Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg og svart han duden. :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alvorlig talt, etter litt surfing ser jeg jo tydeligvis at du ikke har noe bedre å gjøre på fritiden din enn å fly rundt og fornærme alt du finner. Stygg, emo, patetisk osv.

Se deg selv i speilet, vær så snill.

 

 

Og om du så ser i speilet og innbiller deg at "Fy faen så hott jeg er! Heldige de som jeg fornærmer i dag! De må føle seg blessed som faen, liksom" så syntes jeg at du burde tenke på å skaffe deg en personlighet. At det finnes folk som deg bare understreker at menneskearten er blitt noe begredelig og trist noe.

 

Jeg tror jeg ville lagt det under "barmhjertighetsdrap" å drepe folk som deg som faktisk har sett seg så blinde på sitt eget ego at de ikke klarer å se forbi sin egen nesetipp og ut i virkeligheten. Jeg kan ikke si at jeg tar det som noen særlig stor fornærmelse at en av ditt kaliber prøver å fornærme meg.

 

Jeg syntes synd på deg, din patetiske unnskyldning for et menneske.

Lenke til kommentar
L4r5, kan jeg booke plass hos deg for Uriah Heep? :p

 

*vil se*

8778078[/snapback]

Får se om det er plass da :)

 

Så det er flere enn meg som liker Alphaville :wee:

8778082[/snapback]

Ja...

 

Da har jeg og svart han duden. :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alvorlig talt, etter litt surfing ser jeg jo tydeligvis at du ikke har noe bedre å gjøre på fritiden din enn å fly rundt og fornærme alt du finner. Stygg, emo, patetisk osv.

Se deg selv i speilet, vær så snill.

 

 

Og om du så ser i speilet og innbiller deg at "Fy faen så hott jeg er! Heldige de som jeg fornærmer i dag! De må føle seg blessed som faen, liksom" så syntes jeg at du burde tenke på å skaffe deg en personlighet. At det finnes folk som deg bare understreker at menneskearten er blitt noe begredelig og trist noe.

 

Jeg tror jeg ville lagt det under "barmhjertighetsdrap" å drepe folk som deg som faktisk har sett seg så blinde på sitt eget ego at de ikke klarer å se forbi sin egen nesetipp og ut i virkeligheten. Jeg kan ikke si at jeg tar det som noen særlig stor fornærmelse at en av ditt kaliber prøver å fornærme meg.

 

Jeg syntes synd på deg, din patetiske unnskyldning for et menneske.

8778089[/snapback]

Herlig! :love:

Lenke til kommentar

Takker, takker. :wee:

I'm back. Og etter lunsjen nå skal jeg ta emg en prat med læreren, stikke heimatt, skifte til sommerklær, gå en lang, deilig tur med hunden og ligge og slikke sol og iskrem på gresset.

 

Spille litt amerikansk fotball med noen av kiddoene i gaten, kanskje.

Og ta litt bilder. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...