Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"President Bush har gjort verden farligere"

...Dette gleder jeg meg til å høre forklaringen på. Håper han blir ferdig på ti minutter, for da må jeg gå :p

8777269[/snapback]

Jeg er ingen fan av Bush, men jeg liker ikke slike kommentarer.

Når USA ble angrepet på 9/11, hva skulle de gjort? Virker som mange ville at de skulle bare sett igjennom fingrene, noe de selvsagt ikke kan gjøre.

Bush har ikke gjort verden farligere. Terrorister har! Uten dem hadde ikke USA angrepet midtøsten.

Lenke til kommentar
Jeg støtter Irak-krigen, men utførelsen har uten tvil gjort verden farligere.

8777292[/snapback]

Jeg mener de kan komme seg ut av Irak så fort som mulig, og bombe dritten av Nord Korea og Iran med en gang. :)

8777296[/snapback]

Iran og Nord-Korea har ikke akkurat angrepet noen i det siste. Handelsboikotter er mye mer effektive.

Lenke til kommentar

Jeg vil nesten tippe det er utførelsen av Irak-krigen som har gjort verden farligere, og ikke terrorister i seg selv. De har vært her ganske lenge, de. Alt for lenge til at noen skal innbille seg at det er noe "nytt" noe.

Hillary Clinton uttalte seg med at "This is George W Bush's war", og jeg syntes det har virket til å stemme, med tanke på hvor mange i senatet som faktisk stemte nei til det, og samtidig har jeg en mistanke om at Bush er leketøyet til noen andre.

Men! Off to school, vi snakkes om en halvtime, tøser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...