.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg ser ikke helt poenget med Facebook når man har MSN. Blir vel forsovet det samme, sett vekk fra gruppene? 8780400[/snapback] Har du i det hele tatt prøvd Facebook? De er like som vann og ild. 8780586[/snapback] Er du ironisk, eller? Jeg er på Facebook, ja, men ingen aktiv bruker. Har fatta pointe med det, man legger ut bilder osv., slik som man pleide å gjøre på spacet før. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir gjerne med, ja Men bor ikke du i liek.. Bergen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Espen, dakar liten sjarmis. Kom og få kos? Jeg tar på meg kjolen og fikser ballongpupper... 8780770[/snapback] hadde jeg hatt mer enn 3 kroner så hadde jeg gjort det... men har ikke kort heller enda... så jeg har ikke engang penger til og hente den forbanna nøkkelen i morgen... får ikke gått i posten og skjekket om den har kommet i morgen, for kassa er det lås på... og jeg har ikke nøkler... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ich will! 8780731[/snapback] Ich will dass ihr mir vertraut Ich will dass ihr mir glaubt Ich will eure Blicke spüren Ich will jeden Herzschlag kontrollieren Rammstein er tøft. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir gjerne med, ja Men bor ikke du i liek.. Bergen? 8780791[/snapback] Details, details. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Rammstein pwns. So does Eplefe. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har fatta pointe med det, man legger ut bilder osv., slik som man pleide å gjøre på spacet før. 8780781[/snapback] Du har ikke skjønt det i det hele tatt, hvis det er det du tror. Poenget er å bruke nettverket til å holde kontakt med venner og familie, ikke å lage små personlige nettsider. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Poenget er å bruke nettverket til å holde kontakt med venner og familie 8780819[/snapback] Nettopp. Og det er vel tanken bak msn også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, nå er det på tide å finne en naken greve som jager negere med øks, ta fra ham øksa og bruke den på venna sine for å få de med ut i sola! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du har ikke skjønt det i det hele tatt, hvis det er det du tror. Poenget er å bruke nettverket til å holde kontakt med venner og familie, ikke å lage små personlige nettsider.8780819[/snapback] Det forhindrer dessverre ikke enkelte fra å prøve å gjøre profilsiden sin om til en (*grøss*) myspace-side. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 En ekte pirat, er doven og lat. Men for gull vil han gjerne svette. *synge* Kaptein Sabeltann-musikken rocker sokkene mine vilt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm... Noen må snart forklare meg ordentlig hvorfor blitz-huset på død og liv må rives og hva som er så ille med blitzere. Fjortiser uten tiltak og som driver rundt og nasker og bedriver blind vold er da virkelig mye verre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm... Noen må snart forklare meg ordentlig hvorfor blitz-huset på død og liv må rives og hva som er så ille med blitzere.Fjortiser uten tiltak og som driver rundt og nasker og bedriver blind vold er da virkelig mye verre. 8780898[/snapback] Fordi de oppfordres til vold og herverk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bah. Det gjør da virkelig nyhetene også. Ble mer påvirka av Dagsrevyen da jeg da jeg var mindre begynte med hobbybomber og slikt for så å kaste etter folk jeg mislikte. Ikke at jeg noensinne kasta bombene, men jeg hadde lyst, og lagra de veldig usikkert under rotet på rommet mitt, helt til mamma fant dem en dag hu av en eller annen sær grunn fant ut at hu skulle ha razzia på rommet mitt og kaste alt hu fant. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det gjør de absolutt ikke. Det er enkelte idioter som driver og herser med de yngste blitzerne og forteller dem at de ikke passer inn om de ikke driver med hærverk, men det er ikke slikt som blitzhuset i seg selv fungerer. Har du vært der og sett noe sånt skje b-real? Jeg har nemlig vært der, og for meg er det et ungdomshus. Folk slenger rundt, snakker med hverandre, blir kjent med hverandre... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Huff, nå må jeg begynne å pakke.. Det er ganske mye å pakke også. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ^ Pakke til hvor? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Eplefe: da er fridager skaffet... bestiller biletter når kortet kommer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Huff, nå må jeg begynne å pakke.. Det er ganske mye å pakke også. 8780930[/snapback] Men det blir vel morsomt å reise hjem igjenn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg