L4r5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis ikke det skjer noe viktig, kan du jo bli "syk" da? 8777785[/snapback] Vurderer det sterkt. Skal ringe legen i dag uansett Pent bilde i RPP btw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) mushi: Hadde jeg bodd i nærheten og ikke hatt lesedag, skulle jeg tatt på meg kjole og blitt med deg ^^ Odin i Valhall så kjedelig dette er! Endret 4. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå tror jeg huseieren styrer med pressluftbor igjen... Jaja, jeg skal ut i solen til elleve uansett. Må bare ta en dusj og dra innom butikken og kjøpe massemasse is. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, gjerne. Men det er litt langt, dessverre. :\Øyh, grunnen til at jeg tok kontakt var fordi jeg så hun hadde hvite valper, og ville hjelpe deg! Du kan jo komme oppom når de er leveringsklare i juli? Er da jeg skal på besøk der, nemlig. (Vi kan smugle en i vesken min ) 8777809[/snapback] hehe xD snill du er. Har ikke turt å skrive mail til noen enda jeg. Lurer på hvordan jeg skal få skaffa meg valp lars: takk smurf: men det hadde vært så tøøøøfft! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 mushi, ja ikke sant? ^^ Tar med kjolen til fotballen i Oslo om et par uker Skal gå i kjole på byen, oh yeah <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bare å maile rundt. Hun som jeg skal besøke bor her i Bergen, og hun skal dessverre ikke ha neste hvite kull før til neste år, liksom. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg hadde et par 80-talls GTX-seter liggende og tenkte jeg skulle sette dem inn i 90-talls GTX-en min, for setene der er ikke så mye å skryte av. Fikk hjelp av en kompis, og vi bolta løs setet i bilen for å se om festene i bånn var like. Det var de ikke, så vi begynnte å monge av skinnene under setet etter en halvtime med grubling på forskjellige løsninger. Vi tenkte på å borre nye hull og sveise på muttere som jenger fordi skinnene var ulike avstander fra hverandre. Når vi endelig fikk av skinnene så vi at festene på skinnene var ulike avstander fra hverandre, og vi måtte borre nye hull for å i det heletatt få på skinnene for å se om det fungerte å få dem inni bilen igjen. Vi skrudde på alle muttere og skinner igjen, og vaska bilen i stedet for. Sløste bare vekk tre timer da. DemoniZer: Skal du være med? Endret 4. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Være med på? Til? Hæ? 8777855[/snapback] gå tur med hunden min i tbg! Jeg skal ha på meg kjole. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tihi, DemoniZer ble forvirret Jeg vil være med å gå. Jeg har tilogmed en hvit sommerkjole, jeg! (Jeg hater å innrømme det, men det ser fantastisk godt ut med svart hår og farget hud. Men jeg hadde byttet det anyday for å få være bleik ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Får da være grenser for hvor populært spelt kan være... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mmmm toast. South park er kult ^_^ Cartman driver med anti-hippie greier Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er hvit som snø^^ Ble taxi-solbrent igår. Kjørte litt mye bil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Blir ikke solbrent, bare sinnsykt brun. Nå kaller mamma meg bleik, da. Og sammenlignet med henne og brødrene mine er jeg vel det. Får ta og legge meg i hagen og grille meg litt i dag. Vil jo være fin og solbrun så jeg ikke blir mobbet, liksom xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Får da være grenser for hvor populært spelt kan være...8777864[/snapback] SYnes det dukker opp spelt-ting hele tiden jeg. Speltmel, speltkorn, speltbrød, speltmegiræva. eg nekter å tro at en kornsort skal utgøre en enorm forskjell i sunnhetsgrad på det ferdige produktet... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mushi: Når da tenkte du på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå? Tror jeg. Siden hun forsvant og greier Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm, jeg sitter jo på jobb.. så tror det går litt dårlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *klø i nesen* Forbanna bjørkepollen som siver inn vinduene som må være åpne for å ikke dø av varme. Hmm. Cyaneed spiller i Ilaparken på lørdag, dra med seg et par venninner på nordnorsk punk i Trondhjem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg