Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Faen så rart og ekkelt at jeg setter meg på flyet hjem om under 12 timer. Det blir for mange følelser inne i bildet. 8785991[/snapback] Du får ha en fin reise hjem til fedrelandet vårt da. Selv om det kanskje kommer på et ugunstig tidspunkt for deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Uff da, Ustedalen. Du har gledet deg skikkelig lenge, og når du endelig skal reise så har du ikke lyst mer eller noe? Jeg skjønner at det er rart, du har jo fått venner der nede osv.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Uff da, Ustedalen. Du har gledet deg skikkelig lenge, og når du endelig skal reise så har du ikke lyst mer eller noe?Jeg skjønner at det er rart, du har jo fått venner der nede osv.. 8785997[/snapback] Jeg har gledet meg og gruet meg. Det blir deilig å komme seg bort ifra visse personer i dette huset. Allikevel.. Jeg har så mange gode venner her, og jeg har virkelig likt meg her. Jeg har på en måte fått lov til å være meg uten problemer. Det var forferdelig å si hade til mange av folkene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, jeg skjønner hva du mener.. Du har faktisk fått innpass hos en "gjeng" med mennesker der nede, og laget deg et liv der nede, og så plutselig så blir det tatt fra deg og du kommer tilbake til et helt annet sted der du ikke føler deg så "riktig"? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, jeg skjønner hva du mener.. Du har faktisk fått innpass hos en "gjeng" med mennesker der nede, og laget deg et liv der nede, og så plutselig så blir det tatt fra deg og du kommer tilbake til et helt annet sted der du ikke føler deg så "riktig"? 8786008[/snapback] F.eks ja. Også er det vel første gang i mitt liv hvor jeg virkelig føler at jeg passer inn et sted. Og nå må jeg tilbake til et sted... jeg egentlig ikke liker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det høres ekstremt surt ut.. Men kanskje det egentlig ikke er så gale? At både du og andre har vokst? Og at når du kommer tilbake så.. Har kanskje hjemplassen din vokst litt sammen med folkene. Og så er ting litt bedre, i hvert fall? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, jeg skjønner hva du mener.. Du har faktisk fått innpass hos en "gjeng" med mennesker der nede, og laget deg et liv der nede, og så plutselig så blir det tatt fra deg og du kommer tilbake til et helt annet sted der du ikke føler deg så "riktig"? 8786008[/snapback] F.eks ja. Også er det vel første gang i mitt liv hvor jeg virkelig føler at jeg passer inn et sted. Og nå må jeg tilbake til et sted... jeg egentlig ikke liker. 8786013[/snapback] Du kan alltids flytte tilbake igjen.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det høres ekstremt surt ut..Men kanskje det egentlig ikke er så gale? At både du og andre har vokst? Og at når du kommer tilbake så.. Har kanskje hjemplassen din vokst litt sammen med folkene. Og så er ting litt bedre, i hvert fall? 8786020[/snapback] Det er ikke bare folkene. Geilo er et utrolig kjedelig sted hvor ingenting skjer. Jeg er bare lei av det stedet, jeg er lei av Hallingdal. Men det blir koselig å se igjen noen av vennene mine. Men forferdelig å forlate de jeg har her. Edit: DemoniZer: Litt vanskelig siden det ikke ville blitt det samme igjen. Også har jeg lyst til å bo i Norge. Det er bare så rart nå. Og da var den siste bloggen skrevet også. Nå må jeg nesten få meg noe søvn. Prøve i alle fall! Endret 5. juni 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kom deg litt rundt i Norge, davel! Det er mange steder her der det skjer ting, spesielt om sommeren. Kom deg på festival, gå på fest, bruk denne sommeren til å FEIRE at du er tilbake i Norge igjen, og ikke bare deppe fordi du reiser fra USA. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun jeg sist var sammen med møtte jeg på en kannal på EFnet med navnet #kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som slår den. 7211559[/snapback] 8785949[/snapback] Jeg ler. 8785974[/snapback] Men, men... det var jo du som skrev det? Du ler av hva du selv skriver? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kom deg litt rundt i Norge, davel!Det er mange steder her der det skjer ting, spesielt om sommeren. Kom deg på festival, gå på fest, bruk denne sommeren til å FEIRE at du er tilbake i Norge igjen, og ikke bare deppe fordi du reiser fra USA. 8786037[/snapback] Jeg skal kose meg. Jobbe mye og få mye penger. Jeg skal til Tyskland på en metal festival til sommeren, og sannynligvis besøke en venn i Paris i desember. I vinterferien skal jeg, en tysk kamerat, en tysk vennine, og en fransk kamerat møtes i Østerike for å stå på ski. Også blir jeg russ! Det blir nok et godt år. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men, men... det var jo du som skrev det? Du ler av hva du selv skriver? 8786050[/snapback] Ler mer av at han fikk resultater på det. OG det resultatet. Hadde ikke forventet det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men da stakk jeg til sengs.. God natt! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men da stakk jeg til sengs.. God natt! 8786063[/snapback] Slip tait, and have a nais jurni. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hallo.. Og god natt Ustedalen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ustedalen, god natt og god tur Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei Chris. 8786082[/snapback] =) Jeg vil ikke jobbe i dag Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg til sommerferien starter for skolebarna. Slipper vi alle "ååhh, jeg hater skolen". "Åååh, jeg er så trøtt. Så må jeg på skolen""ååh, det er så kjedelig på skolen" "ååh, jeg vil hjem fra skolen" 8785890[/snapback] "Åh, jeg må på jobb." "Æsj, det er shempe shedelig her!" "Jeg er så deppa i dag." "Har det fælt med meg selv." Det vil alltid være grining. Bare å innse først som sist. 8785923[/snapback] Hei Chris. 8786082[/snapback] =) Jeg vil ikke jobbe i dag 8786088[/snapback] Lall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg