L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tør du virkelig å møte meg? 8778066[/snapback] I hvertfall om du tar den tonen der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Og SO, da. Ja, joine, for all del Björn Rosenström sitt Glove Sex Guy-album er herlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Åh, jeg vil se Gylne Tiders sommeturne 2007. Håper jeg kan se de i Trondhjem eller Stavanger i løpet av sommeren Alphaville FFS! <3 L4r5, kan jeg booke plass hos deg for Uriah Heep? *vil se* Endret 4. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Alphaville FFS! <3 8778078[/snapback] Så det er flere enn meg som liker Alphaville Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 SO er da ikke et community Joine nettby? Skeeeeptisk.. kom med noen gode grunner for at jeg skal gidde å holde meg aktiv der Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Uff, så mye styr det er for å registrere seg på nettby da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ha ha, de er herlige ^^ *ha 2 CDer* DemoniZer, trenger ikke være aktiv, bare poppe opp nå og da for å beskytte Eplefe og andre SOere mot små drittkastere Endret 4. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da har jeg og svart han duden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alvorlig talt, etter litt surfing ser jeg jo tydeligvis at du ikke har noe bedre å gjøre på fritiden din enn å fly rundt og fornærme alt du finner. Stygg, emo, patetisk osv.Se deg selv i speilet, vær så snill. Og om du så ser i speilet og innbiller deg at "Fy faen så hott jeg er! Heldige de som jeg fornærmer i dag! De må føle seg blessed som faen, liksom" så syntes jeg at du burde tenke på å skaffe deg en personlighet. At det finnes folk som deg bare understreker at menneskearten er blitt noe begredelig og trist noe. Jeg tror jeg ville lagt det under "barmhjertighetsdrap" å drepe folk som deg som faktisk har sett seg så blinde på sitt eget ego at de ikke klarer å se forbi sin egen nesetipp og ut i virkeligheten. Jeg kan ikke si at jeg tar det som noen særlig stor fornærmelse at en av ditt kaliber prøver å fornærme meg. Jeg syntes synd på deg, din patetiske unnskyldning for et menneske. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ha ha, de er herlige ^^ *ha 2 CDer* 8778088[/snapback] Har ingen CDer Tror jeg må skaffe mer snart da Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I hvertfall om du tar den tonen der 8778069[/snapback] Hva skal jeg ha med på konserten? Rohypnol er vel praktisk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 L4r5, kan jeg booke plass hos deg for Uriah Heep? *vil se* 8778078[/snapback] Får se om det er plass da Så det er flere enn meg som liker Alphaville 8778082[/snapback] Ja... Da har jeg og svart han duden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alvorlig talt, etter litt surfing ser jeg jo tydeligvis at du ikke har noe bedre å gjøre på fritiden din enn å fly rundt og fornærme alt du finner. Stygg, emo, patetisk osv.Se deg selv i speilet, vær så snill. Og om du så ser i speilet og innbiller deg at "Fy faen så hott jeg er! Heldige de som jeg fornærmer i dag! De må føle seg blessed som faen, liksom" så syntes jeg at du burde tenke på å skaffe deg en personlighet. At det finnes folk som deg bare understreker at menneskearten er blitt noe begredelig og trist noe. Jeg tror jeg ville lagt det under "barmhjertighetsdrap" å drepe folk som deg som faktisk har sett seg så blinde på sitt eget ego at de ikke klarer å se forbi sin egen nesetipp og ut i virkeligheten. Jeg kan ikke si at jeg tar det som noen særlig stor fornærmelse at en av ditt kaliber prøver å fornærme meg. Jeg syntes synd på deg, din patetiske unnskyldning for et menneske. 8778089[/snapback] Herlig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva skal jeg ha med på konserten? Rohypnol er vel praktisk? 8778100[/snapback] Nei ikke ta med hyppere! De smaker så godt! Du aner ikke hva jeg kan finne på om jeg spiser sånne. Seriøst de er farlig gode... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Takker, takker. I'm back. Og etter lunsjen nå skal jeg ta emg en prat med læreren, stikke heimatt, skifte til sommerklær, gå en lang, deilig tur med hunden og ligge og slikke sol og iskrem på gresset. Spille litt amerikansk fotball med noen av kiddoene i gaten, kanskje. Og ta litt bilder. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva skal jeg ha med på konserten? Rohypnol er vel praktisk? 8778100[/snapback] Nei ikke ta med hyppere! De smaker så godt! Du aner ikke hva jeg kan finne på om jeg spiser sånne. Seriøst de er farlig gode... 8778106[/snapback] Ryppere, ikke hyppere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bah... Jeg tror hele dette går til helvete (tenke på eksamen) Her sitter jeg og sløver i SO, flørter med jenter over telefonen, hører på Neil Young og spiser is... Alt annet enn hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja... 8778101[/snapback] Summer in Berlin er kos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ryppere, ikke hyppere 8778113[/snapback] Det heter faktisk hyppere. Tro meg! Har sett mye til de opp igjennom åra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Men Smurfen da! Du aner ikke hvor viktig det er å sparke tilbake litt og slappe av og bare ta det helt chill! Spise is og slappe av, liksom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jasså. Noen som slengte dritt til Eplefe? *hytte med neve* Åh,fint vær. Skulle være ute og solt meg jeg nå. Men akk,jeg er fengslet i SO for evig tid. Frivillig altså Endret 4. juni 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg