Erren Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I’ll get you a nice mariokart, hippie. 8780230[/snapback] I'll get you a Kirby Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Thomas_H:Hvis du ser på føttene deres (men det er ganske vanskelig!) og mellom to av folkene, ser du at det er en slags bøyle der, med stenger ned som de står på kun med føttene. Tror det er sånn... EDIT: Altså at bøylen er bak dem, og er festet på elve"sidene"... Endret 4. juni 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei igjen, chiks and dicks. 8780438[/snapback] Hei chick with dick Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er nok en dick without chick jeg da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Collie Buddz - Come Around.. Reggae hiphop greie. The Eagles - Hotel California Stortsett hele el. plata fra radio radio tv sleep av big bang. Hotel California er en genial sang. Selv liker jeg live-versjonen best. The Allman Brothers Band - Jessica er også en ganske sommeraktig/luftig sang. Endret 4. juni 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bah. Der kom søstersen og venninna hennes, samt typen til venninna hjem og okkuperte verandaen. Ikke faen om jeg er på samme sted som 1 soss og to wannabe sosser med utpregede fjortistendenser. Æsj, æsj, æsj. De lar meg ikke spille rock eller musikk med noe høyere volum enn at jeg som er halvveis døv av alt for mye høy musikk, ikke hører noe som helst *emigrere ned på kokvarmt rom* Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er nok en dick without chick jeg da. 8780452[/snapback] Huff da.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *laste ned samlinger fra 80- og 90-tallet* bilmusikk til mamma sin venninne. Sideskillen er elsk! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er nok en dick without chick jeg da. 8780452[/snapback] But not without a hand Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er da bare å spille så høy musikk du vil det. Kan ikke la en lillesøster og to randoms styre over deg, DS Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Collie Buddz - Come Around.. Reggae hiphop greie. The Eagles - Hotel California Stortsett hele el. plata fra radio radio tv sleep av big bang. Hotel California er en genial sang. Selv liker jeg live-versjonen best. The Allman Brothers Band - Jessica er også en ganske sommeraktig/luftig sang. 8780467[/snapback] Samme her. Soloen er diggere i live versjonen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Shikaru, når hu har mamma og pappa på sin side og jeg ikke gidder å pese med de i denne varmen, jo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Samme her. Soloen er diggere i live versjonen. Riktig. Synes egentlig Tone Damli Aaberge med Fever er litt fin også, jeg. Den er nesten litt harmonisk. Og den blir tusen ganger bedre når jeg synger til. Endret 4. juni 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *dundre musikk fra rommet sitt, drikke vin og spise baguett og ost* np: Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Victoria Mix by VNV Nation) Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I’ll get you a nice mariokart, hippie. 8780230[/snapback] I'll get you a Kirby 8780428[/snapback] You are the Kirby. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kung fu Fighting. HUH! Det er sommersangen sin det ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ah, haltertops er sommerklær <3 Spesielt min fine hvite med gule prikker på! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg ser ikke helt poenget med Facebook når man har MSN. Blir vel forsovet det samme, sett vekk fra gruppene? 8780400[/snapback] Har du i det hele tatt prøvd Facebook? De er like som vann og ild. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da har man flyttet inn i nye lokaler på jobb. Sitter på toppen av Sortlands største kjøpesenter. Alt nytt og flotte lokaler meg utsikt over hele sortlandsundet..og sist men ikke minst så har man fått sånn kaffemaskin som står på Statoil-butikkene så nå blir det cappuchino og annet godt og ikke bare utvannet dritkaffe som man har hatt de siste årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg