Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror egentlig det hadde vært behagelig å gå i kjole men jeg tror ikke naboene ville snakket til meg hvis jeg gjorde det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er behagelig å gå i kjole, da mener jeg sommerkjole og ikke slik stram. ..jeg har altfor mange transe-venner.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror egentlig det hadde vært behagelig å gå i kjole men jeg tror ikke naboene ville snakket til meg hvis jeg gjorde det 8778416[/snapback] Om du skulle finne på å gjøre det. Så trenger du ikke å dele at du har tenkt å tafse på deg selv da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Altså, jeg stryker jo bare på kjoletøyet på magen og brystet og sånn Se der, ble bildene ferdig lasta opp også. RPP ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg går ut fra at det ikke bare gjelder deg, men nå skal jeg ut å hente søss og lunch ^^ Ta ta søtiser Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Warning! Datasmurf i kjole! Ikke bra for følsomme og/eller ikke homofile! WARNING! Her har vi modellen x] Endret 4. juni 2007 av Articfare Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Datasmurf, du overrasker stadig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg mener det. Gi faen. Legg det i spoiler dag med feit warning. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Og med det var libidoen min ødelagt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Om du skulle finne på å gjøre det. Så trenger du ikke å dele at du har tenkt å tafse på deg selv da. Jeg tafser på meg selv hele tida jeg, hva er galt med det? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tafser som regel på alle andre jeg.. *tafse grafse* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tafser på meg selv hele tida jeg, hva er galt med det?8778525[/snapback] Ingenting. Men det å si "nå tafser jeg på meg selv" blir litt som å ringe opp noen og stønne i telefonrøret Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) DemoniZer, kan jeg tafse på deg? Vet jeg er jente og sånn, men jeg kan LATE som om jeg er gutt hvis det er det som må til? EDIT: NgZ, og hva er gale med det da? XD Endret 4. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tafser på meg selv hele tida jeg, hva er galt med det?8778525[/snapback] Ingenting. Men det å si "nå tafser jeg på meg selv" blir litt som å ringe opp noen og stønne i telefonrøret 8778533[/snapback] Oh! Det minner meg på.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk for i går kveld.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DemoniZer, kan jeg tafse på deg? Vet jeg er jente og sånn, men jeg kan LATE som om jeg er gutt hvis det er det som må til? 8778535[/snapback] Hmm, greeit. Sove på magen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Oh! Det minner meg på.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk for i går kveld.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8778550[/snapback] Jeg var full/bakfull og det eneste jeg gjorde var å ta telefonen. Geez. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt hyggelig var det jo. Eple: Det er litt...uhøflig? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 NP: Jamiroquai - Space Cowboy Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 NgZ: Du trengte det like mye som meg.. jeg bare vet det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg