PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Vel, kok opp en liter te, bruk litt splenda og sitron i, og det virker fint det. 8785255[/snapback] Hva slags te er det du bruker? 8785258[/snapback] Tror jeg har brukt poser med Twinings Earl Gray, og husteen vår - tror den heter Blue Hawaii - kjøpt i løsvekt. EDIT: Smaker jo ikke som det du kjøper på flasker, da det er mer av sukkervann enn iste.. Endret 4. juni 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg sitter her og ler så jeg griner.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg sitter her og ler så jeg griner.... 8785275[/snapback] Fordi? Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nightmare på meg i natt. Ekkelt. 8785178[/snapback] Takk for den, du. (: Akkurat det jeg trengte for å få sove. Herlig å høre dette mens jeg ligger og ser utover Sotra Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror jeg har brukt poser med Twinings Earl Gray, og husteen vår - tror den heter Blue Hawaii - kjøpt i løsvekt. EDIT: Smaker jo ikke som det du kjøper på flasker, da det er mer av sukkervann enn iste.. 8785266[/snapback] Takker for svar. Brukt en del Twinnings Earl Grey selv faktisk. Det med flasker er jeg klar over. Jeg siktet mer mot "unsweet" te man får på restauranter over dammen. For all del, liker godt det jeg mekker, det smaker jo bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skulle tenne meg en sjelden rullings nå, sjelden da jeg aldri pleier å røyke, og klarte å nesten tenne på min egen nese! Neste gang følger jeg bedre med :-| Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg sitter her og ler så jeg griner.... 8785275[/snapback] Fordi? 8785280[/snapback] Han har funnet en haug med alle barna-vitser på nettet! HAHAHA. Slikt er gøy for lille StoreMunn aka. j0n. Endret 4. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror jeg har brukt poser med Twinings Earl Gray, og husteen vår - tror den heter Blue Hawaii - kjøpt i løsvekt. EDIT: Smaker jo ikke som det du kjøper på flasker, da det er mer av sukkervann enn iste.. 8785266[/snapback] Takker for svar. Brukt en del Twinnings Earl Grey selv faktisk. Det med flasker er jeg klar over. Jeg siktet mer mot "unsweet" te man får på restauranter over dammen. For all del, liker godt det jeg mekker, det smaker jo bra. 8785295[/snapback] Ja riktig. Det du får på restauranter varierer jo litt, men tror du kan oppnå noe temmelig likt standarden med earl grey og litt sitron, og deretter splenda, eventuelt sukker hvis du driver med slikt, for å søte den litt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 En Arnold Palmer er jo også en ide, men ikke akkurat kalorifri! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skulle tenne meg en sjelden rullings nå, sjelden da jeg aldri pleier å røyke, og klarte å nesten tenne på min egen nese! Neste gang følger jeg bedre med :-|8785296[/snapback] Det er bedre å stikke nesa i andres saker, enn å stikke andres saker i nesa. Hmm...Plutselig følte jeg at den egentlig ikke var så relevant... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå kjeder jeg meg en smule. Skal snart ut å si hade til mine beste venner her. Det blir litt rart. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du holder emo-faktoren oppe skjønner jeg? Godt noen tar ansvar, ustedalen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Rum og Cola Zero er ingen god kombinasjon, det er sånn man finner ut når man er obsessed with diet produkter... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er Rum et diet produkt? 8785496[/snapback] Nei, men poenget var at jeg hadde lyst på gin and tonic, som er det eneste jeg vet hvordan man kan blande, og resultatet blir bra. Fant ingen åpen gin flaske, så tenkte jeg heller fikk ta noe av denne jamaicarumen.. I midlertid ville jeg jo aldri funnet på å bruke sukkerbrus, så jeg tok noe av dietbrusen min... Men ops, det ligger et tykt lagt med "noe" på toppen av glasset. Og fordi blandingsforholdet ikke ble helt riktig, måtte jeg ty til stadig større glass. Så nå har jeg et cafe latteglass fult. Yes! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oioi, ikke rart det smaker vilt, det er jo meningen å ha to tredjedeler coke, og en tredjedel rum. Oh well, som ekte nordmenn sier, det går vel ned. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du holder emo-faktoren oppe skjønner jeg? Godt noen tar ansvar, ustedalen.. 8785476[/snapback] Ja for å savne vennene sine er jo emo...good going jokke.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du holder emo-faktoren oppe skjønner jeg? Godt noen tar ansvar, ustedalen.. 8785476[/snapback] Ja for å savne vennene sine er jo emo...good going jokke.. 8785513[/snapback] Jeg kommenterte mer den generelle klagingen hans, men samme kan det være. Rum and diet coke, not classy enough for me. Gin and tonic however, is still OK. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ulemper med å pakke: Rommet ser sånn ut, jeg skulle vært ferdig innen nå, jeg har ingen anelse hvordan alt skal få plass eller hvordan jeg skal rekke alt. Fordeler: Jeg fant følgende i diverse skuffer. edit: Og nå pakkes PCen. Mitt første år på NTNU er offisielt over. Endret 5. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå må jeg stikke på skolen til mattetentamen :yuk: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg