Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men alderen din er ikke akkurat gullalderen for menneske- og likeverd mellom mennesker heller da.

8777535[/snapback]

Ja, sant nok det...

Btw, jeg drømte faktisk at jeg sto ved en svømmehall i natt, og så kom du gående. Så så jeg "Hei, marley" og du svarte "Hei VHaakonsen! Har du det bra osv", og så spørte du på vegne av forumstyret om jeg ville bli moderator. Jeg svarte jo selfølgelig ja, og så etterpå når jeg satt på PC-en hadde jeg moderatorkrefter, og det var kjempegøy.

Var litt merkelig å våkne i dag tidlig å sette seg på forumet! xD

Endret av VHaakonsen
Lenke til kommentar
Ja, sant nok det...

Btw, jeg drømte faktisk at jeg sto ved en svømmehall i natt, og så kom du gående. Så så jeg "Hei, marley" og du svarte "Hei VHaakonsen! Har du det bra osv", og så spørte du på vegne av forumstyret om jeg ville bli moderator. Jeg svarte jo selfølgelig ja, og så etterpå når jeg satt på PC-en hadde moderatorkrefter, og det var kjempegøy.

Var litt merkelig å våkne i dag tidlig å sette seg på forumet! xD

8777551[/snapback]

Du er iallefall langtifra sanndrømt, det skal du ha. Jeg heter ikke engang Marley lenger. :)

Lenke til kommentar

Du er Marley i våre hjerter, Heilage. :love:

EDIT: Jeg tror det er flere homofile gutter enn jenter, men flere bifile jenter enn gutter. I hvert fall om jeg skal kjøre statistikkene fra de jeg er med.

(Men da er det noe sånt som 10% av alle som er hetero...)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
:hmm: Det virker for meg som om det er flere homofile gutter enn jenter. Forekommer homofili oftere blant gutter enn jenter, eller er jentene bare tregere til å komme seg ut av skapet?

8777555[/snapback]

Jeg har et helt annet inntrykk. Jeg ser motelesber hele tiden, men har kun møtt en håndfull åpne homofile gutter i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
:hmm: Det virker for meg som om det er flere homofile gutter enn jenter. Forekommer homofili oftere blant gutter enn jenter, eller er jentene bare tregere til å komme seg ut av skapet?

8777555[/snapback]

Homofili forekommer sannsynligvis i enkelte tilfeller pga. bitchez'n ho's

Lenke til kommentar
Hvorfor er det fy å kunne navnet til mods egentlig?

Jeg kjente deg på fornavn før jeg kjente deg ved nick (det tok en stund før jeg skjønte det, men jeg gjorde det!)

8777572[/snapback]

Fordi vi nå bevisst gjør oss hatet av brukerne. Da gjelder anonymitet.

Lenke til kommentar
Fordi vi nå bevisst gjør oss hatet av brukerne. Da gjelder anonymitet.

8777583[/snapback]

Hmm, hvem vil vel ikke ha en sint svett kvisete nerd med briller store som Jupiter bankende på døra si, med ei hagle som har nok rekyl til å sende den lille nerden tilbake til en annen tidsalder?

Alt bare fordi du bannet han i 3 dager :wee:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...