Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Isjda. :hm:

Tror jeg også kommer til å syntes det er trist å slutte. En del av folka som slutter på Bjerke. :cry: Men et par av de jeg liker best skal jeg til roskilde med da. Så det er jo ganske ålreit.

8785838[/snapback]

mmm.. en god del av folka her blir med til Trondheim. :) Det blir bra.

Sigh, nå skal vi lese ca 1000 tekster i norsk.. JUST IN CASE vi kommer opp norsk muntlig. Seriøst, skjer det henter jeg tauet. :love: huhu

DemoniZer: Sov ypperlig! :love: må si det du opplevde var heller mystisk. Next time, kast ting på dem!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Jeg ble vekket av at mamma åpnet døren min så bikkjen fikk komme inn igjen. Først tråkket han på meg, så rundslikket han ansiktet mitt, så gikk han og la seg i fotenden, og jeg hadde vondt og var våt av sikkel i ansiktet. :p

Lenke til kommentar

Gleder meg til sommerferien starter for skolebarna. Slipper vi alle "ååhh, jeg hater skolen". "Åååh, jeg er så trøtt. Så må jeg på skolen"

"ååh, det er så kjedelig på skolen" "ååh, jeg vil hjem fra skolen"

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt(!):

I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt(!):

I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? :hmm:

8785894[/snapback]

Unnskyld, Neppe, så ikke posten din...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...