Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke gjort annet enn å sove i dag. Men har så mye ubehagelige drømmer nå, at det frister å slutte permanent med det. Du var med i den ene i natt btw :-|

8787386[/snapback]

Var jeg slem igjen? :ermm:

8787396[/snapback]

Jaa :cry:

 

Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken.

Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden.

Lenke til kommentar
Jaa  :cry:

 

Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken.

Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden.

8787407[/snapback]

Jammen jeg er jo egentlig ikke slem. :dontgetit: Dumt at du drømmer teite ting. :hm:

Plinger deg, jeg.

 

Og btw; Jeg lukket aldri spillet! Har ikke akkurat noe å frykte.

 

Neida -Nyhus-, det var sikkert helt tilfeldig :p

8787426[/snapback]

Msn som var teit. :(

 

 

Jobb nå. Tudelu!

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Jaa  :cry:

 

Ang minesveiperen, så er den eneste grunnen for at vi blir sittende så sent at du lever i håpet om at du en gang vil slå meg. Skjer ikke, kjekken.

Jeg lå foran i går, helt til du gikk ut av spillet. Må være eneste forklaringa til den mystiske "ida can not open minesveiper"-beskjeden.

8787407[/snapback]

Jammen jeg er jo egentlig ikke slem. :dontgetit: Dumt at du drømmer teite ting. :hm:

Plinger deg, jeg.

 

Og btw; Jeg lukket aldri spillet! Har ikke akkurat noe å frykte.

8787431[/snapback]

Nei, du er ikke slem. Bare litt kynisk på spillefronten. Ellers er du jo supersuper.

 

(joda, du lukka spillet. im on to you mister!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...