits i å poste noe slikt med mindre du har bildet av skoene du har kjøpt da :roll:
Nei, Redline.

 

Disse dumme Bergensfolkene tror de kan bare komme her og prøve seg på oss lørenskauinger.

8789741[/snapback]

Bergensere er rare dyr...er bare å innse først som sist :)
Lenke til kommentar
Disse dumme Bergensfolkene tror de kan bare komme her og prøve seg på oss lørenskauinger.

8789741[/snapback]

 

Så du mener at bergensere er generellt dumme fordi eg er det? Da er ikkje eg den eneste dumme her iallefall :ermm:

8789760[/snapback]

Jeg kan støtte VHaakonsen her. :wee:

(Bur i stril-området, men ikke la dere lure, jeg er ikke stril.)

 

Bergensere er ikke generelt glupe. Har møtt en del idioter her.... :ermm:

Lenke til kommentar
Bergensere er rare dyr...er bare å innse først som sist :)

8789777[/snapback]

 

Pøh! :hrm:

 

Jeg kan støtte VHaakonsen her. :wee:

(Bur i stril-området, men ikke la dere lure, jeg er ikke stril.)

 

Bergensere er ikke generelt glupe. Har møtt en del idioter her.... :ermm:

8789784[/snapback]

 

Hvor bor du da?

 

vhakonsen:

Hold kjeft!

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Jeg syns du skal innføre "INGEN TØSING"-regelen i subject igjen. Har begynt å spre seg igjen det der homo-tulle-driten.

8789753[/snapback]

Vel, man ser da ganske klart hvem den type poster kommer ifra...

 

 

Og jeg tror dere skal holde dere for god til å si at bergensere er idioter...er idioter over alt i norge...tro meg..jeg prater med folk fra HELE norge daglig...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg syns du skal innføre "INGEN TØSING"-regelen i subject igjen. Har begynt å spre seg igjen det der homo-tulle-driten.

8789753[/snapback]

Ååh, det kan du ikke mene? Litt guttekos har da aldri skadet noen? *kewsepewse*

 

Jeg synes det er greit med en liberalspøkefull holdning til skeivhet. ;)

Lenke til kommentar
vhakonsen:

Hold kjeft!

8789795[/snapback]

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Tror du selv skal passe din egen munn å ta en titt på retningslinjene her på forumet du.

Lenke til kommentar
Nei, Redline.

 

Disse dumme Bergensfolkene tror de kan bare komme her og prøve seg på oss lørenskauinger.

8789741[/snapback]

Bergensere er rare dyr...er bare å innse først som sist :)

8789777[/snapback]

 

Nå var du frekk her :p

 

Enkelte bergensere er rare dyr :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Nei, ikke når det er side opp og side ned med "Jeg tar deg i rompa, skarstad" "åååååååååå det er så deiiiiilig". Det blir bare patetisk dumt. Det kan dere like godt ta på MSN.

8789844[/snapback]

Sånt kan jeg ikke huske å ha sett siden SO4s siste åndedrag. Du får slutte med slik lucid dreaming. ;)

Lenke til kommentar
Ååh, det kan du ikke mene? Litt guttekos har da aldri skadet noen? *kewsepewse*

 

Jeg synes det er greit med en liberalspøkefull holdning til skeivhet. ;)

8789835[/snapback]

Det er greit i små mengder ja, det er vi da nok alle enige om men det handler om å sette grenser...det blir kjedelig i lengden.
Jeg skulle ønske jeg hadde snakket med b-real en gang jeg ringte inn til 1881. :fun:

8789836[/snapback]

Det er bare å ringe. Jeg skal sitte på vakt til 2300 så det er bare å prøve..

 

 

Nei, ikke når det er side opp og side ned med "Jeg tar deg i rompa, skarstad" "åååååååååå det er så deiiiiilig". Det blir bare patetisk dumt. Det kan dere like godt ta på MSN.

8789844[/snapback]

Og som sagt tusen ganger før...BRUK RAPPORTERINGSKNAPPEN! (nei jeg roper ikke til deg men til alle her).

Det kommer så og si ikke rapporteringer her fra og det er bare å trykke på kappen og få det unnagjort så blir det tatt hånd om!

 

 

Nå var du frekk her  :p

 

Enkelte bergensere er rare dyr  :cool:

8789850[/snapback]

Egentlig ikke ;)
Lenke til kommentar

Jeg ble spurt om legg for å kjøpt ibux ffs! IBUX!!

 

Måtte gå til en kompis av meg, banke på vinduet, inn for å hente bilnøklene, låse opp bilen lete etter den dumme kortholderen, før jeg traska tilbake til rimi igjen. Jeg var så sinna at jeg bare kasta alle kortene mine på han, mens han holdt på å le seg ihjel.

 

En god dag.

 

 

EDIT: Går å dusjer, kanskje jeg roer meg ned. Like før det oser ut av øra mine her borte :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...