Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real: Detter er standard praksis i alle landets studentsamskipnader. I hvet fall de fleste. Jeg har aldri hørt om noen om har fått problemer med å "bryte" kontrakten dersom de ikke kommer inn da, jeg tror også at det ofte er en klausul beregnet på slike tilfeller i kontrakten. Uansett synes jeg det er en litt merkelig praksis. Skal man måtte skrive kontrakt både i Hamar, Bergen og Oslo fordi man ikke aner hvor man havner?

8788951[/snapback]

Hmm..vel det er kanskje noe man burde få en orden på å få tatt opp som en ordning via utdannings-delen til staten (kommer ikke på navnet i farta..) og få en ordning på det for hvis det er slik så er det jo et helt forbanna latterlig system jo. At skolene skal sette deg i gjeld fordi at du enda ikke vet hvor du har kommet inn.

Få det klaget på..ta kontakt med media..for det er ikke slik som det skal være what so ever.

Om 7 timer så sitter jeg på flyet hjem.  :dontgetit:

8789017[/snapback]

Så du ble ikke igjen i statene?
Lenke til kommentar
Men hvis du hadde muligheten, hadde du da valgt å bli lengre eller? :)

8789102[/snapback]

Jeg vet rett å slett ikke, og jeg tror jeg ikke burde svare på det nå. Jeg har bodd her i 10 måneder, og det er mange følelser som står på spill nå når jeg forlater alle her. Spør meg igjen til helgen. :)

Edit: Men da stakk jeg for en liten stund.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Jeg vet rett å slett ikke, og jeg tror jeg ikke burde svare på det nå. Jeg har bodd her i 10 måneder, og det er mange følelser som står på spill nå når jeg forlater alle her. Spør meg igjen til helgen.  :)

8789114[/snapback]

Oki skjønner :\

Ikke sikkert at jeg husker på det men skal prøve :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...