Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, gjerne. Men det er litt langt, dessverre. :\

Øyh, grunnen til at jeg tok kontakt var fordi jeg så hun hadde hvite valper, og ville hjelpe deg! :p

Du kan jo komme oppom når de er leveringsklare i juli? Er da jeg skal på besøk der, nemlig. (Vi kan smugle en i vesken min ;))

8777809[/snapback]

hehe xD snill du er. Har ikke turt å skrive mail til noen enda jeg. Lurer på hvordan jeg skal få skaffa meg valp :p

lars: takk :)

smurf: men det hadde vært så tøøøøfft!

Lenke til kommentar

Jeg hadde et par 80-talls GTX-seter liggende og tenkte jeg skulle sette dem inn i 90-talls GTX-en min, for setene der er ikke så mye å skryte av. Fikk hjelp av en kompis, og vi bolta løs setet i bilen for å se om festene i bånn var like. Det var de ikke, så vi begynnte å monge av skinnene under setet etter en halvtime med grubling på forskjellige løsninger. Vi tenkte på å borre nye hull og sveise på muttere som jenger fordi skinnene var ulike avstander fra hverandre. Når vi endelig fikk av skinnene så vi at festene på skinnene var ulike avstander fra hverandre, og vi måtte borre nye hull for å i det heletatt få på skinnene for å se om det fungerte å få dem inni bilen igjen.

Vi skrudde på alle muttere og skinner igjen, og vaska bilen i stedet for. Sløste bare vekk tre timer da.

DemoniZer: Skal du være med? :D

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Tihi, DemoniZer ble forvirret :wee:

Jeg vil være med å gå. Jeg har tilogmed en hvit sommerkjole, jeg! (Jeg hater å innrømme det, men det ser fantastisk godt ut med svart hår og farget hud. Men jeg hadde byttet det anyday for å få være bleik :love:)

Lenke til kommentar

Blir ikke solbrent, bare sinnsykt brun.

Nå kaller mamma meg bleik, da.

Og sammenlignet med henne og brødrene mine er jeg vel det.

Får ta og legge meg i hagen og grille meg litt i dag.

Vil jo være fin og solbrun så jeg ikke blir mobbet, liksom xD

Lenke til kommentar
Får da være grenser for hvor populært spelt kan være...

8777864[/snapback]

SYnes det dukker opp spelt-ting hele tiden jeg. Speltmel, speltkorn, speltbrød, speltmegiræva. eg nekter å tro at en kornsort skal utgøre en enorm forskjell i sunnhetsgrad på det ferdige produktet...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...