Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er rett og slett for sløv til å fikse sånt.

No offence, men ettersom du går på ungdomskolen er jeg ikke så imponert.

Det er et kanonbra snitt, og jeg håper for din skyld at du klarer å holde det gjennom videregående. Da kan du velge og vrake blant universitetsstudier.

Men det kan også godt hende at du går på en liten smell når du kommer på videregående (vet MAAAANGE eksempler). Folk er vant til å leike seg til 6ere på ungdomskolen, også møter de veggen på videregående.

Men men.. mye pjatting

Lenke til kommentar
Aaaah, fikk standpunktkarakterer i dag! Disse kommer til å stå på vitnemålet!! :ohmy:

8779374[/snapback]

O_o Giieeeef info

8779483[/snapback]

Fikk 5,9! Bare 5 i gym, ellers 6 i alt (unntatt tilvalgsfag, men det teller ikke, så je ne parle francais^^)! xD I am such a geek...

8779552[/snapback]

Samme som meg nesten! Aww..

Jeg hadde 5,8 i snitt (9 eksamener (påbygging som privatist))

Nynorsk som ødela for meg, men jeg tok det bare opp igjen :)

Lenke til kommentar
Samme som meg nesten! Aww..

Jeg hadde 5,8 i snitt  (9 eksamener (påbygging som privatist))

Nynorsk som ødela for meg, men jeg tok det bare opp igjen :)

8779669[/snapback]

DET er imponerende.

Her har du en knøttliten applaus! :)

Stå på! :)

8779688[/snapback]

Vel, det er ikke så vanskelig om man bare går inn for det.

Jeg tror alle har mulighet til noe slikt.

Det er dere som skal stå på. Jeg jobber for tiden jeg, ferdig med skole de neste årene.

Lenke til kommentar
Hei pusur!

Hva skjer, hvordan har dagen din hvert?

8779631[/snapback]

Du mobbet meg ikkje o.O

Helt fin den ^^

8779707[/snapback]

Gidder ikke akkurat nå, har pause ;)

Tee_C: Ikke norske sanger.. værsåsnill? :D

8779714[/snapback]

jeg skal legge ut et blogginlegg om sommersanger senere idag, hvis jeg får tid ;)

Lenke til kommentar
Boards of Canada - 1969 :)

8779672[/snapback]

Boards of Canada er bra, men 1969 som sommermusikk?

Jeg foretrekker gjerne gamle klassikere som man kan gaule med på ettersom antallet tomme ølbokser stiger.Noen av de "lettere" låtene til Adema og Rammstein er bra, What I've Done med LP komer sikkert til å bli mye spilt utover sommeren, også kommer jo Timbuktu med et nytt album, hvis det ikke er sluppet allerede.

Lenke til kommentar

Epletyv: Postgirobygget - Idyll, Bob Marley - Sun is Shining, 2Pac - California Love, Darude - Sandstorm, Dr. Dre - Still D.R.E., Energy 52 - Café del Mar, Pacific Blue - Hurricane, Folk & Røvere - Yess!, Lovin' Spoonful - Summer in the City, The Kinks - Sunny Afternoon, Beach Boys - Good Vibrations, Everlast - What it's like, Reset - Blue, Infinty - Makin' out, ATB - 9PM (Till I Come), Raga Rockers - Slakt, The Mamas and the Papas - California Dreamin', Kaoma - Lambada, Django Reinhardt - Brazil, Manfred Mann - Blinded by the light, Donovan - Wear your love like heaven, Strawberry Alarm Clock - Incens and Peppermint...

I could go on forever...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...