mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hørtes smart ut. Jeg har en ganske interessant psykologibok liggende, men mp3spilleren min monga seg og nektet å skru seg av før den var dau Etterpå skal jeg lide meg gjennom 5 min i sola. 8778780[/snapback] Da drar du anlegget ut på verandaen og leser boka di, mens du blir brun Har akkurat dassa rundt i byen i to timer med Peik, er bittelitt mer brun nå. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil sole meg og bli brun, men det er så utrolig kjedelig! 8778760[/snapback] Lei deg en bok og ta med mp3-spiller Har værken hage eller veranda og sole meg på, og biloppstillingsplassen er ikke så kurrant akkurat ^^ 8778771[/snapback] Jeg har! Jeg har! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 iPoden min er rar, den plutselig pauser musikken selv om hold er på og headsettet ikke blir koblet ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har! Jeg har! 8778792[/snapback] Du bare prøver å få meg til å komme i undertøyet du! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har! Jeg har! 8778792[/snapback] Du bare prøver å få meg til å komme i undertøyet du! 8778812[/snapback] Jeg håpet på naken, men undertøyet får duge.. Ta meg deg venner! (Mannlige! ) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da drar du anlegget ut på verandaen og leser boka di, mens du blir brun Har akkurat dassa rundt i byen i to timer med Peik, er bittelitt mer brun nå. 8778790[/snapback] Jeg vurderer laptop og headset, hehe. Med fare for å se ut som en gjennomført nerd for mine kommende naboer. Hadde Mona vært her så hadde jeg gått en tur og blitt brun. Føles litt mer nyttig, selv om hu peser seg ihjel :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hadde Mona vært her så hadde jeg gått en tur og blitt brun. Føles litt mer nyttig, selv om hu peser seg ihjel :!: 8778828[/snapback] hvor er hun? deamon: alle jobber Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sådasåda, folk skal få ha så mykje sex og penger dei vil, men ikkje la dette utarte seg. Pass på, personangrepene ligg og lurer bak neste side. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hvor er hun? deamon: alle jobber 8778837[/snapback] Hun er hjemme, men jeg er hos Marius. Mona blir med neste gang jeg drar, da skal vi flytte Er noe som mangler når hun ikke er her og kan sjarmere meg med å rape etter hun har spist. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hun er hjemme, men jeg er hos Marius. Mona blir med neste gang jeg drar, da skal vi flytte Er noe som mangler når hun ikke er her og kan sjarmere meg med å rape etter hun har spist. 8778856[/snapback] blir gøy å flytte da hva skal du gjøre der oppe? skole eller jobb? Flytter snart jeg også. Har kjøpt hus i semsbyen. da blir det hund! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 blir gøy å flytte da hva skal du gjøre der oppe? skole eller jobb? Flytter snart jeg også. Har kjøpt hus i semsbyen. da blir det hund! 8778862[/snapback] Så bra, er på tide du får realisert de hundeplanene dine! Kjekt med eget hus, da kan man gjøre som man vil. Jeg har fått meg læreplass i et fotostudio Begynner her mellom 3-7. juli en gang. Så jeg drar med meg Mona og flytter så fort skolen er ferdig, så jeg rekker å ha litt fri. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hadde Mona vært her så hadde jeg gått en tur og blitt brun. Føles litt mer nyttig, selv om hu peser seg ihjel :!: 8778828[/snapback] hvor er hun? deamon: alle jobber 8778837[/snapback] Alle jobber, jeg vet det. Vil på stranda jeg nå! Eller til farris og tuffe rundt med snekka.. But nooo! *sitte fast på jobben i over 2 timer til* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Haha. Det tar 5 minutter å gå ned til ringshaug her Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Haha. Det tar 5 minutter å gå ned til ringshaug her 8778894[/snapback] Vet jeg vel! *gjemme meg i baklomma* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå steker jeg meg to pølser og ser en episode av Heroes Er det nerdete å sole seg mens man ser på Heroes? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ah... Det ville vært mye mer behagelig å ligge på verandaen å dundre musikk fra anlegget til alle naboene som ikke vil høre på DumDum Boys og Ebba Grön om ikke den jævla sola hadde stått ca rett over der jeg lå og smelta meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den er så stor og tung å flytte. Jeg orker aldri i verden Dessuten har den en tendens til å tippe over, til tross for betongfoten Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil ut! JEG VIL UT! ..fengsel! ..nå sitter boyeminem og leser poster 50 sider tilbake.. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå steker jeg meg to pølser og ser en episode av Heroes Er det nerdete å sole seg mens man ser på Heroes? 8778911[/snapback] Så absolutt ikke, heroes er kunge. Kos deg du . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg