DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Knut Erik! Hei kjære.. sovet godt? Jeg våknet av 2 vepser som.. parret seg eller noe i vinduet mitt, holdt på i 40 min før jeg orket å stå opp.. I did evil things with 'em Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Isjda. Tror jeg også kommer til å syntes det er trist å slutte. En del av folka som slutter på Bjerke. Men et par av de jeg liker best skal jeg til roskilde med da. Så det er jo ganske ålreit. 8785838[/snapback] mmm.. en god del av folka her blir med til Trondheim. Det blir bra. Sigh, nå skal vi lese ca 1000 tekster i norsk.. JUST IN CASE vi kommer opp norsk muntlig. Seriøst, skjer det henter jeg tauet. huhu DemoniZer: Sov ypperlig! må si det du opplevde var heller mystisk. Next time, kast ting på dem! Endret 5. juni 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Demon, kom å vask kaffekoppen min. Den er meget, meget møkkete. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Da er sånn ca. alt pakket for hjemturen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Shikaru! Heisann.. uvant å se deg her sååå tidlig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Shikaru! Heisann.. uvant å se deg her sååå tidlig 8785862[/snapback] True. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vepsesex? 8785859[/snapback] Jeg aner ikke hva de drev med.. men irriterende var det.. vekket meg.. Demon, kom å vask kaffekoppen min. Den er meget, meget møkkete. 8785860[/snapback] Vask den selv.. din flyfille Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vask den selv.. din flyfille 8785869[/snapback] #Kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen Google it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg ble vekket av at mamma åpnet døren min så bikkjen fikk komme inn igjen. Først tråkket han på meg, så rundslikket han ansiktet mitt, så gikk han og la seg i fotenden, og jeg hadde vondt og var våt av sikkel i ansiktet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Shikaru! Heisann.. uvant å se deg her sååå tidlig 8785862[/snapback] Ikke så lett å stå opp så tidlig Men vanligvis så pleier jeg å være på skolen nå :-\ Jeg har muntlig eksamen ting klokka 10 i dag O: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har muntlig eksamen ting klokka 10 i dag O: Fag/emne? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg til sommerferien starter for skolebarna. Slipper vi alle "ååhh, jeg hater skolen". "Åååh, jeg er så trøtt. Så må jeg på skolen" "ååh, det er så kjedelig på skolen" "ååh, jeg vil hjem fra skolen" Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vask den selv.. din flyfille 8785869[/snapback] #Kukkanalstankirompesaftrasshølletkukkostluktianusringen Google it. 8785873[/snapback] Resultater 1 - 100 av ca. 1 740 000 for Neppe. (0,13 sekunder) Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tenkt(!): I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg syntes det er digg å være på skolen for tiden, jeg. Vi sitter for det meste ute bak kirken og soler oss og har time der Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tenkt(!):I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? 8785894[/snapback] Unnskyld, Neppe, så ikke posten din... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Selvfølgelig er det mye bedere om dere går noe sosialt sammen. Dessuten er sikkert filmen lærerik Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Fag/emne? 8785889[/snapback] Det er i tegnefaga mine.Må lage et produkt på noen dager, og snakke om det pluss no annet piss etterpå. Jeg malte denna btw. ( litt dårlig bilde ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Aww, så fint, Shikaru. Og samtidig litt forstyrrende, uten at jeg helt vet hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg