Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller, mer korrekt; Treffe deg igjen. For jeg skal jo møte deg når jeg er p Hove, for det har du lovet. :wee:

8780970[/snapback]

jada :) det er lovet, og det skal jeg holde... men jeg er for omvendt likestilling, og forventer blomster og middag :)

Lenke til kommentar
Det gjør de absolutt ikke. Det er enkelte idioter som driver og herser med de yngste blitzerne og forteller dem at de ikke passer inn om de ikke driver med hærverk, men det er ikke slikt som blitzhuset i seg selv fungerer.

Har du vært der og sett noe sånt skje b-real? Jeg har nemlig vært der, og for meg er det et ungdomshus. Folk slenger rundt, snakker med hverandre, blir kjent med hverandre...

8780927[/snapback]

Jeg har vært der ja og ja, det er et ungdomshus men det driftes av idioter som oppfordrer nettopp til slikt og det er fitte totalt uakseptabelt at de får lov til å holde på slik.
Lenke til kommentar
Nettopp. Og det er vel tanken bak msn også?

8780855[/snapback]

Nei, ikke i det hele tatt.

Hmm... Noen må snart forklare meg ordentlig hvorfor blitz-huset på død og liv må rives og hva som er så ille med blitzere.

Fjortiser uten tiltak og som driver rundt og nasker og bedriver blind vold er da virkelig mye verre.

8780898[/snapback]

De er en gjeng drittunger som ikke har noe bedre å gjøre enn å bedrive hærverk.

Lenke til kommentar

Herre.

Noe må gjøres med den Katanaen.

Den er mer eller mindre død.

Toppfart, 40 km/t :(

Elstarten er just bytta og funker plutselig ikke lenger, rare lyder fra motoren og bremsene, til tross for at den så og si kommer rett fra verkstedet. Og der fant de ingenting :<

Lenke til kommentar
Og om annet koster det oss ingenting å bevege oss utenfor festivalområdet for å grille med deg, vel? :wee:

8781126[/snapback]

gjør vell ikke det heller... er en svær rullesten strand litt unna... der er det litt kos om vinden ikke kommer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...