Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, hva bedriver forumfolket den dyrebare tiden sin med på disse tider av døgnet?

8786608[/snapback]

Jeg er sint og irritert. Tenkte på å lage meg frokost snart.

8786615[/snapback]

Sint og irritert? Nei det får du ikke lov til å være på en slik vakker sommersdag (som om jeg bryr meg om hva som skjer utenfor vinduet mitt :green: ). :)

Frokost ja, det er lurt. Kunne tenkt meg noe mat selv, men når en sitter på skolen er det begrenset hva man kan få til.

Lenke til kommentar
Sint og irritert? Nei det får du ikke lov til å være på en slik vakker sommersdag (som om jeg bryr meg om hva som skjer utenfor vinduet mitt :green: ). :)

Frokost ja, det er lurt. Kunne tenkt meg noe mat selv, men når en sitter på skolen er det begrenset hva man kan få til.

8786634[/snapback]

Jeg får lov til å være sås sint og irritert jeg vil, for jeg har ikke hund og jeg har blitt solbrent av den dumme sola to dager på rad nå.

Lenke til kommentar
Jeg burde egentlig ha skaffa meg en sommerjobb jeg også, men lat som jeg er skjer nok ikke det.

Jeg kan dog prøve å se om jeg ikke får inn en slant eller to ved sånne commissions.

Du kan jo se om det ikke finnes noen narkofolk i nærheten som trenger en løpegutt :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det en i RPP som har lagt ut skrytebilde, hvor han sitter i en gravemaskin? Jeg er skikkelig forvirret.

8786598[/snapback]

Hallo, liksom? Han skal sikkert grave ut en tomt som en advokat skal bygge den nye villaen sin på.

8786626[/snapback]

I lol'd. BTW, old buddy old pal-sitatet er noe av det vakreste noensinne. Den serien holdt så jævlig høyt nivå i forhold til det så mange påstår er bra for tiden. M, Pondus, osv. Det er så overfladisk at det blir flaut. ^^

Lenke til kommentar
Du kan jo se om det ikke finnes noen narkofolk i nærheten som trenger en løpegutt :)

8786693[/snapback]

Haha :p

Nei nei. Huset trengs å males, så det kan jeg tjene litt på, også ville naboen at jeg skulle male et bilde av bikja dems O_o

Pluss at ei i klassen har spurt om jeg kan male noe til hu.

Stress.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...