Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Isjda. :hm:

Tror jeg også kommer til å syntes det er trist å slutte. En del av folka som slutter på Bjerke. :cry: Men et par av de jeg liker best skal jeg til roskilde med da. Så det er jo ganske ålreit.

8785838[/snapback]

mmm.. en god del av folka her blir med til Trondheim. :) Det blir bra.

Sigh, nå skal vi lese ca 1000 tekster i norsk.. JUST IN CASE vi kommer opp norsk muntlig. Seriøst, skjer det henter jeg tauet. :love: huhu

DemoniZer: Sov ypperlig! :love: må si det du opplevde var heller mystisk. Next time, kast ting på dem!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt(!):

I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt(!):

I dag har 10. muntlig eksamen, så vi kan ikke være på skolen. I stedet skal vi til en kino, se en kjiiiiip film, og så dra hjem igjen. Er ikke dette sløsing med arbeidskraft? Burde ikke lærerne heller vært hjemme og rettet prøver/forberedt timer, og vi kunne enkelt og greit fått en fridag? :hmm:

8785894[/snapback]

Unnskyld, Neppe, så ikke posten din...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...