Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hvor stor er ballen? 8777452[/snapback] Og ikke minst, hvilken farge er den? Har du hatt en fin søndag og lørdag og sånt? Populært kalt helg Endret 4. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hvor stor er ballen? 8777452[/snapback] Den er mellom 68 og 70cm i omkrets.... (Ja jeg brukte lang tid på å finne det ut) Fargen vet jeg ikke Endret 4. juni 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Pfft. Helg er et alt for vanlig begrep. Dessuten snakket jeg med ham fredag natt, så da visste jeg hvordan han hadde det. Jo, jeg har hatt en finfin helg, jeg. I dag skal jeg drikke kaffe med en homsegutt og en skaplesbe som er hverandres heterocover for foreldrene. Alltid like gøy Stress på jobben i dag, altså. Not phun. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Med mindre den er kamuflasjegrønn og dere har mista den i skogen er det vel verdt å lete litt? ... Eller så kan du satse på at kameraten din finner ballen selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Broren min flyttet inn i ny leilighet i går, og det var en homse som leide ut, han var faktisk veldig hyggelig og grei. Tror ikke akkurat det hadde noe med legningen å gjøre, men men. EDIT: Glemte å skrive hele teksten. O.o Endret 4. juni 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I..wanna dance with somebody.. ..*synge* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så artig, da. Homser er elsk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skjønner ikke hva som er galt med homser, egentlig. De er jo vanlige personer, bare de liker samme kjønn? Det er jo tilogmed homser man ikke ser er homser engang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Det morsomme med homser er at noen av dem har skikkelig lys stemme, så du blir overrasket når de snakker! EDIT: Du blir veldig satt ut! Endret 4. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Øh. Jaokei. Jeg driter vel i hvordan de ser ut, er bare det at det er så lett å bli glad i homser, fordi man slipper alt det der peset med å være litt "forsiktig" i starten av et vennskap, så ingen skal tro du er forelsket i dem, og at de er forelsket i deg og.. blablabla. Homser er det lett å ha det gøy med. I hvert fall er mine homser sånn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Homser er elsk. 8777500[/snapback] Homser, i likhet med heterofile folk, har store innbyrdes forskjeller, og forskjellene mellom en homse og en annen er gjerne større enn forskjellene mellom en homofil og en heterofil. Jeg finner derfor utsagnet ditt direkte stigmatiserende. Du skulle ha møtt et par som bor i nærheten her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva? Homser må brenne i helvette for syndene de gjør!!!111 Neida jeg bare kødder Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skjønner ikke hva som er galt med homser, egentlig. 8777503[/snapback] Det er fordi det ikke er noe galt med homser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har kjempemange homofobe folk i klassen min xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da springer jeg på jobb jeg! Snakkes i ettermiddag / kveld! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er gayhag, okei. Jeg har lettere for å gi folk en sjanse om de er homo. (Nei, jeg tuller ikke, jeg skulle ønske jeg var gutt, for da kunne jeg ha vært homo) De kan være så macho de bare vil, eller femi for den saks skyld, det driter jeg i. Er de homo har de allerede brutt ned den første barrieren min. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Iih! I dag skal jeg på fornöyelsespark med venner og venninner. Dette har jeg sett fram til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen som gidder å gi frokosttips til en lat jævel? Vil ikke ha brødskive Endret 4. juni 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har kjempemange homofobe folk i klassen min xD 8777520[/snapback] Men alderen din er ikke akkurat gullalderen for menneske- og likeverd mellom mennesker heller da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Satan. Vi driver med et prosjekt i K&H. Sitter med sånn.. tegneprogram for andreklasse, og skal lage animasjoner. WTF liksom. Og så hadde jeg laga en dritbra en, men så slo maskinen seg av. Og jeg hadde ikke lagra. Og nå er alt sletta (ihvertfall tror lærerene det, jeg flytta det inn på minnepinne ^^, ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg