Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er kvalm -.- 8787375[/snapback] *kosepå* Sov litt? 8787384[/snapback] Har ikke gjort annet enn å sove i dag. Men har så mye ubehagelige drømmer nå, at det frister å slutte permanent med det. Du var med i den ene i natt btw :-| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 No more pencils, no more books, no more teachers. *synge* Alice Cooper. Jeg vil så jævlig se ham live igjen. FRYSNINGER av å se den eldgamle shockrockeren på scenen i Oslo rett etter skoleslutt. Selvfølgelig åpnet han med School's Out. SINNSVAKT rått. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 På tide at du får med deg at jeg ikke liker det snart. Det gjorde ikke jeg heller, du må bare tvinge det i deg i starten, litt på samme måten som med hjemmebrent sprit, etter du har fått i deg litt så smaker det faktisk godt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Har ikke gjort annet enn å sove i dag. Men har så mye ubehagelige drømmer nå, at det frister å slutte permanent med det. Du var med i den ene i natt btw :-|8787386[/snapback] Var jeg slem igjen? Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Har ikke gjort annet enn å sove i dag. Men har så mye ubehagelige drømmer nå, at det frister å slutte permanent med det. Du var med i den ene i natt btw :-|8787386[/snapback] Var jeg slem igjen? 8787396[/snapback] Jaa Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken. Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *kose seg med Pink Floyd og sol og halvnakne nabojenter* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Neida -Nyhus-, det var sikkert helt tilfeldig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jaa Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken. Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden. 8787407[/snapback] Jammen jeg er jo egentlig ikke slem. Dumt at du drømmer teite ting. Plinger deg, jeg. Og btw; Jeg lukket aldri spillet! Har ikke akkurat noe å frykte. Neida -Nyhus-, det var sikkert helt tilfeldig 8787426[/snapback] Msn som var teit. Jobb nå. Tudelu! Endret 5. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kose deg på jobb Ida, prøve iallefall Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *kose seg med Pink Floyd og sol og halvnakne nabojenter* 8787425[/snapback] Argh. Nabojenta har flytta tror jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil ha et eple. Noen som vil bytte en cola mot et eple? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil ha et eple. Noen som vil bytte en cola mot et eple? 8787445[/snapback] *gi eple til eplefeen* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jaa Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken. Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden. 8787407[/snapback] Jammen jeg er jo egentlig ikke slem. Dumt at du drømmer teite ting. Plinger deg, jeg. Og btw; Jeg lukket aldri spillet! Har ikke akkurat noe å frykte. 8787431[/snapback] Nei, du er ikke slem. Bare litt kynisk på spillefronten. Ellers er du jo supersuper. (joda, du lukka spillet. im on to you mister!) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan står det til her da Herlig å få masse fri nå som skolen nermer seg slutten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville heller hatt skole hver dag i to uker (inkludert lørdag og søndag) og så fått fri tre uker tidligere og droppet en hel haug med fridager som kommer så bardus på at man ikke rekker å gjøre noe gøy med dem. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg, sambo, bilen og kattene har 1600 kr å leve på frem til den 25. Lurer på om vi klarer det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem 8787461[/snapback] Jeg oooooooooooooooooooooooooog! Jeg, sambo, bilen og kattene har 1600 kr å leve på frem til den 25. Lurer på om vi klarer det 8787465[/snapback] Si ifra om du trenger å låne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *kose seg med Pink Floyd og sol og halvnakne nabojenter* 8787425[/snapback] Argh. Nabojenta har flytta tror jeg. 8787444[/snapback] Nabojenta kom hjem i helga, ferdig med høyskole og faenskap. *nyte synet av yppige pupper i hengekøya* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 *nyte synet av yppige pupper i hengekøya* 8787470[/snapback] p|x 0r it didnt happen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg