Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som i grunn mangler, er engasjerende diskusjoner, som gjør at brukerene virkelig føler de må argumentere for sin sak. Det er for få sensitive temaer, og alt snikk-snakket er vel et resultat av det. Innlegg som "Hei SO", "Da stakk jeg", og "Hei hopp" er ganske bra unødvendige.

Lenke til kommentar
Det som i grunn mangler, er engasjerende diskusjoner, som gjør at brukerene virkelig føler de må argumentere for sin sak. Det er for få sensitive temaer, og alt snikk-snakket er vel et resultat av det. Innlegg som "Hei SO", "Da stakk jeg", og "Hei hopp" er ganske bra unødvendige.

8788780[/snapback]

 

Ok, men hva galt gjør de inleggene deg?

Lenke til kommentar
Hei SO :)

 

Haha jeg kunne ikke dy meg. Jeg må bestemme meg snart for om jeg skal bli boende i  Hamar til neste år, og i så fall hvor jeg skal bo. Err det ikke tåpelig at man må underskrive leiekontrakt før man vet om man kommer inn?

8788828[/snapback]

Vel, det kommer da litt ann på hvem du leier hos da, men ja..jeg vil si at det er ganske idiotisk av personene du leier hos å forlange noe slikt. Du burde iallefall være forsiktig med å investere for mye penger i kåken hvis jeg var deg..så iallefall før du vet at alt er iorden :)
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Er iallefall tåpelig om du ikke kommer inn.

8788847[/snapback]

Akkurat.

 

b-real: Detter er standard praksis i alle landets studentsamskipnader. I hvet fall de fleste. Jeg har aldri hørt om noen om har fått problemer med å "bryte" kontrakten dersom de ikke kommer inn da, jeg tror også at det ofte er en klausul beregnet på slike tilfeller i kontrakten. Uansett synes jeg det er en litt merkelig praksis. Skal man måtte skrive kontrakt både i Hamar, Bergen og Oslo fordi man ikke aner hvor man havner?

 

Det frister litt å bli boende her jeg vor nå også, men kun hvis jeg ikke får en annen leieboer vegg i vegg. Jeg vil spille musikk til 03:00 uten klaging.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...