Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du bare kjøre automat kan du ikke kjøre bil. :p

7496224[/snapback]

Second.

Jeg kjørte automat i 3 mnd. Har aldri hatt så mange nesten-ulykker i hele min bil-karriære. Man blir jo helt nummen i trafikken. Reaksjonsevnen er nesten 10 sekunder fordi man bare sitter der og koper.

Lenke til kommentar
Kan du bare kjøre automat kan du ikke kjøre bil. :p

7496224[/snapback]

Second.

Jeg kjørte automat i 3 mnd. Har aldri hatt så mange nesten-ulykker i hele min bil-karriære. Man blir jo helt nummen i trafikken. Reaksjonsevnen er nesten 10 sekunder fordi man bare sitter der og koper.

7496235[/snapback]

Poh. Du kan snakke i telefonen og faa ting gjort mens du kjorer. For aa si det saann, Joachim i et lyskryss med manuelt gir - DET er farlig det..

Lenke til kommentar
Poh. Du kan snakke i telefonen og faa ting gjort mens du kjorer. For aa si det saann, Joachim i et lyskryss med manuelt gir - DET er farlig det..

7496272[/snapback]

Du får kjøre i USA da sammen med alle trafikkulykkene og gærningene. Amerikanere klarer ikke lage biler engang, og de bilene som importeres - ødelegger de ved å sette inn automat.

Lenke til kommentar

7496272[/snapback]

Alle med lappen hadde det sånn før de lærte seg å kjøre. Men de lærte seg å gire, som en naturlig del av kjøreopplæringen. Fordeler med gir: Du sparer bensin og irritasjon, får bedre akselerasjon, bedre kontroll over bilen, og ingen mobber deg med at du kjører pensjonist-style. *mobbe* :tease:
Lenke til kommentar
...det er umulig å grisekjøre uten å ødelegge girkassa som aldri ligger i det giret du vil den skal være i.  :hrm:

7496345[/snapback]

:thumbup: Kanskje ikke det beste argumentet i en trafikkdebatt, men sant er det. Selv det rustne vraket mitt grisekjører bedre enn en automat-tralle.

Vi må forresten passe på å ikke ha noe emne her, for b-real er på vakt, og han liker ikke temaer i SO: :tease:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
...det er umulig å grisekjøre uten å ødelegge girkassa som aldri ligger i det giret du vil den skal være i.  :hrm:

7496345[/snapback]

:thumbup: Kanskje ikke det beste argumentet i en trafikkdebatt, men sant er det. Selv det rustne vraket mitt grisekjører bedre enn en automat-tralle.

7496369[/snapback]

Nåja, skal like å se deg dra fra en Supra med automat for eksempel. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...