-mads Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ikke dårlig, Shikaru... Litt bedre enn meg i hvertfall Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Faen, skolen venter... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Heihei SO6! Jeg er på skolen ^^, Hva står på her da? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Fag/emne? 8785889[/snapback] Det er i tegnefaga mine.Må lage et produkt på noen dager, og snakke om det pluss no annet piss etterpå. Jeg malte denna btw. ( litt dårlig bilde ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8785903[/snapback] Fantastisk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Aww, så fint, Shikaru. Og samtidig litt forstyrrende, uten at jeg helt vet hvorfor. 8785906[/snapback] <3 Må møte opp seinest halv 10, så jeg må vel gjøra meg klar å dra snart. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg til sommerferien starter for skolebarna. Slipper vi alle "ååhh, jeg hater skolen". "Åååh, jeg er så trøtt. Så må jeg på skolen""ååh, det er så kjedelig på skolen" "ååh, jeg vil hjem fra skolen" 8785890[/snapback] "Åh, jeg må på jobb." "Æsj, det er shempe shedelig her!" "Jeg er så deppa i dag." "Har det fælt med meg selv." Det vil alltid være grining. Bare å innse først som sist. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 smilefjes. Vel, mindre iallefall. Haha. Jeg er så glad jeg har en jobb å gå til jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Omg, jeg kjeder vettet av meg akkurat nå. Jeg klarer ikke konsentrere meg om noe. Noen som er i Bergen og har lyst til å stikke bort til skolen min med kaffe til meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Aww, så fint, Shikaru. Og samtidig litt forstyrrende, uten at jeg helt vet hvorfor. 8785906[/snapback] Jeg fikk den samme følelsen.. Følelsen av .. et gammelt forlatt hus kanskje? Det er noe med den malingen.. Uansett, veldig bra Shikaru. Heihei SO6! Jeg er på skolen ^^, Hva står på her da? 8785917[/snapback] Like mye som vanlig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hurra for internett på eksamen! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Det er i tegnefaga mine.Må lage et produkt på noen dager, og snakke om det pluss no annet piss etterpå. Det må da gå greit? Produktene dine kan iallefall ikke trekke noe ned. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Nå er det på med shortsen, også sykler jeg til skolen. *ønske seg selv lykke til* Jaa ne~ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 #Kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen Google it. 8785873[/snapback] Jeg fikk opp denne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun jeg sist var sammen med møtte jeg på en kannal på EFnet med navnet #kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som slår den. 7211559[/snapback] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Gå ut av internettbrowseren og konsentrer deg om det du skal gjøre, espennyh! /slap. DemoniZer: Du skal ikke legge planer for sankthanshelgen. Eller jo, det skal du. Skriv i kalenderen din/hva faen du bruker for å planlegge "Eplefe" med store bokstaver. Jeg tar med rødvin og vodka. Og Hot'n'Sweet. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) VHaakonsen, fiks et mellomrom i signaturen din.. ser du hvor? Eplefe: Jeg planlegger aldri, tar hver time som den kommer. Veldig ..karismatisk av meg. Endret 5. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) VHaakonsen, fiks et mellomrom i signaturen din.. ser du hvor? 8785959[/snapback] Før "Den Offisielle Jibbetråden" ? Fikset Endret 5. juni 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun jeg sist var sammen med møtte jeg på en kannal på EFnet med navnet #kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som slår den. 7211559[/snapback] 8785949[/snapback] Jeg ler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vel, det er sikkert veldig positivt og sånn.. blabla. Jeg er i Sandefjord EN gang i løpet av sommeren. Jeg SKAL være med deg. Og sove på magen din. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 VHaakonsen, fiks et mellomrom i signaturen din.. ser du hvor? 8785959[/snapback] Før "Den Offisielle Jibbetråden" ? Fikset 8785964[/snapback] Flink gutt Vel, det er sikkert veldig positivt og sånn.. blabla. Jeg er i Sandefjord EN gang i løpet av sommeren. Jeg SKAL være med deg. Og sove på magen din. 8785984[/snapback] Jepp jepp Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Faen så rart og ekkelt at jeg setter meg på flyet hjem om under 12 timer. Det blir for mange følelser inne i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg