Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iran og Nord-Korea har ikke akkurat angrepet noen i det siste. Handelsboikotter er mye mer effektive.

8777301[/snapback]

Når vi hadde en handelsboikott mot Nord Korea sa de at det var en krigshandling.

Uansett, det kommer aldri til å bli en krig mot dem. Det blir en alt for stor krig, siden de har atomvåpen og er ikke redd for å bruke dem.

Lenke til kommentar
Hillary Clinton uttalte seg med at "This is George W Bush's war", og jeg syntes det har virket til å stemme, med tanke på hvor mange i senatet som faktisk stemte nei til det, og samtidig har jeg en mistanke om at Bush er leketøyet til noen andre.

8777304[/snapback]

Du mener det drastiske mindretallet? Å være imot krigen er en mening som er mye mer populær idag enn det var da den ble startet.

Lenke til kommentar

Ok siden dere allerede snakker om muslimer, jeg har en ting å tilføye, her i Norge blir mange anklaget for å være rasister. Hva tror dere hadde skjedd om jeg en varm solfylt dag vandrer f.eks i Iran sin hovedstad Tehran, og sier til de jeg møter på: "Hei deres såkalte Bibel "Koranen" er bare full av oppspinn, sjekk ut denne her isteden dere".

Jeg tror jeg hadde hatt ca et par minutter igjen av livet mitt før jeg ble hengt eller steinet til døde.

Etter min mening er ikke Vigrid så mye verre egentlig, men jeg støtter selvsagt ikke synspunktene deres da

Lenke til kommentar
Du mener det drastiske mindretallet? Å være imot krigen er en mening som er mye mer populær idag enn det var da den ble startet.

8777313[/snapback]

Merkelig det der. :hmm:

Bush steg noen hakk i min anseelse da han nektet å godta en tidsplan for tilbaketrekning fra Irak.

Lenke til kommentar
Ok siden dere allerede snakker om muslimer, jeg har en ting å tilføye, her i Norge blir mange anklaget for å være rasister. Hva tror dere hadde skjedd om jeg en varm solfylt dag vandrer f.eks i Iran sin hovedstad Tehran, og sier til de jeg møter på: "Hei deres såkalte Bibel "Koranen" er bare full av oppspinn, sjekk ut denne her isteden dere".

Jeg tror jeg hadde hatt ca et par minutter igjen av livet mitt før jeg ble hengt eller steinet til døde.

Etter min mening er ikke Vigrid så mye verre egentlig, men jeg støtter selvsagt ikke synspunktene deres da

8777317[/snapback]

Godt poeng. De er ikke noe bedre, da skal ikke vi være det. La oss alle synke ned til det laveste nivået, og være så rasistiske vi bare vil fordi de vi hater er det. Fun.

Lenke til kommentar

8777317[/snapback]

Det du sier er helt sant. Vi er rasister, men mange muslimer er enda verre. Og siden drap er mer akseptert i deres land (gamle verdier) så blir straffen ofte litt verre.

Seriøst, de hengte jo to gutter for å være homofile jo. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hadde senatet vært imot krigen når den startet, så hadde ikke krigen startet i det hele tatt.

8777319[/snapback]

Riktig. Det er det dem skulle gjort, det er jo en av oppgavene dems og hele grunnen til den trekanta regjeringa i usa

8777330[/snapback]

Det skulle de gjort? Gått imot sine egne meninger? Er du imot demokratiet nå plutselig? ^^

Lenke til kommentar
Yes!

Men jeg synes egentlig at vi burde komme oss ut av Irak.

8777335[/snapback]

"Ja, hei dere, beklager at vi rotet litt, nå bare stikker vi, så kan dere rydde opp." Joda, for all del. :thumbdown:

8777348[/snapback]

Ny regel: Man kan ikke kritisere en plan i Irak uten å komme med et bedre forslag selv.

Lenke til kommentar
"Ja, hei dere, beklager at vi rotet litt, nå bare stikker vi, så kan dere rydde opp." Joda, for all del.  :thumbdown:

8777348[/snapback]

Rydder USA virkelig opp etter seg i Irak?

SteffyPants.. Det finnes ikke en plan for Irak. Det er vel det som er problemet.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Godt poeng. De er ikke noe bedre, da skal ikke vi være det. La oss alle synke ned til det laveste nivået, og være så rasistiske vi bare vil fordi de vi hater er det. Fun.

8777324[/snapback]

Selvsagt

Det du sier er helt sant. Vi er rasister, men mange muslimer er enda verre. Og siden drap er mer akseptert i deres land (gamle verdier) så blir straffen ofte litt verre.

Seriøst, de hengte jo to gutter for å være homofile jo.  :dontgetit:

8777325[/snapback]

Til tross for at de er tullinger så skal de ha litt respekt for at de faktisk tror på noe, og i tillegg så står de for det og er villig til å ofte livet sitt for det (ihvertfall noen). Husk at Norge ikke var så ulikt for et par hundre år siden ;)

Lenke til kommentar
Ny regel: Man kan ikke kritisere en plan i Irak uten å komme med et bedre forslag selv.

8777357[/snapback]

KILL THEM ALL, I SAY!

Equerm: Nei, de ligger noen hundreår bak oss i mental utvikling. Det har jeg sagt lenge.

Lenke til kommentar
Equerm: Nei, de ligger noen hundreår bak oss i mental utvikling. Det har jeg sagt lenge.

8777368[/snapback]

Egentlig ikke, de har nukes :wee:

Sikkert russiske, asiatiske eller amerikanske fanger som har blitt tvunget til å utvikle de

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...