dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har ikke et sånt kjempeforhold til homser, for jeg kjenner ingen... Det er veldig få her oppe jeg bor, så de jeg har møtt andre steder har vært sånne "krampehomser". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) jeg kan lage animasjoner ^^:: Det kuleste er små randome greier. Edit: wtf er "krampehomser"? Endret 4. juni 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Men alderen din er ikke akkurat gullalderen for menneske- og likeverd mellom mennesker heller da. 8777535[/snapback] Ja, sant nok det... Btw, jeg drømte faktisk at jeg sto ved en svømmehall i natt, og så kom du gående. Så så jeg "Hei, marley" og du svarte "Hei VHaakonsen! Har du det bra osv", og så spørte du på vegne av forumstyret om jeg ville bli moderator. Jeg svarte jo selfølgelig ja, og så etterpå når jeg satt på PC-en hadde jeg moderatorkrefter, og det var kjempegøy. Var litt merkelig å våkne i dag tidlig å sette seg på forumet! xD Endret 4. juni 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, sant nok det... Btw, jeg drømte faktisk at jeg sto ved en svømmehall i natt, og så kom du gående. Så så jeg "Hei, marley" og du svarte "Hei VHaakonsen! Har du det bra osv", og så spørte du på vegne av forumstyret om jeg ville bli moderator. Jeg svarte jo selfølgelig ja, og så etterpå når jeg satt på PC-en hadde moderatorkrefter, og det var kjempegøy. Var litt merkelig å våkne i dag tidlig å sette seg på forumet! xD 8777551[/snapback] Du er iallefall langtifra sanndrømt, det skal du ha. Jeg heter ikke engang Marley lenger. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det virker for meg som om det er flere homofile gutter enn jenter. Forekommer homofili oftere blant gutter enn jenter, eller er jentene bare tregere til å komme seg ut av skapet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Du er Marley i våre hjerter, Heilage. EDIT: Jeg tror det er flere homofile gutter enn jenter, men flere bifile jenter enn gutter. I hvert fall om jeg skal kjøre statistikkene fra de jeg er med. (Men da er det noe sånt som 10% av alle som er hetero...) Endret 4. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er litt rart at du ikke er Mrly mer Husker ikke det nye nicket ditt ennå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det virker for meg som om det er flere homofile gutter enn jenter. Forekommer homofili oftere blant gutter enn jenter, eller er jentene bare tregere til å komme seg ut av skapet? 8777555[/snapback] Jeg har et helt annet inntrykk. Jeg ser motelesber hele tiden, men har kun møtt en håndfull åpne homofile gutter i hele mitt liv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Du er iallefall langtifra sanndrømt, det skal du ha. Jeg heter ikke engang Marley lenger. 8777554[/snapback] Nei! Faktisk så sa jeg "Hei " tror jeg. Endret 4. juni 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei! Faktisk så sa jeg ****** tror jeg. 8777561[/snapback] Jeg hater at folk vet navnet mitt. Det er fy å skrive, vet du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Beklager, det visste jeg ikke... Unnskyld, skal ikke skrive det mer. Du kan vel redigere det bort? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor er det fy å kunne navnet til mods egentlig? Jeg kjente deg på fornavn før jeg kjente deg ved nick (det tok en stund før jeg skjønte det, men jeg gjorde det!) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er bannlyst å skrive navnet til b-real også... Men nå må jeg stikke på skolen. Snakkes alle søte folk *klemme* (DemoniZer) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det virker for meg som om det er flere homofile gutter enn jenter. Forekommer homofili oftere blant gutter enn jenter, eller er jentene bare tregere til å komme seg ut av skapet? 8777555[/snapback] Homofili forekommer sannsynligvis i enkelte tilfeller pga. bitchez'n ho's Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan jo ikke være så farlig Heilage, når det står på deviantart siden din Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor er det fy å kunne navnet til mods egentlig?Jeg kjente deg på fornavn før jeg kjente deg ved nick (det tok en stund før jeg skjønte det, men jeg gjorde det!) 8777572[/snapback] Fordi vi nå bevisst gjør oss hatet av brukerne. Da gjelder anonymitet. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke vet jeg. Har møtt på endel bifile jenter, men bare en som kaller seg selv lesbisk. Føler fordelingen blir litt skeiv.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Såpass mye gjettet jeg nesten, Heilage Jeg regner med du egentlig er klar over at du har en link til dA i signaturen din? Og der står det så mye som "~Erheron" og i linjen under i grå skrift står det navnet ditt.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fordi vi nå bevisst gjør oss hatet av brukerne. Da gjelder anonymitet. 8777583[/snapback] Hmm, hvem vil vel ikke ha en sint svett kvisete nerd med briller store som Jupiter bankende på døra si, med ei hagle som har nok rekyl til å sende den lille nerden tilbake til en annen tidsalder? Alt bare fordi du bannet han i 3 dager Endret 4. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg