Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, hvordan hamburgere liker du eplefe? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du glemte et særdeles viktig ord: diskuterer. 8788720[/snapback] Okei, men nå diskuterte vi jo det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eplefe: Har du sterke signaler i hele bygget? Hva slags mat bestilte dere? Hvem er du med? Bestilte du med eller uten suragurk? Var betjeningen hyggelig? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ]Okei, men nå diskuterte vi jo det 8788738[/snapback] Nei, vi diskuterer hva som burde postes i SO, ikke at Eplefe er Burger King. Red.: DemoniZer er teit. ): Endret 5. juni 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, hvordan hamburgere liker du? 8788732[/snapback] Jeg liker sånne med kjøtt Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, hvordan hamburgere liker du? 8788732[/snapback] Jeg liker sånne med kjøtt 8788761[/snapback] Jeg liker bruken av "Hva slags" og ikke "Hvordan" i slike setninger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eplefe er Burger King. 8788756[/snapback] Når ble hun det? Eplefe, hva skjer på burger king? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det som i grunn mangler, er engasjerende diskusjoner, som gjør at brukerene virkelig føler de må argumentere for sin sak. Det er for få sensitive temaer, og alt snikk-snakket er vel et resultat av det. Innlegg som "Hei SO", "Da stakk jeg", og "Hei hopp" er ganske bra unødvendige. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi trenger ikke å diskutere hva som burde diskuteres og ikke diskuteres her, det ser jeg ikke mye poeng i. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det som i grunn mangler, er engasjerende diskusjoner, som gjør at brukerene virkelig føler de må argumentere for sin sak. Det er for få sensitive temaer, og alt snikk-snakket er vel et resultat av det. Innlegg som "Hei SO", "Da stakk jeg", og "Hei hopp" er ganske bra unødvendige. 8788780[/snapback] Ok, men hva galt gjør de inleggene deg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi har da en diskusjon igang nå så vidt jeg vet. Der vi har folk som brenner for og mot bruken av "hei" og "hade" og slike innlegg i SO.. Jeg stikker om noen min. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi trenger ikke å diskutere hva som burde diskuteres og ikke diskuteres her, det ser jeg ikke mye poeng i. 8788794[/snapback] I motsetning til "hei, hva skjer" og "ha det". Jeg skjønner. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, men hva galt gjør de inleggene deg? De irriterer meg, siden det egentlig bryr meg langt oppi gamperæva. Altså, hva i all verden er vitsen med å skrive det? Det blir for, "chatish". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei SO Haha jeg kunne ikke dy meg. Jeg må bestemme meg snart for om jeg skal bli boende i Hamar til neste år, og i så fall hvor jeg skal bo. Err det ikke tåpelig at man må underskrive leiekontrakt før man vet om man kommer inn? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja,det er bare ufattelig spennende. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det ikke tåpelig at man må underskrive leiekontrakt før man vet om man kommer inn? Er iallefall tåpelig om du ikke kommer inn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei SO Haha jeg kunne ikke dy meg. Jeg må bestemme meg snart for om jeg skal bli boende i Hamar til neste år, og i så fall hvor jeg skal bo. Err det ikke tåpelig at man må underskrive leiekontrakt før man vet om man kommer inn? 8788828[/snapback] Vel, det kommer da litt ann på hvem du leier hos da, men ja..jeg vil si at det er ganske idiotisk av personene du leier hos å forlange noe slikt. Du burde iallefall være forsiktig med å investere for mye penger i kåken hvis jeg var deg..så iallefall før du vet at alt er iorden Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er iallefall tåpelig om du ikke kommer inn. 8788847[/snapback] Akkurat. b-real: Detter er standard praksis i alle landets studentsamskipnader. I hvet fall de fleste. Jeg har aldri hørt om noen om har fått problemer med å "bryte" kontrakten dersom de ikke kommer inn da, jeg tror også at det ofte er en klausul beregnet på slike tilfeller i kontrakten. Uansett synes jeg det er en litt merkelig praksis. Skal man måtte skrive kontrakt både i Hamar, Bergen og Oslo fordi man ikke aner hvor man havner? Det frister litt å bli boende her jeg vor nå også, men kun hvis jeg ikke får en annen leieboer vegg i vegg. Jeg vil spille musikk til 03:00 uten klaging. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, jeg møtte Andrè og en jente som heter Tina. Hun ser ut som Karius Og nå skal vi ut og røyke. Vi snakkes når jeg kommer hjem, SO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg