Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg så virker det uansett som om prosentandelen er mye høyere.

8776994[/snapback]

Bush ble gjenvalgt. Det sier vel sitt.

8776998[/snapback]

Presidenter blir nesten alltid gjenvalgt. De var få som følte at å bytte president under en krig var en god idé. Selvfølgelig kan man se tilbake og innse at det kanskje ikke var det lureste, men det ligger mye bak alt og ingenting er så enkelt som det virker.

Når det gjelder vs Norge, så kan det være at vi bare har et annet syn på hva som er insane. Jeg ser på sosialister som en større fare til verdensfriheten og sunn tenkning enn kristendom, og det er langt flere av dem i Norge ^^

Lenke til kommentar
smalt i en elg tidligere i natt også, så nervene har ikke sleppi meg uansett

8777080[/snapback]

auda... hvordan gikk det med elgen/bilen/deg?

men morn alle sammen :) nå er det starten på en ny dag, og en ny uke :) dere kan få til akkuratt det dere vill, det er bare fantasien og naturlover som setter grensene!

Gå ut! Ta verden med storm! Og nyt livet som om det var din siste dag noen sinne :D

Lenke til kommentar
smalt i en elg tidligere i natt også, så nervene har ikke sleppi meg uansett

8777080[/snapback]

auda... hvordan gikk det med elgen/bilen/deg?

8777085[/snapback]

Elgen tryna seg ut i skauen, men vi sendte vilnemda på'n så tror dener karbonade nå

Bilen knuste frontruta, bulka døra veeldig langt inn, knuste sideruta + bjelker og blei innsmurt i elgefett og pels langs hele høyreside

Jeg fikk hele sideruta i 100000 biter over meg så har veldig mange småkutt på høyre side av ansiktet, halsen og armen. Ellers står det bra til

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...