Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg er ikke sååå dyr i drift.

8785086[/snapback]

Du hadde hatt godt av å bli satt ut i jungelen i noen måneder, og livnært deg av naturen :!:

...eller rett og slett bare tatt førstegangstjeneste (selv om jeg personlig er motstander av verneplikt).

Lenke til kommentar
Fra hjemmesiden til det politiske partiet Rødt:

Medlemsskap koster pr år:

inntekt opp til 190.000: 150,-

inntekt opp til 450.000: 450,-

inntekt over 450.000: 900,-

Diskriminerende jævler.

8784929[/snapback]

Helt naturlig! Bare en måte å si at "kakser" ikke er velkomne i Partiet :cool:

Lenke til kommentar

8785086[/snapback]

Du hadde hatt godt av å bli satt ut i jungelen i noen måneder, og livnært deg av naturen :!:

...eller rett og slett bare tatt førstegangstjeneste (selv om jeg personlig er motstander av verneplikt).

8785138[/snapback]

Ikke undervurder rikmanssønner. Bear Grylls var sønnen til en Conservative-politiker i England, og han er mer mann enn Jack Bauer.

Lenke til kommentar

8785086[/snapback]

8785138[/snapback]

Hvis jeg kunne laget meg iste eller diet coke ville jeg overlevd lenge i jungelen. Jeg er ikke veldig inne i å spise så mye, heldigvis. Iste og diet coke. Iste er vel antagelig enklest i en jungel.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å sende dem 900kr uten å bli medlem, med beskjeden "En hyggelig hilsen fra Høyre. Snart har dere råd til klubbhus :)".

8785151[/snapback]

Pass på så det ikke kommer noe sminke flekker på arket da ;)

Lenke til kommentar
Kan ikke du bare slutte å poste dritt?

8785126[/snapback]

Dritt og dritt ...

Svaret er uansett nei.

Jeg har lyst å sende dem 900kr uten å bli medlem, med beskjeden "En hyggelig hilsen fra Høyre. Snart har dere råd til klubbhus :)".

8785151[/snapback]

Er ikke boligmarkedet altfor kraftig preget av kapitalismen til at stakkarene i Rødt kan bevege seg i det territoriet?

Lenke til kommentar
Hvis jeg kunne laget meg iste eller diet coke ville jeg overlevd lenge i jungelen. Jeg er ikke veldig inne i å spise så mye, heldigvis. Iste og diet coke. Iste er vel antagelig enklest i en jungel.

8785169[/snapback]

Mekker du iste fra grunnen av, eller bruker du slike iste-poser / ferdig iste?

Lenke til kommentar

8785169[/snapback]

Mekker du iste fra grunnen av, eller bruker du slike iste-poser / ferdig iste?

8785184[/snapback]

Jeg bruker sånt sukkerfritt pulver til vanlig, men sett at jeg er strandet i en jungel får vi jo lage det fra grunnen av. Hvis jeg graver ned noe vann langt nok ned i jorden blir det vel til is.

Lenke til kommentar
Hvem faen med årsinntekt over 450k er medlem i Rødt uansett.

8785174[/snapback]

Gamle RV hadde faktisk flere prominente personer på lista si, om jeg ikke husker feil.

TV-fjes og forfatter Knut Nærum, advokat Harald Stabell m.fl. tjener nok vesentlig mer enn 450k i året.

Lenke til kommentar

8785151[/snapback]

Pass på så det ikke kommer noe sminke flekker på arket da ;)

8785173[/snapback]

1. Brunkrem er ikke sminke.

2. Det er sommer, man kan sole seg på skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Shikaru: Denne regelen ble vel vedtatt fordi B-Real ble lei seg da folk visste mobiltelefonnr og navnet hans :)

8777597[/snapback]

Var det ikke fredrik som ringte han for å selge badekar? :wee:

8777618[/snapback]

Det kan stemme det. Var badekar eller kaffeservise. Good times!

Lenke til kommentar
Jeg bruker sånt sukkerfritt pulver til vanlig, men sett at jeg er strandet i en jungel får vi jo lage det fra grunnen av. Hvis jeg graver ned noe vann langt nok ned i jorden blir det vel til is.

8785206[/snapback]

Ok.

Prøver å lage fra grunnen av for tiden, men jeg klarer ikke få smaken helt bra. Iste er i alle fall bra saker, smaker godt og slukker tørsten.

Lenke til kommentar

8785206[/snapback]

Ok.

Prøver å lage fra grunnen av for tiden, men jeg klarer ikke få smaken helt bra. Iste er i alle fall bra saker, smaker godt og slukker tørsten.

8785241[/snapback]

Vel, kok opp en liter te, bruk litt splenda og sitron i, og det virker fint det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...