Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pusur, har du lest førstepost...?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.

Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her

8782502[/snapback]

Fuck :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg tok med noe.. for din skyld..

8782778[/snapback]

Du er så snill :)

Har du godteri i lomma DENNE gangen da?

8782784[/snapback]

Bare slikt godteri jeg er veldig glad i.. :innocent:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:w00t:

Det her begytne å ligne mistenkleig mye på tøsing, dere vet hvor tøsinga skal..

8782846[/snapback]

På PM's til deg? :whistle:

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Ingen penger - men awesome venner, digg vær og skillz i minesveiper.  :cool:  Dessuten gleder jeg meg til helgen. Og roskilde. Og florida. Og HW-fotballen, ikke minst!

8782900[/snapback]

Livet er herlig for tiden er det ikke? Brukte opp alle pengene jeg tjente i helgen i dag jeg... Bare sløste de bort i grunn, men hva gjør vel det? Får penger før fotballen uansett liksom.

np: Travis - baby one more time

Lenke til kommentar
Hva skjer?

8782853[/snapback]

Ingen penger - men awesome venner, digg vær og skillz i minesveiper. :cool: Dessuten gleder jeg meg til helgen. Og roskilde. Og florida. Og HW-fotballen, ikke minst!

8782900[/snapback]

Eg har også ingen penger, men derimot ingen venner, ingen skills i minesveper, ingenting å glede meg til.

Ah! Livet er herlig :roll:

Lenke til kommentar
Livet er herlig for tiden er det ikke? Brukte opp alle pengene jeg tjente i helgen i dag jeg... Bare sløste de bort i grunn, men hva gjør vel det? Får penger før fotballen uansett liksom.

np: Travis - baby one more time

8782922[/snapback]

That's the spirit =D

Eg har også ingen penger, men derimot ingen venner, ingen skills i minesveper, ingenting å glede meg til.

Ah! Livet er herlig :roll:

8782952[/snapback]

Du trenger en dose Delillos.

Livet blir ikke bedre av å sitte på ræva og klage over at man har det fælt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...