Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor har vannet en stor rolle i jordkloden? 7496766[/snapback] Fordi ellers hadde den ikke vokst, ting trenger vann for å gro 7496776[/snapback] smart du? 7496818[/snapback] smartere enn det du er... Gratulerer med knekt antenne skrollan, kanske det er nå man investerer i en god antenne? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) smartere enn det du er... Gratulerer med knekt antenne skrollan, kanske det er nå man investerer i en god antenne? 7496865[/snapback] ellet tp kabel? Endret 13. desember 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Skal dere quote-fitter ta av med de quotene i hele kveld eller? Edit: Der, ja. Fliiink Endret 13. desember 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Natta folkens. Skal lese litt i veien til jerusalem før jeg sovner. Hygg dere i kveld Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skal dere quote-fitter ta av med de quotene i hele kveld eller? Edit: Der, ja. Fliiink 7496879[/snapback] beklager... så at den ble litt lang Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor har vannet en stor rolle i jordkloden? 7496766[/snapback] For ellers hadde vi ikke lært å svømme, og alle hadde drukna. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du spør oss? Det var da du som så det? Eller var det...? (En åpen slutt som skal åpne opp for konspirasjonsteorier.) 7496512[/snapback] Det var ei kjerring. Også var det en åpning. Også var det et barn. Også var det blod, gørr, morkake, slim, mere blod, og mere slim. Så klina de alt utover mora. Nevnte jeg blod, gørr og slim? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du spør oss? Det var da du som så det? Eller var det...? (En åpen slutt som skal åpne opp for konspirasjonsteorier.) 7496512[/snapback] Det var ei kjerring. Også var det en åpning. Også var det et barn. Også var det blod, gørr, morkake, slim, mere blod, og mere slim. Så klina de alt utover mora. Nevnte jeg blod, gørr og slim? 7496927[/snapback] aah. great der forsvant min gode natts søvn... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det var ei kjerring. Også var det en åpning. Også var det et barn. Også var det blod, gørr, morkake, slim, mere blod, og mere slim. Så klina de alt utover mora. Nevnte jeg blod, gørr og slim? 7496927[/snapback] Namnam Fødsel, med andre ord? Gah, gla jeg aldri ska føde ^^ Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjeder meg. Entertain me? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 BEgynner å bli trøtt her, noe som forøvrig ikke er så farlig da jeg har markedsføring de to første timene i morgen. Markedsføringslærer + markedsføringstime = instant enjoyment. Ellers er jeg jo snart ferdig for dette halvåret og gleder meg til en jul full av morro. Jeg er relativt happy for tiden. Forumnyhet verdt å nevne. Kan regnes som support så setter i skjul-tag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på at juleavatar-konkurransens semifinale-avstemning er oppe. Dette er svært spennende og jeg som har en deltakende avatar gleder meg svært. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg kjeder meg. Entertain me? 7497497[/snapback] Jeg fryser. Vil du være med og danse? Evt. drikke pils. Bål. Bah. Jeg kjeder meg jeg óg. *røyke* Føles som om jeg har tilbragt hele dagen på tog i dag >.< EDIT: Det var totally worth it, though Endret 14. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg kjeder meg. Entertain me? 7497497[/snapback] Jeg fryser. Vil du være med og danse? Evt. drikke pils. Bål. Bah. Jeg kjeder meg jeg óg. *røyke* Føles som om jeg har tilbragt hele dagen på tog i dag >.< EDIT: Det var totally worth it, though 7497542[/snapback] hihi, jeg sitter i (min eneste) shorts og t-skjorte, mens jeg ser på House og spiser kald medisterkake. Strøm inkludert i leia\o/ Meh.. Ta toget tilbake hit for å bli varm? Har jo faktisk pils i kjøleskapet.. Ikke at jeg kommer meg på skolen i morra isåfall, men .. mmm, pils.. (: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spiller Heroes 3 atm. Ahh, gode gamle dager Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva er det man kan finne på hvis man planlegger å døgne? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du kan se en film? Nei, det blir du kanskje bare trøtt av. Du kan jo game WoW hele natta? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Meh.. Ta toget tilbake hit for å bli varm? Har jo faktisk pils i kjøleskapet.. Ikke at jeg kommer meg på skolen i morra isåfall, men .. mmm, pils.. (: 7497569[/snapback] Jaaa, gjerne, tenk. ^^, Fått fyra opp varmovn nå, så snart orker jeg forhåpentligvis tanken på å ta av meg klea og legge meg under dyna ^^ Maff. Du må på skola i morra, og si til norsklæreren at ei gærn jente fra Vestfossen hindra deg i å komma på skola i går, så du må få ta norsken på nytt Hva er det man kan finne på hvis man planlegger å døgne? 7497612[/snapback] Film, tv-serie, forum.. Uhm. Stuke? ^^, Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Legger du deg aldri tidligere bazukh? Noe av det verste jeg vet er å stå opp når jeg ikke har fått sovet nok. I morn har jeg ikke skole. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Legger du deg aldri tidligere bazukh? 7497664[/snapback] Det blir ofte ganske seint, ja. Noen ganger ingen søvn i det hele tatt. I'll sleep when I'm dead, elns? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du kan se en film? Nei, det blir du kanskje bare trøtt av. Du kan jo game WoW hele natta? 7497647[/snapback] Spilte litt WoW, men orker ikke mer nå. BG er kjedelig :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg