Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf sa:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Være ikke så breikjefta nå, lille pjokk.

Se deg selv i speilet før du kommenterer andre ;)

Kan være en idé, ellers slår det gjerne tilbake på deg selv.

Og husk, har du ikke noe pent å si om andre, kan du jo egentlig bare la være å si noe.

Trenger ikke å kalle folk stygge vet du, kanskje det sårer litt, er det kanskje det du håper på?

Har så mange sagt til deg at du ikke er så pen og heit som du kanskje tror du er, at du nå hopper rundt og hakker på andre for å kanskje føle deg litt bedre?

Har du noen grunn i det hele tatt til å si at andre folk er stygge uten å kjenne dem eller ha gjort annet enn å se noen bilder av de? Skjønnheten kommer innenfra vet du, og representerer ofte hvordan personen er på innsiden. Hvis en person er skikkelig slem og jævlig, ser ikke personen bra ut. Er personen derimot snill og trivelig som dagen er lang, ser personen bra ut. Veldig generalisering nå, men det er jo sånn det er.

Sånn bortsett fra det, så bør du ikke hakke på andre, lille pjokk.

Verken de som ikke ser ut som dine idealer, eller er større eller mindre enn deg selv.

Og det nytter pent lite å gjemme seg bak en profil på Nettby eller andre slike portaler.

Det tar ikke mye slit eller lang tid å finne ut hvem som er bak uansett, om man enten virkelig vil, eller ikke har noe bedre å ta seg til...

Bare en liten huskelapp for deg, lille gutt, og kanskje en småmoralsk pekepinn.

Ha en fortsatt god dag, lille pjokk.

Og det jeg skrev om L4r5:

L4r5 er en artig ting som drikker øl som jeg har lyst på.

"Jeg sitter under sengen din."

-*se etter* Nei, men der var buttplugen. Finner jeg batterier nå så har jeg en helaften.

Jeg er glad i Lars, fortenk.

Lenke til kommentar

DemoniZer, bare en liten irettesettelse. :)

Være ikke så breikjefta nå, lille pjokk.

Se deg selv i speilet før du kommenterer andre ;)

Kan være en idé, ellers slår det gjerne tilbake på deg selv.

Og husk, har du ikke noe pent å si om andre, kan du jo egentlig bare la være å si noe.

Trenger ikke å kalle folk stygge vet du, kanskje det sårer litt, er det kanskje det du håper på?

Har så mange sagt til deg at du ikke er så pen og heit som du kanskje tror du er, at du nå hopper rundt og hakker på andre for å kanskje føle deg litt bedre?

Har du noen grunn i det hele tatt til å si at andre folk er stygge uten å kjenne dem eller ha gjort annet enn å se noen bilder av de? Skjønnheten kommer innenfra vet du, og representerer ofte hvordan personen er på innsiden. Hvis en person er skikkelig slem og jævlig, ser ikke personen bra ut. Er personen derimot snill og trivelig som dagen er lang, ser personen bra ut. Veldig generalisering nå, men det er jo sånn det er.

Sånn bortsett fra det, så bør du ikke hakke på andre, lille pjokk.

Verken de som ikke ser ut som dine idealer, eller er større eller mindre enn deg selv.

Og det nytter pent lite å gjemme seg bak en profil på Nettby eller andre slike portaler.

Det tar ikke mye slit eller lang tid å finne ut hvem som er bak uansett, om man enten virkelig vil, eller ikke har noe bedre å ta seg til...

Bare en liten huskelapp for deg, lille gutt, og kanskje en småmoralsk pekepinn.

Ha en fortsatt god dag, lille pjokk.

Har funnet ut at småypne, fjortisaktige gutter misliker sterkt at folk kaller dem "lille pjokk" for de vil jo så gjerne være store og voksne og viktige.

Moro det der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...