-mads Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Do You Do You Dig Destruction av Turbonegro!! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er rett og slett for sløv til å fikse sånt. No offence, men ettersom du går på ungdomskolen er jeg ikke så imponert. Det er et kanonbra snitt, og jeg håper for din skyld at du klarer å holde det gjennom videregående. Da kan du velge og vrake blant universitetsstudier. Men det kan også godt hende at du går på en liten smell når du kommer på videregående (vet MAAAANGE eksempler). Folk er vant til å leike seg til 6ere på ungdomskolen, også møter de veggen på videregående. Men men.. mye pjatting Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen forslag til gode sommerlåter noen? 8779656[/snapback] Hva som helst så lenge du syns det er bra Endret 4. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aaaah, fikk standpunktkarakterer i dag! Disse kommer til å stå på vitnemålet!! 8779374[/snapback] O_o Giieeeef info 8779483[/snapback] Fikk 5,9! Bare 5 i gym, ellers 6 i alt (unntatt tilvalgsfag, men det teller ikke, så je ne parle francais^^)! xD I am such a geek... 8779552[/snapback] Samme som meg nesten! Aww.. Jeg hadde 5,8 i snitt (9 eksamener (påbygging som privatist)) Nynorsk som ødela for meg, men jeg tok det bare opp igjen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Boards of Canada - 1969 Ellers var jo John Mayer - Clarity en digg sommerlåt i fjor, så jeg regner med at den er digg i år også Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen forslag til gode sommerlåter noen? 8779656[/snapback] Rammstein - [Mutter #03] Sonne Endret 4. juni 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Samme som meg nesten! Aww.. Jeg hadde 5,8 i snitt (9 eksamener (påbygging som privatist)) Nynorsk som ødela for meg, men jeg tok det bare opp igjen 8779669[/snapback] DET er imponerende. Her har du en knøttliten applaus! Stå på! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 @epletyv: Hei 99 luftballons, en solskinnsdag, seasons in the sun, neste sommer, egentlig mye fra delillos,,, Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei pusur! Hva skjer, hvordan har dagen din hvert? 8779631[/snapback] Du mobbet meg ikkje o.O Helt fin den ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tee_C: Ikke norske sanger.. værsåsnill? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Herlig. Jeg gleder meg bare litt, liksom.Er så stress etterpå med dødsbo, arvefordeling, begravelse blablabla. Dessuten blir jeg 90% sikkert bedt om å synge. Jeg gleder meg til å bli kvitt henne, men ikke etterarbeidet xD 8777757[/snapback] jeg fornemmer en lathans Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Samme som meg nesten! Aww.. Jeg hadde 5,8 i snitt (9 eksamener (påbygging som privatist)) Nynorsk som ødela for meg, men jeg tok det bare opp igjen 8779669[/snapback] DET er imponerende. Her har du en knøttliten applaus! Stå på! 8779688[/snapback] Vel, det er ikke så vanskelig om man bare går inn for det. Jeg tror alle har mulighet til noe slikt. Det er dere som skal stå på. Jeg jobber for tiden jeg, ferdig med skole de neste årene. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ah, deilig å få trent litt. Nå skal det soles, med en is og scrubs på bærbar, så bærer det i dusjen . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei pusur! Hva skjer, hvordan har dagen din hvert? 8779631[/snapback] Du mobbet meg ikkje o.O Helt fin den ^^ 8779707[/snapback] Gidder ikke akkurat nå, har pause Tee_C: Ikke norske sanger.. værsåsnill? 8779714[/snapback] jeg skal legge ut et blogginlegg om sommersanger senere idag, hvis jeg får tid Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 men nå er det mat, snakkes So Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil ut! JEG VIL UT! ..fengsel! ..nå sitter boyeminem og leser poster 50 sider tilbake.. 8778946[/snapback] HMMM... følte liksom at det lå noe i det:P btw: var bortreist i helgen Tanten å onkelen ftw! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Boards of Canada - 1969 8779672[/snapback] Boards of Canada er bra, men 1969 som sommermusikk? Jeg foretrekker gjerne gamle klassikere som man kan gaule med på ettersom antallet tomme ølbokser stiger.Noen av de "lettere" låtene til Adema og Rammstein er bra, What I've Done med LP komer sikkert til å bli mye spilt utover sommeren, også kommer jo Timbuktu med et nytt album, hvis det ikke er sluppet allerede. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 weee, nå er vi ferdig med alle prøver og prosjekter på skolen Bare gøy igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Epletyv: Postgirobygget - Idyll, Bob Marley - Sun is Shining, 2Pac - California Love, Darude - Sandstorm, Dr. Dre - Still D.R.E., Energy 52 - Café del Mar, Pacific Blue - Hurricane, Folk & Røvere - Yess!, Lovin' Spoonful - Summer in the City, The Kinks - Sunny Afternoon, Beach Boys - Good Vibrations, Everlast - What it's like, Reset - Blue, Infinty - Makin' out, ATB - 9PM (Till I Come), Raga Rockers - Slakt, The Mamas and the Papas - California Dreamin', Kaoma - Lambada, Django Reinhardt - Brazil, Manfred Mann - Blinded by the light, Donovan - Wear your love like heaven, Strawberry Alarm Clock - Incens and Peppermint... I could go on forever... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 23 minutter igjen.. *sitte på gulvet og vugge* Jeg vil hjem! Da kan jeg sitte hjemme og klage på at jeg ikke har noe å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg