Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke helt poenget med Facebook når man har MSN. Blir vel forsovet det samme, sett vekk fra gruppene?

8780400[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd Facebook? De er like som vann og ild.

8780586[/snapback]

Er du ironisk, eller? :p Jeg er på Facebook, ja, men ingen aktiv bruker. Har fatta pointe med det, man legger ut bilder osv., slik som man pleide å gjøre på spacet før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Espen, dakar liten sjarmis.

Kom og få kos?

Jeg tar på meg kjolen og fikser ballongpupper...

8780770[/snapback]

hadde jeg hatt mer enn 3 kroner så hadde jeg gjort det... men har ikke kort heller enda... så jeg har ikke engang penger til og hente den forbanna nøkkelen i morgen... får ikke gått i posten og skjekket om den har kommet i morgen, for kassa er det lås på... og jeg har ikke nøkler...

Lenke til kommentar
Har fatta pointe med det, man legger ut bilder osv., slik som man pleide å gjøre på spacet før.

8780781[/snapback]

Du har ikke skjønt det i det hele tatt, hvis det er det du tror. Poenget er å bruke nettverket til å holde kontakt med venner og familie, ikke å lage små personlige nettsider.

Lenke til kommentar
Du har ikke skjønt det i det hele tatt, hvis det er det du tror. Poenget er å bruke nettverket til å holde kontakt med venner og familie, ikke å lage små personlige nettsider.

8780819[/snapback]

Det forhindrer dessverre ikke enkelte fra å prøve å gjøre profilsiden sin om til en (*grøss*) myspace-side.
Lenke til kommentar
Hmm... Noen må snart forklare meg ordentlig hvorfor blitz-huset på død og liv må rives og hva som er så ille med blitzere.

Fjortiser uten tiltak og som driver rundt og nasker og bedriver blind vold er da virkelig mye verre.

8780898[/snapback]

Fordi de oppfordres til vold og herverk?
Lenke til kommentar

Bah. Det gjør da virkelig nyhetene også.

Ble mer påvirka av Dagsrevyen da jeg da jeg var mindre begynte med hobbybomber og slikt for så å kaste etter folk jeg mislikte. Ikke at jeg noensinne kasta bombene, men jeg hadde lyst, og lagra de veldig usikkert under rotet på rommet mitt, helt til mamma fant dem en dag hu av en eller annen sær grunn fant ut at hu skulle ha razzia på rommet mitt og kaste alt hu fant. :S

Lenke til kommentar

Det gjør de absolutt ikke. Det er enkelte idioter som driver og herser med de yngste blitzerne og forteller dem at de ikke passer inn om de ikke driver med hærverk, men det er ikke slikt som blitzhuset i seg selv fungerer.

Har du vært der og sett noe sånt skje b-real? Jeg har nemlig vært der, og for meg er det et ungdomshus. Folk slenger rundt, snakker med hverandre, blir kjent med hverandre...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...