DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Lykke til Heilage Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Demille: Hæh? 8787245[/snapback] Var det bilder i den artikkelen? Neh, samma Endret 5. juni 2007 av Demille Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er ikke uenig. Men jeg vil ikke kalle med useriøse i markedet de er i. Så kan vi heller definere hvilket marked de er i da? Demille: Hæh? 8787245[/snapback] Jeg har egentlig ingenting imot at de finnes, men når man først refererer til dem som kilde eller bruker dem som eksempel på "media", så blir det feil. De må velge mellom å være useriøse aktører i et seriøst marked, eller en av mange middelmådige tabloidaviser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Break a leg, Heilage. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jah! Brekk 2 bein Heilage.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk, folkens. Det braker løs snart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Hva er globalisering? Hva oppfatter du som positive sider ved globaliseringen? Og negative? 2. Drøft påstanden: Terrorisme kan forsvares i situasjoner der folk er blitt undertrykt over lang tid? 3. Gå inn på FN-sambandet sine sider: www.fn.no. Her finner du mye nyttig stoff om FN sitt arbeid. Under tema fred og sikkerhet finner du listet opp verdens konflikter. ( http://www.globalis.no/konflikter ) Velg deg ut en av disse. Forklar hva konflikten går ut på og hva som er FN sin rolle i konflikten. Valgfri oppgave: (Må gjøres for å kunne få de høyeste karakterene): 4. Tenk deg at du kunne bestemme hva som skulle til for å bedre situasjonen for verdens fattigste. Sett opp fem tiltak i prioritert rekkefølge. Hvilke problemer/utfordringer ville du møtt når du skulle gjennomføre tiltakene? For noen lame oppgaver. Jeg tror jeg blir nødt til å lyve her, gitt. Spesielt på oppgave 4. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva har du eksamen i lizm? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ser ut som O-fag. =D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva har du eksamen i lizm? 8787295[/snapback] Tverrfaglig studieretningsorientert muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tverrfaglig burde jo gå greit Bare å planlegge, det! Nei, nå skal jeg spise loff. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tverrfaglig burde jo gå greit Bare å planlegge, det! 8787307[/snapback] Hvis jeg planlegger går det til helvete. Jeg har konseptet, produktet og notatene. Det er alt. Har tenkt gjennom hva jeg skal si omtrent en gang. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Forskjell på å planlegge og å lage seg manus. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg får jobbe litt jeg da.. snakkes snart Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil ikke på jobb. Er så jævka trøtt. Folk må slutte å holde meg oppe til 2 om natta xD Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil ikke på jobb. Er så jævka trøtt. Folk må slutte å holde meg oppe til 2 om natta xD 8787364[/snapback] Kaffi kaffi kaffi kaffi Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg er kvalm -.- Er så jævka trøtt. Folk må slutte å holde meg oppe til 2 om natta xD Dont blame me, blame the minesveiper. Endret 5. juni 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 To stoooore kopper med kaffe på en halvtime. Jeg brant tungen min. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kaffi kaffi kaffi kaffi 8787374[/snapback] På tide at du får med deg at jeg ikke liker det snart. Jeg er kvalm -.- 8787375[/snapback] *kosepå* Sov litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg