Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg telte over Steffy.

Totalt 80 saker på Madeleine iløpet av siste måned på vg.net.

Og dette med at Paris er fengslet. CARE, ANYONE ? HVA FAEN.

8786867[/snapback]

Du kunne i det minste ha valgt en skikkelig avis hvis du skulle konstatere at saken har vært mye oppe i media.

"Oi, 20 artikler på en måned om Guri Schanke i Se og Hør. Det må være en viktig sak."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Du kunne i det minste ha valgt en skikkelig avis hvis du skulle konstatere at saken har vært mye oppe i media.

"Oi, 20 artikler om på en måned om Guri Schanke i Se og Hør. Det må være en viktig sak."

8786901[/snapback]

vg.no er norges mest besøkte nettsted, det er der flest folk leser? Hva er problemet ditt?

Unge.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
vg.net er norges mest besøkte nettsted, det er der flest folk leser? Hva er problemet ditt?

Unge.

8786913[/snapback]

Om folk flest hadde besøkt tull.no hver eneste dag ville ikke det gjort siden til en mer pålitelig og seriøs aktør innen nyhetsformidling.

Lenke til kommentar
Om folk flest hadde besøkt tull.no hver eneste dag ville ikke det gjort siden til en mer pålitelig og seriøs aktør innen nyhetsformidling.

8786918[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?

Vg er seriøse og de formidler nyheter. Men som alt annet som er populært så er det noe som ingen liker, men alle leser. Det må jo inkludere deg ettersom du kan konkludere med at de er lite pålitelig og seriøse.

Lenke til kommentar
Vg er seriøse og de formidler nyheter. Men som alt annet som er populært så er det noe som ingen liker, men alle leser. Det må jo inkludere deg ettersom du kan konkludere med at de er lite pålitelig og seriøse.

8786978[/snapback]

Selvfølgelig har jeg lest en del i VG; jeg må jo nesten gjøre det før jeg stempler det som en møkkaavis.

Lenke til kommentar
Dagens næringsliv har én sak om Madeleine. Det er avisa si det. :love:

8786939[/snapback]

Ikke akkurat en nyhetsavis, det da.

Neppe: Sammenlignet med de seriøse avisene landet har å tilby, så må du innrømme at VG er sensasjonalistiske og populistiske, framfor objektive. Pressen har i oppgave å informere, VG er underholdende sladder.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat en nyhetsavis, det da.

Neppe: Sammenlignet med de seriøse avisene landet har å tilby, så må du innrømme at VG er sensasjonalistiske og populistiske, framfor objektive. Pressen har i oppgave å informere, VG er underholdende sladder.

8787000[/snapback]

Sant, det er egentlig som Se og Hør i avisformat

Lenke til kommentar

8787000[/snapback]

Og hvorfor velger du å bruke ord som ikke engang finnes i ordboka?

Joda, vg er nok en mer sladderavis enn andre. Men det gjør dem ikke til useriøse aktører i markedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...