Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, skal hjem og grille meg selv litt. Tenkte å ta med meg et teppe, en bok, solbriller og olje ut, og ligge og cole meg toppløs til det begynte å lukte grill av meg xD (okei, liten overdrivelse) snakkes, småtøser *kos all around*

8788161[/snapback]

*finne frem grillpølser og pils*

Lenke til kommentar
Hvordan har dagen din hvert pusur? :D

8788182[/snapback]

Perfekt timing, så posten akkurat når eg var ferdig med nudlene som tok all plassen til tastaturet :wee:

Grei den, as boring as always though. Viss du ser litt tilbake så ser du hvor mange prøver/prosjeter/framføringer eg har de neste 2 ukene :(

Men i morgen skal vi ut på stranden og grille :D Men vi får ikkje lov til å bade :hrm:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Helt til du påpekte det, nå begynner folk å diskutere "Herregud, hvorfor skal absolutt folk si i fra når det ikke skjer noe i SO hvert jævla minutt"-*blabla*

Spesielt om Skarstad kommer innom.

8787565[/snapback]

Hei på deg. (:

Så er det jo noen som har vanskelig å godta at denne tråden bare inneholder møkk og spam :)

8787615[/snapback]

Jebuz, hele poenget er at den trenger ikke inneholde bare dritt og møkk, men folk bare godtar det slik det er helt uten videre.

Lenke til kommentar
Gleder meg til sommerferien starter for skolebarna. Slipper vi alle "ååhh, jeg hater skolen". "Åååh, jeg er så trøtt. Så må jeg på skolen"

"ååh, det er så kjedelig på skolen" "ååh, jeg vil hjem fra skolen"

8785890[/snapback]

Hva er galt med det? :dontgetit:

Det skal vi også, men vi får lov ti lå bade! :D :D :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:

8788320[/snapback]

Fuck :hrm: Må dere ikkje ha en del lærere med livredningskurs da?

Lenke til kommentar
Jebuz, hele poenget er at den trenger ikke inneholde bare dritt og møkk, men folk bare godtar det slik det er helt uten videre.

8788358[/snapback]

Folk vil ikke høre uansett når man ber dem om å skjerpe seg uansett...dette er fristedet..det nytter ikke.

Men..hvis det nyttet, hva ville så du fylt SO med da skarstad?

Lenke til kommentar
Jeg skal le hvis du drunkner og ingen av lærerne vet hvordan man gjenoppliver deg.

8788450[/snapback]

Hvordan skal du finne det ut? :p

Desutten så er jeg svømmer, så det skal nok gå fint :p

og, ja vi har (forhåpentligvis) en lærer som kan livredningskurs med oss. Jeg tror kanskje alle lærerene har tatt det.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...