Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfft. Helg er et alt for vanlig begrep. Dessuten snakket jeg med ham fredag natt, så da visste jeg hvordan han hadde det. :p

Jo, jeg har hatt en finfin helg, jeg. I dag skal jeg drikke kaffe med en homsegutt og en skaplesbe som er hverandres heterocover for foreldrene. Alltid like gøy :wee:

Stress på jobben i dag, altså. Not phun.

Lenke til kommentar

Øh. Jaokei. Jeg driter vel i hvordan de ser ut, er bare det at det er så lett å bli glad i homser, fordi man slipper alt det der peset med å være litt "forsiktig" i starten av et vennskap, så ingen skal tro du er forelsket i dem, og at de er forelsket i deg og.. blablabla. Homser er det lett å ha det gøy med. :wee:

I hvert fall er mine homser sånn :love:

Lenke til kommentar
Homser er elsk. :love:

8777500[/snapback]

Homser, i likhet med heterofile folk, har store innbyrdes forskjeller, og forskjellene mellom en homse og en annen er gjerne større enn forskjellene mellom en homofil og en heterofil. Jeg finner derfor utsagnet ditt direkte stigmatiserende. :p

Du skulle ha møtt et par som bor i nærheten her.

Lenke til kommentar

Jeg er gayhag, okei.

Jeg har lettere for å gi folk en sjanse om de er homo.

(Nei, jeg tuller ikke, jeg skulle ønske jeg var gutt, for da kunne jeg ha vært homo)

De kan være så macho de bare vil, eller femi for den saks skyld, det driter jeg i. Er de homo har de allerede brutt ned den første barrieren min. :love:

Lenke til kommentar

Satan.

Vi driver med et prosjekt i K&H. Sitter med sånn.. tegneprogram for andreklasse, og skal lage animasjoner. WTF liksom.

Og så hadde jeg laga en dritbra en, men så slo maskinen seg av.

Og jeg hadde ikke lagra.

Og nå er alt sletta (ihvertfall tror lærerene det, jeg flytta det inn på minnepinne ^^, )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...