Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Se der, nå har han en hyggelig melding å lese gjennom, eller sannsynligvis bare ignorere og slenge ut noe fjortisaktig svar uten å ha lest gjennom det 5 minutt lange "slitet" mitt, når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kan jo ikke begynne å gråte på skolen. Slutt å være så jævlig søte, duster! *daske alle sammen og gråte litt* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Datasmurf, nysgjerrig på hva du skrev jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 L4r5, wtf? Det var jo du som sa det, ikke jeg, jeg bare siterer deg, jeg XD 8778029[/snapback] Ja, men jeg var full ok? Og uansett så ljugde du! Du satt ikke under sengen min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 HAhaha South park er så random teit Jeg må huske at jeg må printe ut noen bilder til eksamen i morgen. Er så stress fordi jeg må sende det til en pc oppe for å printe den ut der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Datasmurf sa: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Være ikke så breikjefta nå, lille pjokk.Se deg selv i speilet før du kommenterer andre Kan være en idé, ellers slår det gjerne tilbake på deg selv. Og husk, har du ikke noe pent å si om andre, kan du jo egentlig bare la være å si noe. Trenger ikke å kalle folk stygge vet du, kanskje det sårer litt, er det kanskje det du håper på? Har så mange sagt til deg at du ikke er så pen og heit som du kanskje tror du er, at du nå hopper rundt og hakker på andre for å kanskje føle deg litt bedre? Har du noen grunn i det hele tatt til å si at andre folk er stygge uten å kjenne dem eller ha gjort annet enn å se noen bilder av de? Skjønnheten kommer innenfra vet du, og representerer ofte hvordan personen er på innsiden. Hvis en person er skikkelig slem og jævlig, ser ikke personen bra ut. Er personen derimot snill og trivelig som dagen er lang, ser personen bra ut. Veldig generalisering nå, men det er jo sånn det er. Sånn bortsett fra det, så bør du ikke hakke på andre, lille pjokk. Verken de som ikke ser ut som dine idealer, eller er større eller mindre enn deg selv. Og det nytter pent lite å gjemme seg bak en profil på Nettby eller andre slike portaler. Det tar ikke mye slit eller lang tid å finne ut hvem som er bak uansett, om man enten virkelig vil, eller ikke har noe bedre å ta seg til... Bare en liten huskelapp for deg, lille gutt, og kanskje en småmoralsk pekepinn. Ha en fortsatt god dag, lille pjokk. Og det jeg skrev om L4r5: L4r5 er en artig ting som drikker øl som jeg har lyst på. "Jeg sitter under sengen din." -*se etter* Nei, men der var buttplugen. Finner jeg batterier nå så har jeg en helaften. Jeg er glad i Lars, fortenk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 DemoniZer, bare en liten irettesettelse. Være ikke så breikjefta nå, lille pjokk. Se deg selv i speilet før du kommenterer andre Kan være en idé, ellers slår det gjerne tilbake på deg selv. Og husk, har du ikke noe pent å si om andre, kan du jo egentlig bare la være å si noe. Trenger ikke å kalle folk stygge vet du, kanskje det sårer litt, er det kanskje det du håper på? Har så mange sagt til deg at du ikke er så pen og heit som du kanskje tror du er, at du nå hopper rundt og hakker på andre for å kanskje føle deg litt bedre? Har du noen grunn i det hele tatt til å si at andre folk er stygge uten å kjenne dem eller ha gjort annet enn å se noen bilder av de? Skjønnheten kommer innenfra vet du, og representerer ofte hvordan personen er på innsiden. Hvis en person er skikkelig slem og jævlig, ser ikke personen bra ut. Er personen derimot snill og trivelig som dagen er lang, ser personen bra ut. Veldig generalisering nå, men det er jo sånn det er. Sånn bortsett fra det, så bør du ikke hakke på andre, lille pjokk. Verken de som ikke ser ut som dine idealer, eller er større eller mindre enn deg selv. Og det nytter pent lite å gjemme seg bak en profil på Nettby eller andre slike portaler. Det tar ikke mye slit eller lang tid å finne ut hvem som er bak uansett, om man enten virkelig vil, eller ikke har noe bedre å ta seg til... Bare en liten huskelapp for deg, lille gutt, og kanskje en småmoralsk pekepinn. Ha en fortsatt god dag, lille pjokk. Har funnet ut at småypne, fjortisaktige gutter misliker sterkt at folk kaller dem "lille pjokk" for de vil jo så gjerne være store og voksne og viktige. Moro det der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sendte en liten melding til litenpille og lurte på om han virkelig hadde så lite å gjøre at han trengte å slenge dritt til ukjente jeg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aww, se på dette da. SO-felleskapsånd på sitt beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Se der, Eplefe, du har så mange som beskytter deg mot små, ubrukbare wannabe-fjortiser Blir du ikke lykkelig? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kanskje jeg skal melde meg inn bare for å slenge litt dritt til han fjompen jeg og. Tror det hadde vært bra terapi i dag. Lars Når var det de konsertene var igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aww, se på dette da. SO-felleskapsånd på sitt beste. 8778049[/snapback] Ingen kødder med eplepusen vår! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir rørt til tårer, det blir jeg faktisk. Og ganske glad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lars Når var det de konsertene var igjen? 8778051[/snapback] http://www.konserter.org/Konserter.htm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil se postgirobygget! *sjekke om jeg har noen planer den uken og booke plass hjemme hos L4r5* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Liiiike før jeg regger meg og sender han en melding selv. Datasmurf, greit nok innlegg det der. Skulle nesten hatt en mal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil se postgirobygget!*sjekke om jeg har noen planer den uken og booke plass hjemme hos L4r5* 8778059[/snapback] Plass her vet du Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gjør det da, DemoniZer. Hvis nok mennesker gjør det, gjør jeg det og xDD Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lars Når var det de konsertene var igjen? 8778051[/snapback] http://www.konserter.org/Konserter.htm 8778055[/snapback] Tør du virkelig å møte meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skal _jeg_ på nettby? Eneste community jeg kan komme på i farten som jeg er på er gaysir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg