mushi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Si ifra om du trenger å låne 8787468[/snapback] Har sparepenger, men de er til hunden. Satte inn 3k dit denne mnd, derfor jeg er blakk ^^ Har ikke fryser heller, det er temmelig upraktisk, med tanke på mat og is og sånt. Svigermor har alltid røyk til meg og man kommer langt med 4 kg ris. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Si ifra om du trenger å låne 8787468[/snapback] Har sparepenger, men de er til hunden. Satte inn 3k dit denne mnd, derfor jeg er blakk ^^ Har ikke fryser heller, det er temmelig upraktisk, med tanke på mat og is og sånt. Svigermor har alltid røyk til meg og man kommer langt med 4 kg ris. 8787480[/snapback] Flink flink flink Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *nyte synet av yppige pupper i hengekøya* 8787470[/snapback] p|x 0r it didnt happen 8787479[/snapback] Ingen er interessert i Datasmurfs fotografiske selvportrett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Flink flink flink 8787487[/snapback] Jeg veit Har 6k på sparekonto og 9k (depositumet hehe) som jeg skal kjøpe hund for. Skal prøve å spare opp 3 til, så jeg har til forsikring og valpekurs. Bur trenger jeg også. Får se om jeg finner brukt. Så var det bare hunden da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Litt latterlig å spare til hund når det er så mange hunder der ute som trenger eier som man kan få gratis. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Litt latterlig å spare til hund når det er så mange hunder der ute som trenger eier som man kan få gratis. 8787509[/snapback] jeg vil ha valp og jeg vil ha bullterrier. Er ikke mitt problem at folk avler på bastarder for å tjene penger, eller ikke klarer å passe på tispa si når den har løpetid. Jeg vil vite at hunden min er uten arvelig sykdommer og har godt gemytt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 De fleste hunder får man ikke gratis, Steffy. Man må som oftest betale for dem og, fordi de vil være sikre på at du ikke bare vil ha en bruk-og-kast-bikkje. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *nyte synet av yppige pupper i hengekøya* 8787470[/snapback] p|x 0r it didnt happen 8787479[/snapback] Ingen er interessert i Datasmurfs fotografiske selvportrett. 8787502[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 That made no sense, Steffy. Kan være det er jeg som er trøtt, men.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Her var det dødt nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Helt til du påpekte det, nå begynner folk å diskutere "Herregud, hvorfor skal absolutt folk si i fra når det ikke skjer noe i SO hvert jævla minutt"-*blabla* Spesielt om Skarstad kommer innom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Her var det dødt nå. 8787560[/snapback] FOr en unødvendig post. Det der er ren og skjær spam. Eplefe, ja jeg tuller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Du ja, men det hadde ikke vært første gangen folk begynte å diskutere i en halvtimes tid hvorfor folk måtte kommentere at det var dødt her, komme frem til at det er unødvendig, så stilner det, og en av de som var med i diskusjonen kommenterer "Her ble det stille? " Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ferdiiig på skolen. Heisveis folkens. Dagen bra her? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Veit ikke hvor lenge du har hengt i SO miljøet. Men i starten av SO5 ble det diskutert veldig mye hva som er spam og ikke. Det sklir jo ut hver gang de starter en ny so tråd. Så er det jo noen som har vanskelig å godta at denne tråden bare inneholder møkk og spam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vel, et sted må vi jo ha all møkka og spammen. Og nei, jeg tar ikke bilder av a, hu har trua med å kjølhale meg før, skal ikke se bort fra at hu gjør det denne gangen. *erindre en svært sviende ørefik sist man prøvde å ta bilder av henne når hu solte seg* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Her går det fint, har samfunnskunnskapsprøve. Om globalisering og sånn. Er kommet til nest siste oppgaven. Eller. Siste oppgaven som er obligatorisk, men jeg satser på å beholde sekseren min, og derfor gjør jeg fireren og. Jeg lyver så det renner av meg når jeg begynner, men det får heller være. Kan ikke svare ærlig på den oppgaven og regne med at det skal bli bonuspoeng xD Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Knut Erik: Velkommen tilbake Har ikke gjort stort, bare latt som om jeg fulgte med, mens jeg spilte Dragon Fable. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Eplefe: Tihi, vel. Litt slu må en da være! Arinomi: Kthx! I missed the internets. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 blah...jeg er så pulende flink. Står opp..lager meg mat..presterer å skjære meg på fingeren med en fin kvass kniv i morrest. Så stikker man på jobb og man har god tid. Så innser man at man ikke har med seg kort-tingen til jobb og kjører tilbake. Når man kommer på jobb så er man forsent pga man måtte hente kort-tingen og man hiver bare seg i arbeid. så går det en time på jobb og så lurer man på nårtid man har pause..for så å oppdage at man begynte egentlig ikke på jobb før 1700 og ikke 0830. Jeg bare elsker denne dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg