Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thomas_H:Hvis du ser på føttene deres (men det er ganske vanskelig!)

og mellom to av folkene, ser du at det er en slags bøyle der, med stenger ned som de står på kun med føttene.

Tror det er sånn... :)

EDIT: Altså at bøylen er bak dem, og er festet på elve"sidene"...

Endret av gizmomats
Lenke til kommentar
Collie Buddz - Come Around.. Reggae hiphop greie.

The Eagles - Hotel California

Stortsett hele el. plata fra radio radio tv sleep av big bang.

Hotel California er en genial sang. Selv liker jeg live-versjonen best. The Allman Brothers Band - Jessica er også en ganske sommeraktig/luftig sang. :) Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Bah.

Der kom søstersen og venninna hennes, samt typen til venninna hjem og okkuperte verandaen.

Ikke faen om jeg er på samme sted som 1 soss og to wannabe sosser med utpregede fjortistendenser. Æsj, æsj, æsj.

De lar meg ikke spille rock eller musikk med noe høyere volum enn at jeg som er halvveis døv av alt for mye høy musikk, ikke hører noe som helst :thumbdown:

*emigrere ned på kokvarmt rom*

Lenke til kommentar
Collie Buddz - Come Around.. Reggae hiphop greie.

The Eagles - Hotel California

Stortsett hele el. plata fra radio radio tv sleep av big bang.

Hotel California er en genial sang. Selv liker jeg live-versjonen best. The Allman Brothers Band - Jessica er også en ganske sommeraktig/luftig sang. :)

8780467[/snapback]

Samme her. Soloen er diggere i live versjonen.

Lenke til kommentar
Samme her. Soloen er diggere i live versjonen.

Riktig. Synes egentlig Tone Damli Aaberge med Fever er litt fin også, jeg. Den er nesten litt harmonisk. Og den blir tusen ganger bedre når jeg synger til. Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Da har man flyttet inn i nye lokaler på jobb. Sitter på toppen av Sortlands største kjøpesenter.

Alt nytt og flotte lokaler meg utsikt over hele sortlandsundet..og sist men ikke minst så har man fått sånn kaffemaskin som står på Statoil-butikkene så nå blir det cappuchino og annet godt og ikke bare utvannet dritkaffe som man har hatt de siste årene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...